جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ ارتجال در یادداشتی بیان داشت:


"یَأ اَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیهُودَ وَ النَّصرَی أَوْلِیَاءَ بَعْضهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَ مَن یَتَوَلهَّم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظلِمِین» ای کسانی که ایمان آوردید، یهود و نصارا را دوستان خود مگیرید که آنان دوست یکدیگرند و کسی که (از شما) آنان را دوست بدارد خود او نیز از ایشان است، چون خدا مردم ستمکار را به سوی حق هدایت نمى‏کند."1

مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و سران نظام فرمودند: "به مسئولین دولت عرض می کنم اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرید. رئیس جمهور محترم گفتند، مسئولین دیگر هم کم و بیش اظهار کرده و گفته اند، منتهی باید عمل کرد: «وَ لا مِمَن هُوَ علی غَیرِ عَمَلِ یَتَکل» این جور نباشد که به زبان بگوییم، در عمل حرکت کنیم، در اقتصاد مقاومتی تکیه بر تولید داخلی و استحکام بنیه درونی اقتصاد است. رونق اقتصادی هم این است. رونق اقتصادی با تولید و فعال کردن فعالیت های درونی کشور حاصل می شود، نه با چیز دیگری."2

دولت های صهیونیستی در هر مقطعی از زمان و به هر شیوه ای به دنبال خواسته ها و منافع خود بوده اند، و امروزه نیز دشمنان صهیونیستی با استفاده از این جنگ افزارهای ضد اجتماعی و با شعار دفاع از آزادی بشر همچنان بر سلطه گری و زور گویی بر ملت های مظلوم جهان مشغولند. چندی پیش وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی (نفتالی بنت) اعلام کرد، این شبکه های ضد اجتماعی توانسته اند پاسخ مناسبی به جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی در جهان باشند. هدف از این جنبش، تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای به رسمیت شناختن حق میلیون‌ها فلسطینی مظلوم و آواره بوده است. اما صهیونیسم جنایتکار و خونخوار، با ساخت و تهیه نجس افزارهای ضد اجتماعی مانند واتس اپ، وایبر، تلگرام و اینستاگرام و همچنین فراهم کردن محیطی جذاب و متنوع و به ظاهر رایگان برای ملت‌ها، توانسته اند به آسانی و بدون هیچ مانعی، در قلب و افکار ملت های جهان نفوذ پیدا کنند! و مورد اسقبال افراد، با سلیقه و شرایط سنی مختلف قرار بگیرند.

 

 رشد اقتصادی یا سود دولت های صهیونیستی در این نرم افزارها بر اساس بیزینس پلن یا همان طرح تجاری است. این نرم افزارها بر اساس فعالیت کاربران طراحی شده اند؛ به عبارت ساده تر تمامی این نرم‌افزارهای ضد اجتماعی، کاربر محورند. به این معنا که کاربران در این جنگ افزارها مانند یک خدمتکار در خدمت این شبکه ها هستند، و عملا مبلغ این جنگ افزارها نیز می‌باشند. حیات این نرم افزارها بستگی به حضور کاربران دارد، چرا که آنان با تولید محتوا باعث فعال بودن این شبکه ها می شوند. هر چقدر فعالیت در این نرم افزارها بیشتر شود، رشد اقتصادی شرکت های مالک نیز افزایش می یابد و ارزش سهام آنها بالاتر می رود. این جاسوسکده های ضد اجتماعی، با بیشتر شدن کاربران، و فروش بسته های اطلاعاتی آنان سود سر شاری را به جیب های خود سرازیر می کنند. بنابراین حضور فعال و گسترده ایرانیان به عنوان بیشترین کاربران در تلگرام، موثرترین نقش را، در بالا بردن ارزش و سود مالی این شرکت های نجس صهیونیستی دارند! 

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای می فرمایند: «هر قدمی که کسی برای تقویت طاغوت بردارد، در جبهه‌ی طاغوت قرار می گیرد. کار طاغوت این است: افساد کردن و فساد کردن. و نشانه آن این است که: "اِذا تَوَلّی‌ سَعی‌ فِی الاَرضِ لِیُفسِدَ فیها وَ یُهلِکَ الحَرثَ وَالنَّسلَ وَ اللهُ لا یُحِبُّ الفَسادَ."3 [هنگامی که روی برمی‌گردانند (و از نزد تو خارج می‌شوند)، در راه فساد در زمین، کوشش می‌کنند، و زراعتها و چهارپایان را نابود می‌سازند با اینکه می‌دانند خدا فساد را دوست نمی دارد] خداوند صلاح بشر را می خواهد، طاغوت فساد بشر را می خواهد.»4 حال با وجود سود سرشاری که از این جنگ افزارهای صهیونیستی عاید دشمنان ما می‌شود چگونه است که این شرکت‌ها همچنان در کشور اسلامی ما آزادانه در حال فعالیت هستند؟؟ مگر نه اینکه رهبر جهان اسلام، حضرت امام خامنه ای در مورد شبکه های مجازی چنین بیان کردند: «به طور کلی استفاده از شبکه های اجتماعی و مانند آن اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود و یا خلاف قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی باشد جایز نیست.»5 مگر نه اینکه در قرآن کریم خداوند، پیامبر اکرم (ص) که الگوی حسنه  هستند را تهدید کردند؟ و فرمودند: «نزدیک بود به سوی آنان (دشمن) متمایل بشوی، اگر چنین مى‏ کردى، ما دو برابر مجازات (مشرکان) در زندگى دنیا، و دو برابر (مجازات) آنها را بعد از مرگ، به تو مى‏ چشاندیم سپس در برابر ما، یاورى براى خود نمى‏ یافتى.»6 حال تکلیف و مجازات شما مسئولین و دولت مردانی که باعث این همه خیانت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی شده اید چیست؟ خیانتی که بیشترین ضرر آن متوجه جوانان این سرزمین بوده، که درصد عظیمی از آنان مخاطبان این نجس افزارها هستند، و از نظر توسعه مهمترین سرمایه های انسانی این جامعه محسوب می شوند.

 

چرا قوه قضائیه به عنوان ناظر به اجرای درست قوانین هر چه سریعتر به ابلاغ و اجرای احکام سخت گیرانه در جهت حذف و فیلتر شدن این جاسوس خانه های همیشه همراه، اقدام نمی کند؟! معاونت صدا و سیما، مگر نه اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: "رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما، این مراکز آموزش و پرورش عمومی می‌توانند خدمت های گرانمایه‌ای را به فرهنگ اسلام و ایران نمایند. بنگاه‌هایی که شب و روز ملت در سراسر کشور با آنها تماس سمعی و بصری دارند...؟»7 پس چرا صداوسیما تبدیل به بنگاه اقتصادی دشمن صهیونیستی و مبلغ این نجس افزارها شده است؟! آیا این منافقانه نیست که مسئولین ما در حضور مردم شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند، اما در عمل، با حمایت از این نجس افزارهای صهیونیستی، حافظ منافع آمریکا و اسرائیل هستند؟؟؟!!! چگونه این دوگانگی رفتار را توجیه می کنید؟

آنچه که پر واضح است مسئولین و دولت مردانی که متاسفانه خود با عضویت در این شبکه های نجس ضد اجتماعی صهیونیستی باعث سود دهی و تقویت این شبکه ها و در نتیجه افزایش درآمد آنها می شود، باید به خود آمده و دست از حمایت از این جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی جاسوسی برداشته و به طور جدی و قاطعانه از حضور و فعالیت در این نجس افزارها اعراض و آن را ترک نموده و به فکر اجرای تام و تمام 50 دستور مقام معظم رهبری به مسئولین امر در شورای عالی فضای مجازی و همچنین راه اندازی شبکه ملی اطلاعات باشند.

 

1-سوره مائده/آیه51

2- بیانات مقام معظم رهبری/16/4/93

3-سوره بقره/آیه205

4-بیانات مقام معظم رهبری16/2/95

5-استفتائات رهبری، شماره467533

6- سوره اسراء/آیه74-75

7-صحیفه نور،ج19، ص109-110

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۱
  • ۴۹۶ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی