جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ فاطمیون ایستاده اند در یادداشتی بیان داشت:


همان طور که از سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نمایان است و هر عقل سلیم آن را تایید می کند، هر جایی که یک شخص مؤمن و مسلمان مورد ظلم و ستم واقع شود و آبرو و جان و مال او به خطر افتد این حق را دارا است که از حاکمان و سردمداران آن نظام و کشوری که در آن زندگی می کند، حق خود را مطالبه نماید و افرادی که به عنوان مسئول و قانون گذار در این کشور خدمت می کنند، وظیفه شرعی و قانونی دارند که به مطالبات و شکایات مردم رسیدگی کرده و مشکلاتشان را حل بنمایند.

حال بحث بنده در مورد برخی شبکه های به اصطلاح اجتماعی در فضای مجازی، علی الخصوص تلگرام می باشد. آمارها نشان می دهد حدود 23 میلیون نفر ایرانی کاربر، این نجس افزار صهیونیستی می باشند و در این فضا تنفس می کنند و همچنین آمار نشان می دهد که حدود 8 میلیون از کاربران ایرانی در کانال های مستهجن و فاسد این شبکه ضد اجتماعی مشغول فعالیت هستند که اکثر آنها را جوانان تشکیل می دهند. اگر کسی غیرت دینی داشته باشد باید از این آمار به خود بلرزد.

مسئله آنست که مسئولین کشور ما که یک کشور اسلامی همراه با فقه اسلامی است، در مقابل این فاجعه چه عکس العملی باید داشته باشند!!

حال سوال بنده این است که چرا مسئولین حکومتی و قوه قضائیه در مقابل این فاجعه که عقل و شرع آن را تحمل نمی کنند، سکوت کرده اند و به فکر چاره ای برای آن نیستند؟!! چرا این جاسوسکده و جنگ افزار صهیونیستی را فیلتر نمی کنند؟؟ کدام مسلمان می تواند این فاجعه را تحمل کند که حدود 8 میلیون نفر از جوانان کشورش را در کانال های ضد اخلاقی و فاسد، که روز به روز در لجن زار بی عفتی و دین ستیزی فرو می روند، ببیند و سکوت کند؟!!! چه سیاستی پشت پرده است که این نجس افزار فیلتر نمی شود؟!! به بنده حق بدهید که از گفته ریاست محترم جمهوری که گفته است «من نگذاشتم تلگرام فیلتر شود» تعجب کنم!! زیرا یا رئیس جمهور ما واقعا از این مشکلات خبردار نیست، یا خبردار است و تغافل می ورزد. اگر می داند چرا اقدامی نمی کند؟؟ و اگر نمی داند وا أسفاه!!!

چرا مسئولین قوه مجریه! به فکر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که جایگزینی سالم و قابل کنترل است، برای مردم نیستند؟! چرا انگشت در گوش کرده اند و فقط انحراف مردم را به تماشا نشسته اند؟! ظاهرا فیلتر کردن این نجس افزار، منافع عده ای کاسب و دلال را که آخرتشان را به دنیا فروخته اند، به خطر می اندازد که نه تنها اجازه نمی دهند فیلتر شود، بلکه جلوی راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را هم سد کرده اند.

اگر مسئولین این نظام جمهوری اسلامی، حقیقت این جنگ افزارهای اینترنتی را می دانند و آن را نادیده می گیرند باید خود را برای پاسخ گویی در برابر شهداء در روز قیامت آماده کنند.

والسلام

هدایت خسروی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۵
  • ۸۰۷ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۳)

سلام، با تشکر از شما

 

"تغافل در برابر فحشاخانه های مجازی!!! مسئولان پاسخگو باشند!"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/News/23549.html

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حرف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهد رسید.

 

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

 

یا علی

  • سفیر افلاک
  • متاسفانه مسئولین کشور از مبحث فصای مجازی و تاثیرات آن برجامعه چندین سال عقب افتاده اند و باید خودشان را به این عرصه برسانند و اگر اینکار را نکنند هرگز نمیتوانند جلوی این فحشاها را بگیرن
    پایگاه خبری سفیر افلاک لرستان  آمادگی انتشار مطالب شما و تعامل با شما را دارد
    نقطه کلمه تغافل در تصویر درج نشده
    پاسخ:
    ممنون از تذکرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی