جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

پالرمو؛ بازی جدیدی برای مبارزه با حزب الله

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ب.ظ


زنجیرهایی برای زمین گیر کردن حزب الله


دشمنان اسلام از قبل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از انقلاب تمام تلاش خود را انجام داده اند تا به هر طریقی از پیشرفت ایران جلوگیری کنند. 

بارها ایران را با بهانه های مختلف پای میز مذاکرات نشانده اند. یکی از این مذاکرات بدفرجام، منجر به امضای توافقنامه برجام و ریختن بتون در رآکتور اتمی ما شد و توان هسته ای ما، تحت کنترل دشمن قرار گرفت.



 هنوز تلخی برجام در کام ملت بود که وزرای دولت دوازدهم طی یک اقدام باور نکردنی، لایحه ای را که صرفا تعهدات چندلایه و به هم پیوسته قانونی برای کشور ما ایجاد می کند و جمهوری اسلامی ایران را «بدون شلیک یک گلوله» به تسلیم وادار می کند؛ را به تصویب رساندند!


الحاق ایران به پالرمو

این لایحه، به ظاهر شامل مجموعه دستوراتی برای مبازره با جرائم سازمان یافته و پولشویی می باشد. و نشان می دهد که دشمنان ما علی الخصوص آمریکا، با قرار دادن ایران در این معاهده سعی در شناسایی گروه های تروریستی و مسدود کردن منابع مالی آنها را دارند.

اما آیا نگاه دشمن به تروریست همان نگاهی است که ایران اسلامی دارد؟!! 

خیر!!!

 باید یادآور شد که گروه های تروریستی مد نظر دشمنان، همان بسیج مردمی عراق، حزب الله لبنان، حماس تا انصار الله یمن، سپاه مقاومت ایران و امثالهم می باشد.

آنها بر این باور هستند که سپاه پاسداران ایران خود یک گروه تروریستی عظیم است که به دیگر گروه های تروریستی نیز کمک می کند. در نتیجه باید با مسدود کردن منابع مالی آنان، موجبات نابودی این گروه بزرگ و قوی را فراهم کرد و ریشه ی آن را خشکاند.

این معاهده با مشخصات گفته شده در تاریخ ۹۲/۹/۱۹ به مجلس ارائه شد ولی برای بررسی بیشتر معلق ماند تا سال ۹۵/۴/۱۳ که دوباره برای تصویب به مجلس ارائه شد.

سوال اینجاست که چرا باید مسئولین جمهوری اسلامی تن به چنین ذلتی دهند؟!! چرا باید هویت و شرافت سازمانی را که حافظ جان و مال مردم است را زیر سوال ببرند؟!!

از شما نمایندگان مجلس که این توافقنامه ننگین را تصویب کردید سوال میکنم: آیا شما نیز هم عقیده با استکبار جهانی هستید و دیدگاه شما نیز همین است؟!!

آیا فکر نکردید که دشمنان در تلاش هستند تا به هر قیمتی ایران را تضعیف کرده و به زانو درآورند؟!! آیا نمی دانید برچسب های نامناسب و مسدود کردن منابع مالی یکی از رایج ترین شگردهای دشمنان ماست؟!! تا بدینوسیله، سعی در کنترل کردن و تحت فشار قرار دادن ایران از همه جهات داشته باشند!!!

مریم حدادی


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • ۳۳۳ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی