جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

گره کار اینجاست!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۱ ب.ظ

وبلاگ مجاهد313 در یادداشتی بیان داشت:


اینترنت، یکی از نعمات بزرگ الهی است، اما درعین حال یک نقمت هم هست؛ یعنی یک چاقوی دودم وخطرناک! اینترنت، مثل یک جریان افسارگسیخته است! مثل آن است که؛ فردی یک سگ وحشی را بیاورد و به او بگویند: "قلاده اش کو؟! "بگوید: "سفارش کرده ایم؛ آهنگر قلاده را بسازد![1]"رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای _مدّظلّه العالی_ ضمن اشاره به فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق العاده ی در عرصه های مختلف از جمله: فرهنگ، سیاست، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان، اعتقادات دینی و اخلاقیّات بر لزوم طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیّت فکری و اخلاقی جامعه در این عرصه تأکید کرده اند که: " لازمه ی حضور فعّال و تأثیر گذار در فضای مجازی _تمرکز در تصمیم گیری و جدّیّت دراجراء ؛ بدون از دست دادن زمان_ هماهنگی میان دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری و تعارض است.[2]"

جاسوسی مسئله ی تازه ای نیست؛ در هر برهه از زمان؛ این مسئله بوده و هست. اما به هر شکلی که باشد در هیچ جامعه ای مورد قبول نیست و فطرت انسان ها آن را خیانت می داند و بر این اساس است که همه ی کشورها در برابر آن قد علم می کنند. در ایران اسلامی هم طبق قانون 501 مجازات اسلامی، "اگر نقشه ها، اسناد و تمام برنامه ها راجع به سیاست های داخلی یا خارجی کشور عالماً و عامداً در اختیار افرادی قرار بگیرد که صلاحیت دسترسی به آنها را ندارند، جاسوسی محسوب می شود که چنین جاسوسی به10 سال حبس محکوم می شود." بنابراین طبق این قانون باید با هرگونه اقدام علیه امنیّت ملّی کشور برخورد شود.

امروزه بخش اعظم تلاش آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای جاسوسی، از طریق شبکه های مخابراتی و فضای مجازی است، از آنجا که دشمنان صهیونیستی، ایران را دشمن طراز اول خود می دانند سؤالی مطرح می شود که چرا باید تصوّر کنیم که کشورهای صهیونیستی از این ابزارها برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده نمی نمایند. هم چنین جای تعجب است که چرا آمریکای جنایتکار و دیگر کشورهای صهیونیستی که سر سختانه از هر فرصت و بهانه ای برای تحریم ایران اسلامی بهره می جویند، پیشرفته ترین نرم افزارهای خود را به مرزهای جمهوری اسلامی با این تعدد و به صورت ظاهرا رایگان روانه  می سازند.

 

شاهد مثال این گونه شبکه های به اصطلاح اجتماعی و به عبارت دقیق تر، شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی که توانسته اند ساعت هایی از عمر طلایی جوانان این مرز و بوم را متعلّق به خود کنند، " تلگرام "، " وایبر"، " واتس اپ " هستند. مؤسّس شبکه ی ضد اجتماعی_صهیونیستیِ " وایبر"، "تالمون مارکو"ی صهیونیستی تبار است. نجس افزار "واتس اپ"، همان سرویس عکس فیسبوک، متعلق به "زاکربرگ " _تأثیر گزار ترین صهیونیست جهان_ است. دیگر ابزار نجس صهیونیستی که گویِ اعتمادِ کاربرانِ ایرانیِ خود را بیش از بقیه ی نجس افزارهای صهیونیستی ربوده، "تلگرام " است که با پشتوانه ی مالی "مایکل میری لاشویلی" عرض اندام کرده است. این نکته حائز اهمّیّت است که سرور شبکه ضد اجتماعی "تلگرام" در کاخی که متعلّق به خاندان سلطنتیِ انگلستان است، قرار دارد. در حالی که کشور انگلستان، کاربران بسیار معدودی در این شبکه ی ضد اجتماعی و ضد تعاملی دارد.

با توجه به آن چه گفته شد؛ باید سؤال مطرح کرد که قانون مجازات اسلامی کجاست؟! و چه کسانی وظیفه ی اجرای آن را بر عهده دارند؟! آیا مسئولین به این فکر کرده اند که؛ اگر دیر به این معضل رسیدگی شود چه خسارات جبران ناپذیری بر پیکره ی  اعتقادیِ جوانان و آرامش و امنیّت خانواده ها وارد خواهد شد؟

 

مقام معظّم رهبری _مدّظلّه العالی_ در سال1380 خطاب به شورایِ عالیِ انقلابِ فرهنگی، برخورد با تخلّفاتِ اینترنتی را در اولویّت امور فرهنگی دانستد و برای این کار مُهلت یک ماهه مقرّر فرمودند. اما نه تنها اقدام مقتضی ای صورت نگرفت؛ بلکه با گذشت یک دهه، انواع شبکه های اینترنتیِ برنامه ریزی شده از سوی دشمنان صهیونیستی جای خود را در بین جوانان ما باز کرد!

 

با وجود مدارک متعدّدی مبنی بر اهدافِ پلید این شبکه های صهیونیستی، هنوز این شبکه ها آزادانه و بدون مجوّز و هیچ  نظارتی و همراه با تأییدات دولت به جاسوسی خود ادامه می دهند (که این موضوع همان طور که قبلا" اشاره کردیم مغایر با ماده ی 501 قانون مجازات اسلامی است!) و این در صورتی است که نرم افزارهای داخلی باید وقت گرانبهای خود را برای اخذ مجوّزها تلف کنند! حال آنکه دولت وظیفه دارد علاوه بر فیلتر نمودن نجس افزارهای صهیونیستی راه پیشرفت این فنّاوری های حوزه فضای مجازی را تسهیل نموده و از سرقت اطّلاعاتِ کاربران ایرانی در فضای مسموم نرم افزارهای صهیونیستی جلوگیری نماید.

مسئولین محترم!!! این سکوت و اقبال شما نسبت به حضور نرم افزارهای صهیونیستی که همچون غدّه ی سرطانیِ بدخیم در حال پیشروی هستند چه معنایی دارد؟ مسئولین قوه ی مقنّنه! شایسته است که قوانین سخت گیرانه ای در مقابله با جاسوسکده های صهیونیستی در فضای مجازی تصویب کنید! و چرا قوه ی قضائیّه ی محترم، محکم و بدون مسامحه در مقابل این جاسوسکده های فرهنگی، سیاسی، امنیّتی و... و با استفاده از اختیارات قانونی خود و با صدور حکم قضایی، برخورد مقتضی را نکرده است؟! و هم چنین چرا احکام صادر شده از سوی این قوه از ضمانت اجرایی برخوردار نیست و دولت مردان محترم؛ پاسخ گوی عدم اجرای قوانین تصویب شده نمی باشند؟

 

و چرا در وزارت خانه های اطّلاعات، ارتباطات و ارشاد و سازمان های نظارتی به حفظ امنیّت ملّی بهایی داده نمی شود؟! و دستورات مقام معظّم رهبری _مدّظلّه العالی_ بعد از ده سال در زمینه ی مسائل مرتبط با فضای مجازی بر زمین مانده است؟! چرا با توجّه به تواناییِ راه اندازی شبکه ملّی اطلاعات اقدامی صورت نپذیرفته است؟! و امّا صدا و سیما، که به عنوان یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی است، چرا نسبت به وظیفه ی خود در قبال آگاه سازی مردم و مسئولین به تسامح عمل می کند؟؟

پیشنهاد من به این بزرگواران؛ بصیرت است! ... بصیرت! و این بصیرت حاصل نمی شود، مگر با اجرای اوامر امام خامنه ای _مدّظلّه العالی_ و اگر کلام ایشان نَصبُ العین مُتولّیان امر بود، قطع به یقین، امروز ما شاهد پرسه زدن دشمن در فضای مجازی نبودیم و اقتدار و غیرت ما بازیچه ی صهیونیست های نجس در این عرصه نبود...

 


[1] بیانات امام خامنه ای 26/09/1381

[2]بیانات امام خامنه ای 11/02/1395

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۳
  • ۴۸۸ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی