جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

ممانعت از فیلترینگ افتخارشان است!

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در دیداری با دانشجویان نخبه، برترین های کنکور و فعالان تشکل های سیاسی فرهنگی دانشگاه ها فرمودند: "جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند این مطالبه سودمند است... و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست که بگوید خوب ما کارمان را کردیم. نه، پیگیری کردن، مطالعه کردن، در باره مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرایی برای آن جستجوکردن، برای طرحش با مراکز دست اندرکار و مجری تلاش کردن و بلآخره، خود وارد میدان کار شدن، اینها جزء تکالیف و وظایف جوان ماست که این را هم جوان ما باید درک کند..."1


این انتظار ایشان از آن جهت است که مطالبه و مطالبه گری نقش بسیار مهمی در رشد و ترقی جامعه اسلامی و سعادت آن دارد. چرا که در پرتو آن، کاستی ها و کمبودها شناخته و سعی در بهبود اوضاع می شود. مؤید این سخن کلام امام راحل است که فرمودند: "در جمهوری اسلامی همه باید با انتقادها و طرح اشکال ها راه را برای سعادت جامعه باز کنند."2

مسئله بسیار مهمی که مسئولان باید نسبت به آن حساس باشند، خطر از بین رفتن یکی از ارکان اصلی انقلاب، یعنی اطلاعات و امنیت در فضای مجازی است. انتقال اطلاعات 40 میلیون ایرانی و رشد بی رویه ی این رقم از شاهراه جاسوسی فعال دشمن، مِن جمله تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و... نکته ی بسیار حائز اهمیتی است.

جناب وزیر! خود بهتر از ما می دانید که مدیر سایت تلگرام، پاول و برادرش نیکولای دروف (مدیران سابق شبکه اجتماعی وی کی یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا) هستند. شما می دانید که پاول دروف برای ساختن تلگرام از پشتیبانی مالی شرکت قلعه دیجیتال به مدیریت مایکل میری لاشویلی میلیاردر یهودی-صهیونیست برخوردار است.

جناب وزیر و مسئولان شورای عالی فضای مجازی! مایکل میری لاشویلی، یک مهره امنیتی ساده نیست؛ او از حامیان پر قدرت تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیاست. تا حدی که نتانیاهو او را اینگونه خطاب کرده است: "آقای لاشویلی، سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است و ما شکرگذار(!!!) این سرمایه هستیم."

تلگرام، این جنگ افزار اینترنتی_صهیونیستی، بعد از رسوایی تخلیه اطلاعاتی وایبر، واتس اپ و اینستاگرام که موج ناامنی را در جامعه کاربران این شبکه ها ایجاد کرده بودند، فعالیت خود را با شعار امنیت آغاز کرد تا بر اساس مأموریتی که برای این یگان فوق ویژه ترسیم شده، همچنان راه برای جاسوسی و شناسایی دقیق خطوط دشمن باز باشد.

با توجه به شناخت ماهیت اصلی این جاسوسکده ها و اینکه هیچ دولت و قانونی در هیچ کشوری نمی پذیرد که یک سرویس جاسوسی، اطلاعات مردم و مسئولین آن کشور را تخلیه کند، چگونه است که مسئولان ما ممانعت از فیلتر شدن چنین نرم افزارهایی را افتخار خود می دانند؟!!

وقتی دولت کمونیستی چین، بدون هیچ گونه مماشاتی این جنگ افزار اینترنتی را فیلتر می کند و دلیل آن را نیز استفاده از مخابرات رمز -که کارکرد نظامی دارد- اعلام می کند؛ چرا مسئولان ما اذعان می دارند که سیاست ما فیلترینگ و محدود سازی نیست؟! آیا بدین وسیله به دنبال کسب وجه و محبوبیت چرک با توسل به عوام فریبی شیطانی هستند؟ و چرا بعد اینکه این نجس افزار به دستور قوه قضائیه فیلتر می شود؛ دولت و وزارت ارتباطات با راه اندازی فیلتر شکن های قوی فیلترینگ را دور زده و ملت را همچنان تشویق به ماندن در این جاسوس کده ها می نمایند؟!!

مسئولین ذی ربط باید پاسخگو باشند که چرا این بد افزارها بدون هیچ مجوز و نظارتی همراه با تأییدات دولت فعالیت می کنند، اما نرم افزار های مشابه داخلی باید عمر خود را در صف گردنه های صعب العبور اخذ مجوز و... بگذرانند؟ مسئولین بهتر از هر کسی می دانند که مردم سالاری و حقوق شهروندی به این معنی نیست که با جنجال و سر و صدا و امیدهای واهی سعی در جلب اطمینان مردم و گرفتن رای از آنان نمایند و تنها سود آنان برای مردم، روز به روز وخیم تر شدن وضع زندگیشان به خاطر اتخاذ تصمیمات نادرست و اهمال گری های آنان باشد. هرکدام از مسئولین سه قوه در برابر این مسائل مسئولند.

از چه رو قوه مقننه با کوتاهی از اتخاذ قوانین سخت در این راستا، حافظ امنیت و حقوق شهروندی نبوده یا اگر قانونی اتخاذ داشته چرا هیچ نظارتی بر حُسن اجرای این قوانین صورت نگرفته است؟!! (گرچه قوه مقننه طی سال های اخیر ثابت کرده که اکثریت خیرخواه ملت و انقلاب نیستند)

قوه مجریه چرا هیچ اقدامی در جهت فیلترینگ شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی و ممانعت از فعالیت جاسوس کده های همیشه همراه صورت نداده است؟ چرا به جای دلالی پهنای باند اینترنت آمریکایی-صهیونیستی و به خطر انداختن امنیت ملی، فرمان رهبری را مبنی بر ملی شدن شبکه ملی اطلاعات که تنها راه نجات کشور در برابر این فتنه ی دشمن است را عملی نکرده است؟ (شاید بهتر است بگوییم: اصلا در دستور کار دولت چیزی به نام راه اندازی شبکه ملی اطلاعات وجود ندارد!)

بر طبق ماده 502 قانون مجازات اسلامی، هرکس به نفع دولت بیگانه در قلمرو ایران مرتکب جرائم جاسوسی شود که به امنیت ملی صدمه وارد کند به یک تا پنج سال حبس محکوم خواهد شد. از چه رو در دولتی که شعار حقوقدانی را یدک می کشد نقض آشکار قوانین توسط سران مملکتی رخ می دهد؟!!

چرا قوه قضاییه محکم و بدون مماشات و از طریق اختیارات قانونی خود با قوه ی مجریه به خاطر عمل نکردن به وظایف خود و به جرم خیانت به امنیت ملی برخورد مقتضی نکرده یا اگرحکمی صادر کرده ضمانت اجرایی نداشته است؟

مسئولان و مدیرانی که از ادعای عدالت محوری برای کنترل افکار عمومی سوءاستفاده می کنید، بدانید "پشیمان ترین فرد در روز قیامت کسی است که برای مردم از عدالت سخن بگوید اما خودش به دیگران روا ندارد."3

 موسی پور

..................................................................................................................................................

1- بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای 17/7/86

2- صحیفه نور،ج 14/ ص248

3- کافی. ج2. ص300

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • ۵۴۶ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۱)

احسنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی