جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


"یکی از اصول این باشد که نگاه به جریان رسانه ‌ای دشمن -چه جریان رادیو تلویزیونی ‌اش، چه جریان ماهواره‌ای ‌اش، چه جریان فضای مجازی ‌اش- نگاه سوءظن‌ آمیز باشد.1"

فرمایشات رهبر معظم انقلاب همواره چراغ هدایتی در مسیر سرافرازی ایران اسلامی است که هر کس از این نور سود بَرد، می تواند گامهای محکم تر و سریعتری در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی بردارد. در مقابل، محرومیت از این نور، موجب گمراهی و قدم برداشتن در جهت رضایت شیاطین جن و انس خواهد بود. بنابراین مسئله پیروی واقعی از ولایت چه در بُعد اعتقادی و چه در بُعد اجرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بر مسئولان و منتسبان مقام معظم رهبری در جایگاه های متفاوت فرض است که بیانات معظم له را نیوش کنند تا حرفی در تناقض با بیانات معظم له ایراد ننمایند.


جای بسی تاسف است که دبیر مهم ترین نهاد مرتبط با فضای مجازی، در اظهار نظری شتابزده، تفکرات شخصی و نادرست خود را در قالب دیدگاه شخصیت حقوقی خود مطرح می کند! سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، اخیرا اظهار داشته بود که "سیاست مسدودسازی و فیلترینگ کامل شبکه های اجتماعی دیگر جواب نمی دهد!"

در واکنش به این اظهارات باید از جناب دبیر سوال کرد که اگر فیلترینگ کامل پاسخگو نیست، آیا فیلترینگ هوشمند جواب می دهد؟!!! آنهم پس از شکست پروژه گران قیمت فیلتریگ هوشمند که علیرغم مخالفت کارشناسان حوزه فضای مجازی اجرا شد و 110 میلیارد تومان را هدر داد! یا نظر جنابعالی به عنوان مثال بر فیلترینگ رنگ لوگوی این برنامه هاست که به طور کامل فیلتر نشوند!

گذشته از آن، دلیل کارشناسی شده شما برای آنکه می گویید مسدودسازی کامل جواب نمی دهد، چیست؟ حال آنکه نظر مقام معظم رهبری درباره جریان رسانه ای دشمن، بر مسدود سازی کامل است! "این منطق درست نیست که ما بگوییم چون تا پنج سال دیگر فن آوری ماهواره پیشرفت خواهد کرد و بدون بشقاب هم مردم ممکن است تصاویر ماهواره را بگیرند، پس از حالا جلویش را باز کنیم! (...) قانون ممنوعیت ماهواره _که مجلس شورای اسلامی، چند سال قبل از این، آن را تصویب کرد_ یک قانون کاملاً درست و بجا بود. حدّاقلش این است شما توانسته ‌اید چند سال این نفوذ را به عقب بیندازید و ان‌ شاء الله باز هم خواهید توانست.2" و قاعدتا شما مستحضرید که یکی از خطرناک ترین راههای نفوذ جریانی، همین شبکه های به اصطلاح اجتماعی است. البته کسی مخالف کلیت فضای مجازی نیست که در دنیای کنونی زندگی بدون فضای مجازی مقدور نمی باشد! لیکن می توان از نفوذ دشمن به وسیله محصولات فناوری فضای مجازی جلوگیری کرد.

 

به علاوه اگر فیلترینگ مفید نبود، چرا فیلتر شکن های زیادی توسط اشخاص، گروهها و شرکت های رسمی و غیر رسمی در کشورمان ایجاد و عرضه می شود؟ و جالب آنست که سایت های عرضه کننده فیلتر شکن نیز مسدود نمی باشند! شرکت های بزرگی برای تولید فیلترشکن در جمهوری اسلامی ایجاد شده اند که با قیمت های مختلف و عموما ارزان، به ارائه فیلترشکن مشغولند. و این نشان دهنده آنست که فیلترینگ می تواند مفید باشد... اگر مسئولان همکاری کنند!!!

حال از شما و دیگر اعضای شورای عالی فضای مجازی سوال می کنم که آیا می دانید چرا باید شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی را فیلتر کنید؟!

·        اول آنکه شبکه های ضد اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و وایبر، میدان های ساخته شده توسط دشمن هستند. عقل سلیم می داند که دشمنانی که به کودک داخل رحم مادر رحم نمی کنند و یا دشمنانی که به طرق مختلف مانند جنگ های نظامی، فرهنگی و بیولوژیکی سعی بر نابود کردن مسلمانان و حق طلبان عالم دارند، محال است نرم افزاری را محض رضای خدا (!) و برای رشد و پیشرفت حق طلبان (!) یا حتی برای فعالیت حزب اللهی ها بر ضد دشمنان صهیونیستی (!) در اختیار ملت ما بگذارند! به هیچ عنوان نباید در زمینی بازی کرد که تمام اختیارات آن در دستان دشمنان خونخوار است. "در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید. (...) همه مراقب باشند، (...) خود مسئولین هم مراقب باشند. دشمن طراحی می کند. در میدانی که او درست کرده، بازی نکنید چون چه ببرید، چه ببازید، به نفع اوست.3" پس نباید در زمین دشمن، بازی خورد!

 

·        دوم آنکه طبق اعترافات سران صهیونیستی آمریکای جنایتکار، شبکه های ضد اجتماعی یکی از راههای کنترل و هدایت آشوب ها و فتنه های سال های گذشته در کشورمان بوده است. به نظر شما اعضای شورای عالی فضای مجازی، آیا آزموده را آزمودن خطا نیست؟! آیا شما در انتظار شکل گیری فتنه های جدید از طریق این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی هستید تا بعد از آن به فکر نوشداروی "کامل(!)" پس از مرگ سهراب باشید؟! آیا ضربات مهلک این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی به امنیت ملی کشور، به اندازه کافی شفاف نیست؟! مسئولان وزارت اطلاعات بر اساس ماده الحاقی 55 موظف شده اند که به منظور صیانت از امنیت ملی کشور، از اختلال و ایجاد ناامنی در فضای تولید و تبادل اطلاعات "پیشگیری" نمایند؛ پس چگونه است که اکثر مسئولان، چه مسئولان امنیتی و چه مسئولان فضای مجازی که همه در شورای عالی فضای مجازی حضور دارند، چشمان خود را به اختلالات و نا امنی های موجود در شبکه های ضد اجتماعی مذکور بسته اند؟! چرا پیشگیری را بر درمان مقدم نمی دانید؟

 

·        دلیل سوم که احتمالا تنها موردی است که پس از گذشت چند سال، شما هم از آن احساس خطر کرده اید، تراکم مطالب و محتوای مستهجن موجود در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و وایبر است. شاید پس از شنیدن آمار فاجعه آمیز طلاق هایی که تلگرام باعث آنها شده بود، به این فکر افتاده اید... یا شاید بعد از قتل ستایش توسط نوجوانی که تحت تاثیر کانالهای مستهجن تلگرام و مطالب پورنوی اینستاگرام قرار گرفته بود، به خود تلنگری زده اید... شاید هم حجم کانال های ترویج همجنسگرایی، کانال های توزیع مواد مخدر، کانال های جذبی داعشی و... شما را به این نتیجه رسانده است... اما نه!!! شما هنوز به عمق فاجعه پی نبرده اید! شما تغییر فرهنگ اعتقادی و باورهای افراد جامعه را جدی نگرفته اید. گویا شما با نادیده گرفتن نابودی ضمیر پاک نوجوانان و جوانان مملکت، هنوز در پی لبخند زدن های رای آور هستید! شاید هم باید نجاست این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، دامن خانواده هایتان را آلوده کند... خدا نکند که جزم شدن عزم شما، وابسته به تجربه کردن مشکلات فرهنگی و معضلات فاجعه بار این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی باشد...

 

البته دلایل زیادی برای اجرای امر عقلانی فیلترینگ کامل شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و وایبر وجود دارد، لیکن در این یادداشت تنها به سه مورد بسنده شد.

اعضای شورای عالی فضای مجازی! راه اندازی شبکه ملی اطلاعات _آن هم به همان صورتی که در اسناد بالادستی آمده و نه چیزی که اخیرا فاز اول آن را تبلیغ کرده اید!_ مسئله ای بسیار مهم است که اگر درست اجرا شود، دیگر فعالیت شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در قالب آن امکان پذیر نخواهد بود. اگر شما مسئولان، دستورات مقام معظم رهبری را مو به مو و با جدیت و پشتکار، بدون اِعمال نظرات شخصی اجرا نمائید، تمام مشکلات مملکتی حل خواهد شد! مشکل آنست که مسئولان اجرایی، به جای اجرای اوامر رهبر انقلاب، به اعمال نظرات خود و اصرار بر درستی آنها می پردازند. شما در پیشگاه خداوند متعال مسئولید! شما مسئول اجرا هستید، نه ارائه ی نظریه! پس همانگونه که شایسته است، دستورات مقام معظم رهبری که یکی شامل 40 دستور و دیگری شامل 10 دستور است را به سرعت و با کیفیت لازم اجرا کنید. مردم ما آگاه هستند و متوجه صحت مطالب و کلام ها می شوند؛ بنابراین صادقانه و برای رضای خدا کار کنید که دعای مردم بدرقه راهتان باشد.

"امام (خمینی) هشدار میدهند؛ هم به جوانها، هم به دانشگاهها، هم به حوزه‌های علمیه، هم به قاطبه‌ی جوانان کشور که بیدار باشند، هشیار باشند. اغفال جوان و سست کردن جوانها، به معنای عقب نگه داشتن ملت است. همه ‌ی ملت باید احساس مسئولیت کنند و مسئولین هم بایستی با جد و جهد در این راه تلاش کنند که جهاد بزرگی است.4"

 

1.        بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان؛ 12/04/95

2.        بیانات در دیدار جمعی از ناشران؛ 28/02/78

3.        بیانات در دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در آستانه سالروز سیزده آبان 08/08/87

4.        بیانات در مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 14/03/87

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۱
  • ۷۹۴ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی