جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

جولان فحشا...مجوز نا نوشــته جهت قتل عام فرهنگــی...!!!

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۳ ب.ظ

وبلاگ منتصرین در یادداشتی بیان داشت:


"وقتی که جوانان یک نسل فاسد شدند، دیگر ملتی وجود ندارد و مقاومتی به چشم نمی خورد." امام خامنه ای حفظه الله

"غیرت نوعی پاسبانی است که آفریدگار در وجود بشر نهاده است. غیرت، شرافت و حساسیت انسانی به پاکی و طهارت جامعه است."استاد شهید مطهری

متاسفانه تله ای که در چندسال اخیر دشمنان اسلام و مسلمین برای تخریب شخصیت، اعتقاد، فرهنگ، غیرت و حیای جوانان شیعه تدارک دیده اند، شبکه های جاسوسی-تروریستی تحت سیطره ی دشمنان اسلام و مسلمین بوده اند.

اینترنت و فضای سایبر، فوایدی هم دارند، اما مخاطرات و آسیب های آن آنقدر  زیاد هست که توانسته است فرد و جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

حیا، عفت و غیرت از جمله ارزش هایی هستند که متاثر از فرهنگ اباحه گر غرب کمرنگ گردیده و ارزش انسانی را به زیر کشانده است.


شبکه های فضای مجازی که بر اساس سیاست ها و فرهنگ مختص دولت های صهیونیستی ساخته و پرداخته شده است، با حمله ی ناجوانمردانه به فرهنگ و ارزش های جمهوری اسلامی جوانان این مرز و بوم را به مسلخگاه بی غیرتی و بی عفتی وفحشا کشانده است. پدیده ای که امروزه شاهد بروز و ظهور آن در جامعه ی اسلامی هستیم، فساد و فحشا در فضای مجازی است که تبدیل به فاجعه ی قرن بیست و یکم شده است! تا جایی که پدر خویی دختر جوان خود را به ضرب گلوله به قتل می رساند.مدیران و طراحان صهیونیستی این نجس افزارها، توانسته اند با القاء فرهنگ منحط خود مسیر انحراف فکری و عقیدتی جوانان این مرز و بوم را هموار سازند

آقایان مسئول! در آخرت چه جوابی برای کلام خداوند خواهیدداشت؟؟ إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ .

کسانی که دوست دارند زشتیها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است، و خداوند می‏داند و شما نمی‏دانید. (آیه۱۹سوره نور)


در فضای مجازی، تنها فرهنگی می تواند از بقیه فرهنگ ها سبقت بگیرد که حضور پررنگ تر و گسترده تری داشته باشد.در حالی که از گناهانی که خداوند سبحان در قرآن کریم برای آنها عذاب الیم را در نظر گرفته است، رایج نمودن فساد و فحشا می باشد که امروزه از اشاعه گر های فساد و فحشا همین شبکه های به ظاهر اجتماعی اما صهیونیستی هستند که درون آنها کلاس های آموزش فحشا برای جوانان و نوجوانان شیعه و ایرانی طراحی گردیده است.

آمربکا نجس و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی برای فاسد کردن همه ی دنیا، یک نقشه ی عمومی دارند و آن این است: "فحشا را زیاد کنید، خیالتان از ناحیه ی مردم راحت باشد!"این در حالی است که، چندین سال قبل از انقلاب مدیر یکی از مجلات آمریکایی در یکی از مجلات خوداینگونه نوشته بود: "کاری خواهم کرد که تا ده سال دیگر یک دختر ۱۰سال به بالای باکره در تهران پیدا نشود!!!"

به راستی این سکوت دولت مردان نشانه ی چیست؟ تا کی سوء استفاده از سادگی مردم؟!کدام دختر جوانی با ورود به این جاسوسکده های همیشه همراه می تواند سرنوشت شوم خود را حدس بزند؟ مسلماً هیچ کس! پس جناب مسئول! لطف بفرمایید یک سری به قوانین جمهوری اسلامی بزنید که تارعنکبوت بسته اند! چه پدر کشتگی با رهبر عظیم الشأن دارید که هرچه ایشان دستور می فرمایند دقیقاً بر عکس آن را انجام می دهید؟ به راستی در قبال چه چیزی سندبردگی کشورا امضا کرده اید؟؟؟ نکند امان نامه گرفته اید؟؟!! نه! دشمنان اسلام و مسلمین به هیچ کس رحم نمی کنند. کلیک هایی که امروز در این فحشا خانه ها می کنید، روزی خنجری زهر آلود خواهد شد و جان تان را خواهد ستاند.چرا باید در کشوری اسلامی که تمام قوانین آن شرعی است، دختران جوان ما به خاطر بی عفتی و پسران ما به خاطر بی غیرتی به هلاکت برسند؟ 

آقایان مسئول آیا می دانید که جوانان ما در تلگرام صهیونیستی تنفس می کنند و ذره ذره در حال سقوط در منجلاب فساد و فحشا هستند؟؟؟ اگر جلوی این شبکه های نجس را نگیرید، نهایت خودخواهی و ذلت و ضلت شما مسئولین بی کفایت است.

بعضی از جوانان از آسیب های جدی این بد افزار ها آگاهی ندارند، شما که آگاهید، حداقل حرکتی انجام دهید که دل ما خوش باشد مسئولین هنوز هم اندک غیرتی در وجود بی وجودشان باقی مانده است...وگرنه اگر این فحشاخانه همین طور که تا به حال مشغول آموزش فسادهستند، کسی جلوی فعالیت شان را نگیرد، مسئولین کشور ما چه فرقی با مسئولان آمریکای جنایتکار می تواند داشته باشد؟؟ مسئولین محترم!!! بر همه واضح است که شما ها از مسئولیت فقط حقوق گرفتن را آموخته اید...صد بار اگر توبه شکستی باز آی جناب مسئولوّأنیبوا إلى رّبِّکُم وَ أسلِموا لَهُ مِن قَبلِ أنْ یَاتیکُمُ العَذابُ ثُمَّ لا تُنصَرونَ

و به درگاه پروردگارتان بازگردید و در برابر او تسلیم شوید، پیش از آنکه عذاب به سراغ شما آید، سپس از سوى هیچ کس یارى نشوید! آیه۵۴سوره زمر

مسئولین باورکنند که زدن تلگرام صهیونیستی سامانه پدافند هوایی نمی خواهد...!!!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۱۰
  • ۶۷۹ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۱)

  • همه با هم ( مرجع وبلاگ نویسان)
  • مطلب زیبای شما در سایت همه با هم مرجع وبلاگ نویسان منتشر شد.
    لینک مطلب شما:
    http://baham91.ir/vdcc0pqi.2bqss8laa2.html
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی