جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

شبیخون صهیونیستی...هرگز!

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


بنام خدا                              

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ  و کسانى که ستم کرده‏اند زودا که بدانند که به چه بازگشتگاهى راه خواهند برد.(شعرا / 227)

َولکِن یُؤْخَذُ مِنْ هذَا ضِغْثٌ، وَمِنْ هذَا ضِغْثٌ، فَیُمْزَجَانِ! آن کسانی که مردم را می خواهند گمراه بکنند، باطل را به صورت خالص نمی آورند ، باطل و حق را آمیخته می کنند ، ممزوج می کنند ، آن وقت نتیجه این می شود که َهُنَالِکَ یَسْتَوْلی الشَّیْطَانُ عَلَی أَوْلِیَائِهِ 1حق ، برای طرفداران حق هم مشتبه می شود ، این است که بصیرت می شود اولین وظیفه ما ، نگذاریم حق وباطل مشتبه بشود .(5/5/89 ، فرمایشات معظم له در دیدار با دفتر رهبری و سپاه حفاظت ولی امر).

پس از گذشت سی و شش سال از انقلاب اسلامی ، دشمنان  نا امید وناکام از شبیخون های نظامی ، اقتصادی و فرهنگی در طراحی توطئه های جدید خود دست به حیله و نقشه ی دیگری زدند ، آنها با طراحی توطئه ای پنهان و از قبل تعیین شده تصمیم گرفتند به قصد براندازی به کشورمان شبیخون بزنند . ابعاد مختلف این توطئه های حساب شده و هدفمند نشان می دهد که دست سرویس های جاسوسی بیگانه و صهیونیست  در طراحی آن بسیار محرز بوده است . و اما ماهیت این توطئه ی پنهان دشمن صهیونیستی چیست؟ آنها در ابتدا فضای کشور را کاملاً ملتهب نموده و با جوسازی ، ایجاد شایعه ، دروغ های بزرگ ، سرمایه زیادی را علیه کشور بسیج نمودند که این اقدام کودتای نرم و به تعبیری شبیخون سیاسی نام گرفت . هدف از این اقدام ایجاد بحران مشارکت و مشروعیت در کشور و کاهش نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و ایجاد فضای بی اعتمادی و ناامیدی در مردم بود . برنامه این بود تا ساختار قدرت سیاسی کشور دردست عده ای از مخالفین قرارگرفته و انقلاب مخملی و رنگین را به جای انقلاب پر شکوه مردم در سال 57 جایگزین نمایند . آنچه بیان شد فقط شرح کوتاهی بود از شبیخون جاسوس کده های دشمن صهیونیستی ... بخش کوچکی از فاجعه ای عظیم که به لطف خداوند و بصیرت  رهبر فرزانه و مردم شهید پرور کشورمان در نطفه خفه شده و ناکام ماند، اما... باید بدانیم که جنگ نرم به دلیل ماهیت خود و عدم نیاز به ابزار های فیزیکی به دنبال آن است که در مسافت های دورتری از مراکز طراحی کننده به اجرا در آید ... باید بدانیم که ما در مقابل شبکه های ضد اجتماعی صهیونیست  دچار نوعی شبیخون شده ایم . اگر بگوییم بسیاری از ما گمان می کنیم که اینترنت و شبکه های به ظاهر اجتماعی بر بستر تلفن همراه از نفوذ دشمن صهیونسیت بری هستند ،‌بی راه نگفته ایم و این باعث می شود که در قبال حرکات سازمان یافته  این جاسوس کده های همیشه همراه شبکه های ضد اجتماعی صهیونیست  بی دفاع تر گردیم . آری ... ما در مقابل این شبکه های ضد اجتماعی دچار نوعی شبیخون شده ایم . این روزها، شبکه های ضد اجتاعی مهم مانند وایبر ، واتس اپ ، تلگرام ، فیس بوک و ... توسط جاسوسان صهیونیست رصد و کنترل می شوند . شاید بپرسید مگر آنها چه می کنند؟! در این شبکه های ضد اجتماعی گروه های تولید و انتشار پیام های هماهنگ وجود دارند و به صورت سازمان دهی شده به انتشار پیام های به اصطلاح مردمی می پردازند ... به علاوه افراد پر مخاطب و لایک خور هم هدف سرمایه گذاران قرار می گیرند تا در درجه اول برای مقاصد تجاری و اقتصادی و در درجه بعد مقاصد سیاسی  و فرهنگی استخدام شوند. و نتیجه آن است ما کاربران این شبکه های ضد اجتماعی خبرهای بد به گوش هم می رسانیم ... و ناخواسته و ناآگاه از توطئه ی جاسوس کده های صهیونیستی استقبال  می کنیم ... آن وقت این روزها با دلیل و بی دلیل به خودمان بد می گوئیم ولذت می بریم ... به خودمان فحش می دهیم و کیف می کنیم و می خندیم.. اقوام مختلف ایرانی را مسخره می کنیم و همه با هم کل ایران را به سخره می گیریم !! بزرگان علمی ، هنری، ادبی ،‌دینی کشور خودمان را وسیله خنده و تفریح قرار می دهیم ، شاید هرگز فکر نمی کنیم که اینها نقشه است ... توطئه هایی شوم از دشمن صهیونسیتی ... این ها همان جنگ نرم است ... همان شبیخون سیاسی ...!!

شاید ندانید که در جهان رژیم صهیونیستی با بیش از 97 % ،‌انگلستان 66% ، آمریکا 36% ... بیشترین در صد فیلترینگ جهان را دارند ... شاید ندانید اولین قانون فیلترینگ سخت گیرانه در آمریکا خونخوار تصویب شد در حالی که عده معدودی در دولت به خاطر منافع نامشروع باقطع دسترسی به شبکه ها به مردم و کودکان بی دفاع ایرانی مخالفت می کنند! و حتی شاید ندانید که عده ی معدودتری به دنبال رفع فیلترینگ برخی شبکه های ضد اجتماعی مخرب در ایران هستند .!!!

شاید ندانید  که این جاسوس کده های صهیونیستی (شبکه های ضد اجتماعی ) چگونه می توانند موجب تضعیف اقتدار وحاکمیت یک دولت شوند وآن را در ایجاد وحدت ملی وامنیت اجتماعی  واطلاعاتی دچار چالش های جدی کنند...! شاید ندانید که این خفاشان صهیونیست تا چه حد در پی تحمیل افکار ،‌امیال و عقاید خود با انتشار اخبار غیر واقع تحریف شده و ایجاد نخبگان سیاسی  و فرهنگی وابسته به جریانات خودساخته صهیونیستی از طریق این شبکه های ضد اجتماعی هستند و شاید ندانید که اوباما با بودجه کلان جنگ نرم علیه ایران، اندروید را وارد کشورمان کرده است ! و شاید ندانید که روزنامه عبری ها آرتص به تازگی ضمن انتشار سندی با طبقه بندی (به کلی سری) همکاری سازمان های  اطلاعات آمریکا و انگلیس با واحد مرکزی شنود در سازمان اطلاعات نظامی صهیونیستی با هدف جاسوسی ضد جمهوری اسلامی ایران را فاش کرده است...

دشمنان اسلام،مسلمین و مستضعفین از تسلط خود بر فضای مجازی به عنوان ابزاری جهت سیطره سیاسی استفاده می نمایند و گویا در تلاشندتا  با تسخیر افکار و تغییر رفتار ملت ها آنها را تحت مدیریت و کنترل خویش قرار دهند و در این میان و به پشتوانه آن دولت ها را نیز به تضعیف بکشانند.

مسئولین دولتی باید بدانند زمانی که اسنودن می گوید 14 میلیارد بسته ی اطلاعاتی طی یک ماه از ایران سرقت شده ، معنی آن چیست ؟!! مسئولین محترم،شما ونهاد های مسئول در قبال احیای حقوق شهروندی مردم شهید پرور ایران چه کرده اید؟ آیا قانونی  تصویب کرده اید که پهنای باند اینترنت را از آمریکا و دشمن  صهیونیستی جدا کنید ؟ آیا می دانید براساس زیر ساخت های موجود و توسعه بدون برنامه آن ،الان رئیس جمهور امریکا می تواند دولت الکترونیک مارا قطع کند؟ چرا که (کیل سوئیچ اینترنت) زیر دست اوست !! یعنی اختیار دولت الکترونیک ما در دست رئیس جمهور دولتی است که با ایران اسلامی سر تخاصم ودشمنی دارد... یعنی مدافع سر سخت رژیم نجس صهیونیستی ....

آیا مسئولین وزارت ارتباطات کشور ما باید دلال پهنای باند اینترنت و نماینده ثبات امنیت ملی آمریکا در ایران باشند؟! آیا بجای سیاست های کلی نظام ، در جمهوری اسلامی ایران باید سیاست های رسمی جاسوس کده های دشمن صهیونیستی اعمال شود؟! مسئولین محترم ،خدای متعال از بنده وشما روز قیامت سوال خواهد کرد ، از فرصت این همه جوان ، این همه میل وشوق به دانستن ... این همه خون شهیدان برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده ای کردید؟

مسئولین محترم صدا وسیما، دشمن صهیونیستی روند زوال جامعه و فروپاشی اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی کشورمان را آغاز کرده است وبی اغماض به پیش می رود ، شما برای ارتقای دانش مخاطبین خود چه کرده اید؟ چیزی که به طور بالقوه همان قدر برای روح انسان زیان بار و مخرب است که غذای آلوده برای سلامتی جسم... شما برای غذای روح مخاطبین خود چه آماده کرده اید؟

چه زیبا نوشت شهید احمد گلزاری : " و شما ها بگویید به این جنایتکاران آمریکایی ، به این اسرائیل غاصب وآدم کش ... که مارفتیم و می رویم تا سیل خون راه بندازیم تا شما ها را در آن غرق کنیم" ... والسلام

 

 

1-خطبه 50 نهج البلاغه

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۱۳
  • ۶۲۶ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۱)

با سلام

با توجه به در پیش بودن روز 14 مرداد که مصادف است با روز حقوق بشر و کرامت انسانی، شهرداری منطقه22 تهران در نظر دارد از بلاگرهایی که در زمینه حقوق بشر و جنایات آمریکا و اسراییل در وبلاگ های خود دست به قلم شده اند، در همایشی که به همین منظور در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار می شود، تقدیر و تشکر به عمل آورد. لذا از جنابعالی خواهشمندیم تا به منظور حضور در این همایش با شماره 09139632167 تماس فوری حاصل بفرمایید.باتشکر(حبیب پور)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی