جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ عمار فضای مجازی در یادداشتی بیان داشت:


واقعا جای سوال است که چطور استفاده از این جاسوس کده های همیشه همراه، هیچ منع قانونی در کشور ما ندارد!؟ حالا جای سوال است چرا این نرم افزارها بدون مجوز و نظارتی همراه با تاییدات دولت دارند فعالیت می­کنند ولی نرم افزار مشابه داخلی بخواهد درست شود کلی باید مجوز بگیرد و دردسرهایی از این قبیل داشته باشد!؟ دولت باید همانطوری که قوه قضاییه هم حکم داده است، هم قانون مدار باشد و هم جلوی این جاسوس خانه های همیشه همراه را بگیرد. بنابراین مسئولین در قبال این جریان باید اقداماتی را انجام دهند. هرکدام از قوا در برابر این مسائل مسئول­اند، «قوه مقننه» که قوانین سخت گیرانه در این رابطه نگذاشته است یا اگر در قانون هست چرا به عنوان حافظ قانون و نماینده مردمی که در حوزه های مختلف ضربه می­خورند و همچنین کشور در زمینه های گوناگون ضربه خورد، کمسیون های امنیت ملی، فرهنگی، اقتصادی این­ها چرا به وظایف ذاتی خودشان در بحث مطالبه و همچنین سوال و حتی فشار برای کنارگذاشتن خائنین به حقوق نظام، ملت، قانون اساسی و قانون مجازات و...کاری صورت ندادند. و همین­طور قوه قضاییه چرا بصورت محکم و.بدون مماشات و از طریق اختیارات قانونی خودش با حکم قضایی برخورد لازم با این جاسوس خانه ها و فحشا خانه ها را نکرده است یا اگر هم حکمی داده است چرا ضمانت اجرایی نگذاشتند و کسانی که مقابل حکم ایستادند و دست دشمنان اسلام و مسلمین و سرویس های جاسوسی - تروریستی دولت های صهیونیستی را باز گذاشتند و به جرم خیانت برخوردی با آن­ها ندارند. و «قوه مجریه» چرا شبکه ملی اطلاعات را آن­گونه که باید پیاده سازی نمی­کند؟ چرا وزارت خانه­های مرتبط از اطلاعات تا ارتباطات، ارشاد و سازمان­های نظارتی ذره ای امنیت ملی را در نظر گیرند و خلاف دستورات مقام معظم رهبری در زمینه مسایل مختلف فضای مجازی عمل می­کنند؟

«وزارت اطلاعات» به عنوان حافظ امنیت ملی باید با عوامل دشمن در وزارت خانه­های ارتباطات، ارشاد و نهادهای دولتی دیگر که ضد امنیت ملی شهروندان و مسئولین عمل می­کنند برخورد کند. این وزارت خانه باید بدون وابستگی به جریانات جناحی و سیاسی به وظیفه ذاتی خودش عمل کند. انتظار می­رود که سربازان گمنام وزارت اطلاعات همان­طور که همیشه در قبال مسائل امنیتی خوب به وظایفشان عمل کرده­اند، در این امر خطیر و امنیتی هم سوای ارگان ها و وزارتخانه­های دیگر وارد صحنه شود و هر چه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند. دولت هم که، فقط برای دلالی پهنای باند اینترنت آمریکایی، امنیت ملی، اقتصاد و فرهنگ داخلی را دارند به فنا می­برند. چرا «صدا و سیما» هم بعنوان عضوی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در این راستا اقداماتی انجام نمی­دهند؟ البته مدتی است که برنامه­هایی را شروع کرده است ولی در ساعاتیست که دیده نمی­شود یا اینکه برنامه­ های ضد و نقیضی را پخش می­کند، بگونه­ای که یک برنامه استفاده از نرم افزارها را خوب و برنامه دیگری بد، جلوه می­دهند و چرا در این زمینه فرهنگ سازی نمی­کنند؟ چرا اینقدر دیر شروع کردند؟ مگر دشمن را نمی­بینند؟ و بعد از این همه سال که تلفن همراه وارد خانه­ها شده است تازه به یاد این افتاده­اند که در بحث تولیدات داخلی و حمایت از آن خیلی بد عمل کردند. و به جای حمایت از اینکه نرم افزار داخلی ساخته شود، می­خواهند فیلترینگ هوشمند راه بیندازند که، با یک دهم آن هزینه، میتوانند نرم افزار داخلی تولید کنند. آیه قران می­فرماید: «یا أیها الذین آمنوا لاتتخذوا الیهود و النصاری أولیاء، بعضهم أولیاء بعض...»[1] ای مؤمنان، یهود و نصاری را به دوستی مگیرید. بعضی از آن ها دوستان بعضی دیگرند. هر که از شما با ایشان دوستی کند خود از ایشان است. همانا خداوند مردم ستمگر را هدایت نمی کند». دولت های اسلامی موظف هستند از هرگونه عملی که راه نفوذ کفار را برای تسلط بر مسلمین می­گشاید، خودداری کنندو پیشاپیش راه­های نفوذی آنان را با تدبیر و سیاست ببندند. و همچنین آیه:«ولاتهنوا و لاتحزنوا و أنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین»[2] و [شما مسلمانان] سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید». طبق صریح این آیه، مؤمنین نسبت به دیگران برتری خواهند داشت. همان­طور که مقام معظم رهبری: «آمریکا و اذناب او هرچه تلاش کنند، نخواهند توانست این ملت را از رسیدن به قله­ای که امام عزیزش همه را به آن سمت هدایت می­کرد، باز بدارند. اگر تمام گردن کلفت ها و قلدرهای دنیا هم دست در دست یک دیگر دهند، نمی توانند ما را از حرکت به سمت جامعه ی اسلامی مرفه و عادل و آباد باز بدارند. ما بحمداللَّه اراده ی پیمودن این راه و انجام این کار را با لطف الهی و کمک مردم داریم و چیزی هم کم نداریم».

در پایان از دولت انتظار داریم به فرمایشات رهبری در زمینه­ی فضای مجازی توجه کند و فرهنگ و امنیت مردم را بر هر منفعت دیگری ترجیح دهد.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۰۷
  • ۵۶۸ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۱)

سلام خسته نباشید خداخیرتون بده.
ما وقتی مسولینی داریم که علنی مگویند ماباماهواره مشکلی نداریم وکتابهای همجنس بازی که در یک کشور اسلامی اجازه انتشار رادارندوغنا خوانی زن را جایز میدونن برخلاف  نظرمراجعه تقلید ما چه نیازی به دشمن داریم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی