جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

خلاقیت اقتصادی صهیونیسم...

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ

وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


سالهاست که نفرت از ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به فلسطینیان مظلوم، و سکوت و تغافل مجامع عمومی و دولت های غربی و عربی، باعث شده که انسان های آزاده، از هر رنگ و نژادی، خود دست به کار شوند و سعی کنند اسرائیل، این رژیم حرام زاده را منزوی نمایند. BDS یا همان بایکوت اسرائیل، جنبشی ست که توسط جوانان اروپایی کلید خورد. این جنبش با تبلیغات موثر، توانست مردمان آزاده را متقاعد کند که محصولات اسرائیلی را خریداری نکنند. تا جایی که در سال 2013 رژیم صهیونیستی دچار انزوای اقتصادی شد: کشاورزی اسرائیل در آستانه تعطیلی و صادرات این رژیم منحوس، در هاله ای از ابهام قرار گرفت. به علاوه مدارک تحصیلی اسرائیل در مجامع علمی جهان، اعتبار خود را از دست داد. "نیویورک تایمز" در گزارشی اعلام کرد که رژیم خونخوار صهیونیستی نتوانسته با جنگ افزارهای پیشرفته اش، جلوی این حرکت خودجوش و مردمی را بگیرد و انتظار می رود که ادامه ی این بایکوت، انزوای اجتماعی و سیاسی اسرائیل را در پی داشته باشد.

اما رژیم صهیونیستی، برای اینکه خود را از این حصر اقتصادی نجات دهد، با زیرکی، طرح تجاری مبتکرانه ای را رونمایی کرد.  روزنامه "جروزالم پست" طی یادداشتی عنوان کرد: "برنامه پیام رسان وایبر، جنبش بایکوت اسرائیل را در دنیا شکست؛ یعنی اسرائیل، خلاقیت را به مبارزه گذاشت." بیزنس پلن جدید اسرائیل، باعث شد که اکثر کسانی که خود را از اعضای جنبش BSD می دانستند، با استفاده از این برنامه ی پیام رسان، به اقتصاد مُرده ی اسرائیل کمک کرده و این رژیم را از ورشکستگی نجات دهند! این نرم افزار به گونه ای طراحی شد که ضمن داشتن ظاهری جذاب، با کارکردی آسان و به ظاهر رایگان، کاربران زیادی را جذب کند. مضاف بر اینکه کار تبلیغات را هم، همین کاربران به عهده می گرفتند! یعنی هر کاربر، در جایگاه یک ویزتور، این نرم افزار را معرفی و تبلیغ می کند. فعال بودن شبکه و تولید محتوای مداوم توسط کاربران، تاثیر این نرم افزار را زیادتر کرد، بنابراین شرکت های اقتصادی بزرگ، با عقد قرارداد با کمپانی وایبر، از این "تاثیر" استفاده کرده و می کنند. چنین قرارداد هایی سرمایه ی کمپانی وایبر را افزایش داده و راه را برای ورود و موفقیت در بورس هموار کرده است. وقتی این روند ادامه پیدا می کند، ارزش سهام این کمپانی روز به روز بیشتر می شود و ثروت بیشتری برای رژیم نجس صهیونیستی کسب می کند. به علاوه آنکه خیلی راحت تر به جاسوسی و تخلیه ی اطلاعاتی کاربران و فروش این اطلاعات به سرویس های جاسوسی می پردازد و با ذائقه سازی مداوم، اهداف کثیف سیاسی خود را پی میگیرد.

موضوع وقتی خطرناک تر می شود که بدانیم، "وایبر" تنها کمپانی متعلق به صهیونیست ها نیست؛ "واتس اپ"، "تلگرام"، "اینستا"، "فیس بوک" و "گوگل" از دیگر کمپانی هایی هستند که سهام داران آنها به طور پیدا و پنهان، در جهت تقویت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اسرائیل حرکت می کنند.

اکنون این مسئله به ذهن می رسد که چرا وقتی کشور ما با تحریم های شدید اقتصادی مواجه شده است، چنین طرح های مبتکرانه ی تجاری، انجام نمی شود؟ اصلا به چه دلیل دولت جهموری اسلامی، با عدم اجرای فیلترینگ این شبکه های ضد اجتماعی، فعالیت های اقتصادی رژیم نجس صهیونیستی را تسهیل می کند؟ دولت بر مبنای چه قانونی به تقویت رژیم حرامزاده ی صهیونیست کمک می کند؟

با توجه به اینکه حدود 10 میلیون ایرانی از وایبر و بیش از 5 میلیون نفر از واتس اپ استفاده می کنند، آیا وقت آن نرسیده که ما از این سرمایه در جهت ارز آوری و کمک به اقتصاد کشورمان استفاده کنیم؟ اگر دولت محترم، ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی، با تخصیص بودجه و ایجاد زیرساخت های مناسب، بتواند زمینه ساز ساخت چنین نرم افزار های جذاب و پرکاربردی شود، کمپانی های داخلی هم میتوانند با ورود به بورس و ارز آوری، به بی اثر شدن تحریم ها کمک کنند. به این ترتیب دولت می تواند با اشتغال زایی در زمینه ی فضای مجازی، خود باوری را در جوانان و متخصصان داخلی، زنده کند و جلوی شغل های کاذب دشمن ساخته را بگیرد.

در حال حاضر، چند برنامه ی پیان رسان داخلی، در حال فعالیت هستند؛ ولی ظاهر نازیبا و امکانات محدود آنها باعث شده که مورد استقبال قرار نگیرند. نهاد های مسئول، با کمی کمک مادی و معنوی، می توانند به راحتی، موجبات پیشرفت اینگونه برنامه ها را فراهم آوردند. ولی متاسفانه شاهد آن هستیم که خود مسئولان هم از نمونه های صهیونیستی این برنامه ها استفاده می کنند و با تلاش هرچه بیشتر به رشد و شکوفایی رژیم منحوس صهیونیستی کمک می کنند!!!

مگر این نیست که ورزشکاران ما در میادین بین المللی از مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی خودداری می کنند تا به جهانیان ثابت کنند که رژیم حرام زاده صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند؟ پس چگونه است که ما چنین رفتاری را در قبال محصولات صهیونیستی و بخصوص کالاهای اینترنتی آنها نداریم؟ ضمن اینکه همه مراجع عالی مقام هم استفاده از کالاهای صهیونیستی را حرام دانسته و هر گونه سود رسانی به این رژیم نجس را گناه می دانند. البته باید گفت که صهیونیسم نه یک دولت نامشروع غاصب بلکه یک شبکه جهانی پیچیده جهت استعمار و استثمار مدرن در جهان جدید محسوب می شود.

گذشته از تمام این ها، راه اندازی اینترنت ملی، سبب می شود که پول کمتری بابت پهنای باند، خرید ترافیک، خرید فیلتر شکن و ... از کشور خارج شود. بنابراین از دولت محترم و شورای عالی فضای مجازی تقاضا داریم که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی، همه ی تلاش خود را برای ایجاد فضای مجازی امن، و اینترنتی ارزان، سریع و در دسترس به کاربندد و جلوی خروج ارز و اطلاعات از کشور را بگیرد. به علاوه انتظار داریم دولت جمهوری اسلامی همانطور که تا کنون با نادیده گرفتن رژیم منحوس صهیونیستی، مسبب انزوای سیاسی این رژیم شده است، با بایکوت همه جانبه کالاهای اسرائیلی، اعم از حقیقی و مجازی، موجبات تضعیف اقتصادی و سر انجام نابودی این رژیم را فراهم آورد. ما با وحدت می توانیم این رژیم منحوس را از صفحه ی روزگاه محو کنیم؛ همانطور که رهبر کبیر انقلاب فرمودند: "اگر هر مسلمان یک سطل آب به اسرائیل بریزد، این کشور را آب خواهد برد."

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۰۶
  • ۶۸۹ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی