جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

خطر تلگرام گرفتگی_ قسمت دوم

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

داستان های اقدامی



بعد از کمی سکوت...

با حالت پرسشی صدام را پایین آوردم و مودبانه و بسیار شمرده گفتم: "استاد اگر ما تا زانو وارد لجن شدیم، دیگه باید با اراده ی خودمون تا گردن در لجن فرو بریم؟!!

یا اینکه اگر دشمن وارد سرزمین ما شد و بخشی از کشور ما را تصرف کرد باید بقیه را هم خودمون تقدیمش کنیم؟؟؟!!!"

برام جالب بود که همه بچه ها با دقت گوش می دادند و کسی کلمه ای صحبت نمی کرد.

استاد که جوابی نداشت، بعد از چند ثانیه نگاه کردن به من، بحث را عوض کرد و گفت: "خب، دولت داره همه جوونها را خراب می کند. با هزار تومان اینترنت شبانه از شب تا صبح جوان های ما انواع فیلم های مستهجن و فاسد را دانلود می کنند؛ این که از بودن در تلگرام هم بدتره."

گفتم: "استاد جااان!!!

این یه بحث دیگه ای که من و شمای طلبه باید به سهم خودمون از دولت مطالبه کنیم و درخواست کنیم که اولا طبق فرمان حضرت آقا شبکه ی ملی اطلاعات را راه اندازی کنند.

دوما این سایت های دانلود عکس و فیلم های مستهجن را مسدود کنند...

بدون شبکه ملی اطلاعات همینه دیگه، کنترل از دست ما و دولت کاملا خارج میشه."

و دوباره بحث را برگردوندم به سمت تلگرام.

استاد که انسان بسیار منطقی بود و اصلا در بحث جدل نمی کرد و حرفهای من را تا حدودی قبول کرده بود گفت: "من می دونم که تلگرام خیلی بده و خیلی آسیب داره اما چکار کنیم؟ مجبوریم؛ برای تبلیغ کردن لاجرم باید باشیم. اگر ما هم تو این فضا نباشیم که جوان های ما بدتر از این می شن."

من درجا گفتم: "خب اگه ما اونجا نباشیم، زمین طراحی شده ی دشمن خالی می شه مثل نرم افزار ویچت و وایبر و خیلیای دیگه."

بعد سوال کردم: "استاد! شما مدیر تلگرام، پاول درروف را می شناسید؟؟؟

 می دونید ایشون جزو یکی از فرقه های شیطان پرستیه؟! گروه های بی دینی که کارشون مسخره کردن خدا و پیامبران الهیه؟

اینا معتقدند خدا به شکل رشته های ماکارونیه و پیامبران الهی هم همه شیادند و جزء دزدان دریایی هستند... و دائما هم کاریکاتورهای مسخره ای در مورد پیامبران می کشند...

روی نقاشی کشتی حضرت نوح هم پرچم دزدان دریایی را کشیدند."


 

استاد و بچه ها با اشتیاق به حرفام گوش می کردن... کم کم دیگه با اعتماد به نفس بیشتر و با صدای بلندتری صحبت می کردم. ادامه دادم:

"تازه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی "نتانیاهو" هم از پاول دروف تقدیر و تشکر کرده و اقرار کرده که تو دولت خبیث ما رو احیا کردی..."

بعد با صدای آرام تری گفتم: "البته خبیث را من گفتم نه نتانیاهو..." صدای خنده بچه ها بلند شد.

با علامت دست بچه ها را دوباره ساکت کردم و رو کردم به استاد و به حالت پرسشی و شمرده و آرام گفتم: "راستی استاد! اگر به راستی شما و امثال شما بزرگااااان به عنوان یک مبلغ و روشنگر و هدایت کننده ی جوانان، آنقدر مفید هستید که باید در تلگرام حتما بمونید..."

 بعد سرعت صحبت کردنم را زیادتر کردم و گفتم: "پس چرا همچنان داره فساد در تلگرام روز به روز زیادتر میشه و جرایم هم ۴۸% افزایش پیدا کرده؟!! و روزانه هم در حال افزایشه؟!!"

ادامه دارد...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • ۴۱۵ نمایش
  • سرباز گمنام

تخاطب واقعی

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی