جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

تحریف... و ما ادراک تحریف!

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

وبلاگ آرمان ولایت در یادداشتی بیان داشت:


"وَ إِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِیقاً یَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُمْ بِالْکِتابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْکِتابِ وَ ما هُوَ مِنَ الْکِتابِ وَ یَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَ ما هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَ یَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ الْکَذِبَ وَ هُمْ یَعْلَمُونَ: وهمانا از ایشان (اهل کتاب) گروهى هستند که زبانشان به خواندن کتاب (ودست نوشته ى خودشان چنان) مى چرخانند که گمان مى کنید آن از کتاب آسمانى است، در حالى که از کتاب نیست و مى گویند: آن (چه ما مى خوانیم) از جانب خداست، در حالى که از جانب خدا نیست وآنها آگاهانه بر خداوند دروغ مى بندند."1 

طبق آیات نورانی کلام وحی، گناه علماء و دانشمندانِ بى تقوا چند برابر است؛ زیرا آنان مردم را به اشتباه مى اندازند. "لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْکِتابِ" و به خداوند دروغ مى بندند. "هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ" و در کمال تأسف تمامی این حرکات را آگاهانه انجام مى دهند. "وَ هُمْ یَعْلَمُونَ" این اعمال منفعلانه ی ایشان مصداق بارز بزرگ ترین خیانت به فرهنگ وعقیده ى انسان ها و در کلامی دیگر تحریفِ آگاهانه ومغرضانه‌ى علماء و خواصّ است.

تحریف یعنی منحرف کردن چیزی از مسیر و وضعیت اصلی که خود داشته است یا باید داشته باشد. به عبارت دیگر به معنای نوعی تبدیل و تغییر است به طوری که مقصود اصلی پنهان شود!!!

 

پیامبر (ص) به عمار فرمودند: "ای عمار تو را لشکر سرکش، خواهد کشت. در جنگ صفین قبل از شهادت عمار افراد ضعیف الایمان هنوز مطمئن نبودند که آیا کشتن معاویه جایز است یا نه بعد از شهادت عمار فریاد بر آوردند که پیامبر فرمودند عمار به دست طایفه سرکش کشته خواهد شد؛ در نتیجه کشتن معاویه جایزه است. با این خبر تزلزلی در لشکر معاویه ایجاد شد و عمر عاص برای کنترل و جلوگیری از فروپاشی لشکر کفر دست به تحریف زد و گفت عمار را ما نکشتم علی او را کشت که به میدان جنگ آورد. در نتیجه شورش خوابید و لشکر کفر در گمراهی خود فرو رفتند."

اما تاریخ هم چنان تکرار می شود... هفته ی اول شهریور ماه سال جاری حضرت امام خامنه ای در دیدار با فعالان فرهنگی فرمودند: "ما باید از این فضای مجازی حداکثر استفاده را بکنیم البته دشمن هم دارد حداکثر استفاده را می کند."

 

اما آنچه جای تعجب و صد البته تأسف دارد؛ رفتار متناقض بعضی از گروه ها است!!!

و در این میان عده ای که ادعای حزب اللهی بودن دارند، شاید به خاطر وابستگی به نجس افزارهای رژیم غاصب صهیونیستی، حرف امام خامنه ای (مد ظله العالی) را تحریف کردند! رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند: "به روز باشید و از شبکه های ضد اجتماعی نهایت استفاده را بکنید."

جای سوال است که چرا برای توجیه فعل حرام خود دست به دروغ بستن به ولی امر مسلمین می زنند؟! وچگونه قلب اینان به این عمل ننگین رضایت میدهد که صرفاً با تبعیت از هواهای نفسانی خود و صرفاً از باب جلوگیری از فیلتر شدن نجس افزارهای صهیونیستی، سخنان رهبر معظم انقلاب را تحریف می کنند، تا جوانان بیشتری را مشتاق به حضور و فعالیت کنند؟! آیا می دانید با منحرف کردن ذهن افراد چه صدمات و آسیب های جبران ناپذیری به حاکمیت اسلام وارد می کنید؟! چرا با توجه به ادعای حزب اللهی بودن، حکم رهبری در مورد جنگ افزارهای جاسوسی-صهیونیستی فضای مجازی را بهایی نمی دهید؟! چگونه است که در گفتار خود را پیرو خط رهبری می دانید ولی در رفتار بی توجه به احکام ولی امر مسلمین عمل می نمائید؟! آیا می دانید که اگر دشمن زمینه‌ى پذیرش انحراف را در شما ببیند تمام تلاش خود را برای تغییر باورهایتان انجام خواهد داد؟!

 

این عملکرد شما مصداق حضور در حزب الله است یا حزب شیطان؟! مگر نمی دانید که هدف اصلی دشمن، حضور و فعالیت بیشتر شما در فساد خانه های همیشه همراه صهیونیستی است؟!  طرح دشمنان قسم خورده نظام اسلامی این است که از طریق دلبستگی شما به شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی صهیونیستی بتواند باورها و ارزش های انقلابی شما را نابود کند! و گویا و مع الاسف توانسته است!!!

 به یاد داشته باشید کلام خداوند متعال را که می فرماید: (إِنَّ الَّذِینَ یَکْتُمُونَ مَا أَنزَلْنَا مِنَ الْبَیِّنَاتِ وَالْهُدَى مِن بَعْدِ مَا بَیَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِی الْکِتَابِ أُولَئِکَ یَلعَنُهُمُ اللّهُ وَیَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ) کسانى که نشانه ‏هاى روشن، و رهنمودى را که فرو فرستاده ‏ایم بعد از آنکه آن را براى مردم در کتاب توضیح داده‏ ایم نهفته مى‏ دارند؛ آنان را خدا لعنت مى‏کند و لعنت‏ کنندگان لعنتشان مى ‏کنند)

 

1-    آیه 78 سوره آل عمران

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۱
  • ۵۹۲ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی