جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه
وبلاگ صهبای حق در یادداشتی ببان داشت:

"یأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ لَا تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّنْ دُونِکُمْ لَا یَأْلُونَکُمْ خَبَالاً وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَآءُ مِنْ أَفْوَهِهِمْ وَمَا تُخْفِى صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْأَیَتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ1"

اى کسانى که ایمان آورده‏اید! از غیر خودتان همراز نگیرید. آنان در تباهى شما کوتاهى نمى‏کنند، آنها رنج بردن شما را دوست دارند. همانا کینه و دشمنى از (گفتار) دهانشان پیداست و آنچه دلهایشان در بردارد، بزرگتر است. به تحقیق ما آیات (روشنگر و افشاگر توطئه‏ هاى دشمن) را براى شما بیان کردیم اگر تعقّل کنید.

با نگاهی اجمالی به  واژه‏ى «وَدَّ» در قرآن کریم، به آمال و آرزوهاى دشمنان درباره مسلمین بر می خوریم از جمله:

·         او مى‏خواهد ما از سلاح و سرمایه‏ى خود غافل باشیم، "ودّالّذین کفروا لو تغفلون عن اسلحتکم و امتعتکم"2

·         او از ما سازش و نرمش مى‏خواهد، " ودوّا لو تُدهِن فیُدهِنون"3

·         او براى ما رنج و فشار و زحمت مى‏خواهد،" وَدوّا ما عَنِتّم"4

·         او براى ما ارتداد و بازگشت از دین را مى‏خواهد ، "وَدّ کَثیرٌ مِن اهل الکتاب لو یردّونکم من بعد ایمانکم کفّاراً"5

امروزه با حضور نجس افزارهای صهیونیستی تحقق مصادیق "ود" لحظه به لحظه بیشتر گردیده، مسئولان و جوانان را از سلاح و سرمایه ایمان و علم غافل، متصدیان مرغوب به سازش و نرمش با "أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُواالیهود و الذین اشرکوا"6 شده اند و هزینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بسیاری را متوجه نظام جمهوری اسلامی کرده و زمینه استحاله اعتقادی و تفکر االتقاطی را مهیا نموده اند.

با تعمق در آیه فوق مؤمن و عاقل بودن دو مقوله از هم جدا است، لذا در این آیه خداوند به مؤمنان مى‏فرماید: کفّار را محرم اسرار خود قرار ندهید، اگر عقل دارید: "یا ایها الّذین آمنوا... ان کنتم تعقلون"...




دشمنان صهیونیستی با اسباب اغواگرایانه خود مانند شبکه های ضد اجتماعی چون تلگرام، واتس اپ و... مرز میان "مومنان عاقل" و "مومنان بی عقل" را مشخص نمودند. یعنی کسانی که با بصیرت، متوجه نقشه های دشمنان اسلام و مسلمین می شوند و مراقب هستند پازل دشمن را تکمیل نکنند، در مقابل کسانی که چشم بر ماهیت این اغواگران صهیونیستی بسته اند و امروز، حرف مدیر بی خدای تلگرام، پاول دروف را تکرار می کنند! پاول دروف چندی پیش در جواب درخواست بی شرمانه و مغایر با عزت ملی مسئولین ما در مهلت یک ماهه، با زبان تحقیر گفت: "ما در حال طراحی پروتکلی هستیم که هیچگاه فیلتر نخواهیم شد7". و امروز شاهد آن هستیم که دبیر شورای عالی فضای مجازی به دنبال عملی کردن این پروتکل، زبان به بی فایده بودن مسدودسازی و فیلترینگ نجس افزارهای صهیونیستی می گشاید؛ حرفی که بیشتر به تکمیل پازل دشمن شبیه است تا نظر یک شخص متخصص متعهد! ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای در قبال فیلتر شبکه های مجازی گفته است: "سیاست بستن و مسدود سازی شبکه‌ های اجتماعی دیگر جواب نمی‌ دهد؛ این کار نه تنها مشکلی را حل نمی‌ کند بلکه برای مردم ایجاد مشکل خواهد کرد!"

این در صورتی است که اصل موضوع فیلترینگ به اشکال گوناگون در کشورهای مختلف از جمله سردمداران صهونیستی دنیا مثل آمریکا و دولت حرام زاده اسرائیل مشهود است و نجس افزارهایی را که خود سازنده آن هستند را نیز فیلتر می کنند. البته گویا برخی مسئولین ما هر بار با ادبیات مختلفی در پی کسب لبخند دشمنان صهیونیستی بوده اند؛ یک بار با افتخار اعلام می کنند "بعد از پنج بار نامه قوه قضاییه، مانع از فیلتر جاسوسکده های صهیونیستی شده اند" یا "در صفحه فیسبوک خود با مردم صحبت می کنند"، و این بار هم سیاست مسدودسازی را کاملا مردود اعلام کرده اند! این امر ما را به سناریوی نفوذ بیشتر رهنمون می سازد و "نفوذ مسئله‌ی مهمّی است بنده هم که این را عرض میکنم نه به خاطر این است که حالا یک احتمالی به ذهنم می‌آید که ممکن است نفوذ کنند؛ نه، ما از خیلی چیزها مطّلعیم؛ از خیلی حوادثی که دارد در کشور رخ می دهد که غالباً عموم مردم یا حتّی خیلی از خواص مطّلع نمیشوند ما مطّلع می شویم. من از روی اطّلاع دارم عرض میکنم که برنامه‌ی نفوذ در کشور یک برنامه‌ی جدّی استکبار است، برنامه‌ی جدّی آمریکایی‌ها است؛ دارند دنبال میکنند که نفوذ کنند. اشتباه نشود! این نفوذ برای این نیست که از یک جایی کودتا بشود؛ نه، می دانند که در ایران، در جمهوری اسلامی، با ساختی که جمهوری اسلامی دارد کودتا معنی ندارد. یک جاهایی یک ‌وقت داخل فلان نیروی مسلّح نفوذ می کنند برای اینکه بیایند کودتا کنند، یکی را ببرند، یکی را بیاورند؛ نه، این نفوذ برای کودتا نیست، این نفوذ برای دو منظور دیگر است. یکی از آماج های این نفوذ مسئولانند؛ آماج دوّم مردمند. مسئولان آماج این نفوذند؛ برای چه؟ هدف چیست؟ هدف این است که محاسبات مسئولان را عوض کنند و تغییر بدهند؛ یعنی مسئول جمهوری اسلامی به این نتیجه برسد که با ملاحظه‌ی هزینه و فایده احساس کند که باید این اقدام را بکند، این اقدام را نکند؛ نفوذ برای این است به این نتیجه برسد که فلان رابطه را قطع کند، فلان رابطه را ایجاد کند؛ نفوذ برای این است که این محاسبات در ذهن مسئولین عوض بشود. آن ‌وقت، وقتی نتیجه این بشود که فکر مسئولین و اراده‌ مسئولین در مشت دشمن قرار بگیرد، دیگر لازم نیست دشمن بیاید دخالت مستقیم بکند؛ نه، مسئول کشور همان تصمیمی را می گیرد که او میخواهد. وقتی محاسبه این حقیر عوض شد، تصمیمی را می گیرم که او می خواهد؛ من همان کاری را که او می خواهد مفت و مجّانی انجام می دهم؛ گاهی بدون اینکه خودم بدانم -یعنی اغلب بدون اینکه خودم بدانم- این کار را انجام میدهم. [بنابراین] سعی می کنند محاسبات مسئولین را عوض کنند."8

 

جناب آقای فیروزآبادی آیا مفهوم حرف شما این است که ما در فضای مجازی به نقطه مصرف کنندگی صِرف رسیده ایم که راهی جز تبعیت از دشمن در این فضا نداریم؟ و نیروهایی متفکر ما که لرزه به اندام استکبار جهانی انداخته اند از ساختن یک شبکه ای که قابلیت رقابت با این نجس افزارهای صهیونیستی را داشته باشد عاجزند و ما بایست این نیاز را با از بین بردن فیلترینگ فحشاخانه های مجازی صهیونیستی نظیر تلگرام و اینستاگرام برطرف کنیم؟ با فرض محال که فیلترینگ دیگر پاسخگو نیست، آیا عزت دینی و ایرانی ما این اجازه را می دهد که افسار بردگی سردمداران صهیونیستیِ این نجس افزارها را بر گردن بیندازیم؟! حال آنکه برای ما "اگر امر دایر بشود به اینکه برگردیم به حال سابق بشریت، و با الاغ از این طرف به آن طرف برویم و آزادی ‌مان را حفظ بکنیم، یا خیر، بندۀ آقای کارتر و امثال او از ابرقدرتها باشیم و زندگانی‌ های فلان و کذا داشته باشیم، ما آن را ترجیح می‌دهیم، ملت ما آن را ترجیح دارد می‌دهد.9"

 جناب آقای فیروز آبادی "سعی کنیم در تحلیل هایمان، در شناخت حوادث، دچار خطا و اشتباه نشویم. بدانیم که آمریکا و صهیونیسم دشمنان امت اسلامیاند؛ سردمداران رژیم های جبار، دشمنان امت اسلامی اند. اگر دیدیم در یک جائی آنها در یک جهت قرار گرفتند، بدانیم که آن جهت، جهت باطلی است، جهت غلطی است؛ دچار خطای در تحلیل نشویم. آنها هرگز برای ملت های مسلمان دل نمی سوزانند؛ هرچه بتوانند، تخریب می کنند و در روندها اخلال می کنند10."

فیلترینگ اگر پاسخگو نیست پس چرا دشمن فیلترشکن می سازد؟! مگر امر ولایت به غیر از "عدم تبعیت از دشمن11" است؟ و لغو فیلتر در عرصه شبکه های صهیونیستی، عین تبعیت از دشمن نیست؟ و "فَلا تُطِعِ الکافِرینَ وَ جاهِدهُم بِهِ جِهادًا کَبیرًا،12 بنابراین از کافران اطاعت مکن، و بوسیله آن [= قرآن‌] با آنان جهاد بزرگی بنما!"

جناب فیروز آبادی با بیان این صحبت غیر تخصصی و غیر متعهدانه زمینه تکیه مردم را به نجس افزارهای صهیونیستی هموارتر از قبل نموده و همگام با دشمنان صهیونیستی، مشوق حضور در این صحنه ها و میدان های طراحی شده از سوی خونخوارترین دشمنان اسلام و مسلمین گشته است، در صورتی که "وَلَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَ مَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِیَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ،13 و تکیه بر ظالمان نکنید که موجب می‏شود آتش شما را فرو گیرد و در آن حال جز خدا هیچ ولی و سرپرستی نخواهید داشت و یاری نمی‏شوید". وظیفه شما و تمامی کسانی که در مقام خدمت به مردم و انقلاب هستید و با منت خون شهدا به حفظ و حراست از اسلام موظف شده اید در قبال دشمن "فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ"14 است، و تنها در صورت استقامت است که "وَ مَنْ تابَ مَعَکَ وَ لا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصیرٌ"15 صورت می پذیرد.

 

1.آیه  118 سوره مبارکه آل عمران.

02 آیه 102 سوره مبارکه نساء.

3. آیه9 سوره مبارکه قلم

4. آیه 119سوره مبارکه آل عمران.

5.  آیه 109 سوره مبارکه بقره.

6 . ایه 82 سوره مبارکه مائده.

7. مقالات هفتگانه سید مقداد صادقی

8. . امام خامنه ای،۱۳۹۴/۱۲/۲۰

9.. امام خمینی "ره"،14/3/1359، حسینیه جماران

10. امام خامنه ای،عید فطر1391

11امام خامنه ای، ۱۳۹۵/۰۳/۰۶.

12.آیه 52 سوره مبارکه فرقان

13.  آیه 113سوره مبارکه هود.

14.آیه 112 سوره مبارکه هود.

15. آیه 112 سوره مبارکه هود.

 



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۲۳
  • ۸۹۵ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی