جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

دشمن حذف می کند!

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ق.ظ

وبلاگ آرمان ولایت دریادداشتی بیان داشت:


"و لا تتبعوا خطوات الشیطان انه لکم عدو مبین: و از گام­های شیطان پیروی نکنید، چرا که او دشمن آشکار شماست"1

"جوانان باید هوشیار باشند، جوان­ها باید بدانند آنچه از ورای مرزها به وسیله کسانی که هیچ به سرنوشت این ملت علاقه ندارند می­رسد باید با آن با احتیاط برخورد کرد. نمی­شود بی­قید و شرط هرچه را که از آن سوی مرزها می­فرستند، پذیرفت؛ اعم از کالا، کالای فرهنگی و همچنین امواج تبلیغی و فرهنگی. دشمن در کمین است، به خصوص در کمین جوان­ها."2

امت­ های زیادی در طول تاریخ بر اثر بی­ توجه­ای و غفلت دشمنان به سرنوشت هلاکت باری دچار شده ­اند. آندلس بیش از700 سال در اختیار مسلمانان قرار داشت، این سرزمین جوانان انقلابی بسیاری داشت و دشمنان برای باز پس گرفتن آن سرزمین آرام و قرار نداشتند و از هر روشی برای بدست آوردن این سرزمین استفاده می­ کردند. نقشه­ ی مسیحیان برای تصرف آندلس و بیرون کشیدن آن از دست مسلمین این بود که به صورت دوستی و ارائه­ ی خدمت، وسایل عیاشی برای آنها را فراهم کردند. باغ­ها و بوستان­ها وقف ساختن شراب و نوشاندن آن به مسلمین شد. دختران زیبا و طناز در خیابان­ها به دلربایی و عاشق سازی پرداختند.

سرگرمی­ های شهوانی از هر جهت فراهم شد و روح ایمان و جوانمردی از میان رفت! و دقیقا پس از این جریان بود که توانستند مسلمانان را بی­ درنگ از دم تیغ بگذرانند.3

ایران ما هم در چنین شرایطی قرار دارد شیطان بزرگ، آمریکا و اسرائیل جنایتکار، تاب تحمل شرایط معنوی حاکم بر ملت ایران را ندارند. به همین جهت تصمیم گرفتند هجوم همه جانبه­ ای را علیه خدا خواهی و خداجویی در ایران آغاز کنند! آنان با در اختیار داشتن مجلات، روزنامه­ ها و شبکه­ ها­ی ضد اجتماعی می ­کوشند تا بر قلب و ذهن مردم سلطه یابند! و چون در جنگ رو در رو نتوانستند به پیروزی برسند؛ در نتیجه سرعت تهاجم را در زمینه­ ای به ظاهر خاموش، یعنی در میدان جنگ نرم آغاز کردند.

یکی از حربه­ های مرگبار دشمن برای تسخیر میدان جنگ نرم، "تلفن همراه با سیستم عامل اندروید"­ می­ باشد. عرضه تلفن همراه در سال2007 میلادی توسط شرکت اپل سیری جدید را در عرصه فرهنگ پدید آورد. شرکت­ها یکی پس از دیگری اقدام به تولید گوشی­ های هوشمند کردند و این پروژه با طراحی  سیستم عامل اندروید به تکامل خود نزدیک شد. سیستم عامل اندروید آنقدر برای دشمن قسم خورده ما اهمیت داشت که "اوباما" در گزارش خود به کنگره­ ی آمریکا در مورد بودجه جنگ نرم علیه ایران از آنها به عنوان جنگ افزار نبرد نرم علیه ایران یاد می کند.4

سیستم عامل اندروید به عنوان سیستم عامل خطرناک گوشی­ های تلفن همراه که قابلیت نصب نرم افزار­های بسیاری را دارا می­ باشند، بستر مناسبی جهت اجرای برنامه ­های جاسوسی، که توسط دولت­های صهیونیستی کنترل می­شود. تلفن های همراه نسل جدید (یعنی دارای سیستم عامل اندروید)، درست در زمانی وارد کشور شد که ایران تحت ظالمانه ترین تحریم ها قرار داشت؛ به نحوی که حتی داروهای بیماران سرطانی نیز وارد کشور نمی شد.

پس از موفقیت ورود تلفن همراه هوشمند به جامعه­ی اسلامی ایران، نوبت به تبلت با جذابیت فن­آوری نوین ارتباطی رسید. البته نسل سوم و چهارم اینترنت نیز کامل شد تا سنگرهای معنوی توسط دشمن صهیونیستی و مزدوران هم پیمان آنان یکی پس از دیگری فتح و نابود شوند! عده ­ای خائن در کشور به جای فراهم آوردن شرایطی که ایران استفاده کننده­ ی از نت درجه­ی سوم نباشد فقط به فکر دلالی هستند و دائم اپراتور در بستر اینترنت نجس آمریکایی اضافه می­ کنند.

 

اما دشمنی دشمنان قسم خورده­ ی صهیونیستی به همین جا ختم نمی شود! نرم افزارهای صهیونیستی، یا همان جاسوس­کده­ های همیشه همراه که بر روی گوشی کاربران نصب است؛ هویت خائن سازندگان این جاسوس­کده­ ها و اهداف شوم آنها را پنهان می­ کنند، این تیر پیروزی استکبار جهانی در عرصه­ ی جنگ نرم است!

شبکه­ های ضد اجتماعی چنان در بین اقشار و اصناف محبوبیت کسب کرده­ اند که هرکس برای استفاده از این برنامه ­ها نوعی بهانه تراشی می­کند! این بهانه تراشی ­ها در برابر نرم افزارهای صهیونیستی نیز بخشی از نقشه­ ی استکبار جهانی در عرصه­ ی جنگ نرم است! دشمن صهیونیستی علاوه بر شبکه ­های ضد اجتماعی، انواع فیلترشکن­ ها را هم که اغلب با قیمت­ های بسیار گزاف عرضه می­ شوند به ظاهر رایگان در اختیار کاربران قرار می­ دهد. اهمیت این فیلترشکن­ ها تا جایی است که "اوباما " در گزارش خود به کنگره از آن یاد می­کند و ترویج آن بین ایرانیان را به عنوان برگ برنده خود می­داند.

این نرم افزارها برای سرویس­های جاسوسی صهیونیستی اهمیت زیادی دارند زیرا کاربر محور هستند یعنی براساس دریافت و انتقال اطلاعات و داشته­ های ذهنی کاربرانی که در این محیط­ ها فعالیت دارند؛ تولید دیتا می­ کنند زیرا این فحشا خانه­ ها مطمئن ­ترین راه برای سرقت اطلاعات کاربران و بی­ حیثیت کردن آنان است.

دشمن در ابتدا ذائقه شناسی و سپس ذائقه سازی بین کاربران می­ کند و با یک برنامه ریزی دقیق به طور نامحسوس به اعتقادات ریشه­ ای، پایه ­ای مردم حمله ور شده و امکانات زیادی را برای جذب کاربران فراهم آورده است از قبیل این امکانات ( ارسال و دریافت عکس، فیلم، صوت و...) می­ باشد­.

در جنگ نرم که دشمن با سلاحی به نام شبکه­ های ضد اجتماعی وارد میدان شده است از هر روشی برای توقف دشمنان خودش استفاده می­ کند از جمله این روش­ها:

1-   تطمیع: دشمن با ایجاد امکاناتی نظیر سرعت بالا، ظاهر زیبا، مزیت های متنوع و... سعی می کند کاربران را تطمیع نماید؛ یعنی باعث می­شود تا افراد روز به روز شیفته حضور بیشتر در این محیط ­ها شوند و علاوه بر حضور خود افراد دیگر را نیز تشویق به حضور در این جاسوس کده ­ها ­کنند. این افراد سرمایه­ های واقعی و نماد پیروزی دشمن در جنگ نرم هستند؛ زیرا دشمن با ایجاد فیلترینگ حبابی، این حس را به کاربر القا می­کند که در حال انجام فعالیت­های مفید است. یعنی تنها در محدوده­ ای، به کاربر اجازه می­دهد که به خیال خود بر ضد دشمن صهیونیستی اقدامات مفیدی انجام می­دهد.

2-   تحقیر: تحقیر برای تضعیف روحیه مقاومتی انجام می­گیرد، دشمن از طریق لطیفه­­ های قومیتی و دینی به تمسخر اقوام گوناگون موجود در کشور و اعتقادات و احکام اسلامی می­ پردازد و به تدریج دیدگاه کاربران را به مسائل مهم مملکت منحرف می ­کند و افکار و اعتقادات دینی و مذهبی آنان را تخریب می­ نماید؛ کاربر برای مطرح کردن خود و یا فقط به قصد شوخی، به انتشار مطالب ضداخلاقی و ضد دینی می پردازد و اینگونه است که نقشه های تخریبیِ دشمن ثمربخش می شود...

3-   تهدید: تهدید فرد را مجبور می­کند که از ارزش­ها و مواضع انقلابی خود کنار گیری کند. دشمن تلاش می­کند تا با ایجاد موانع دامنه فعالیت فرد را محدود و یا مسدود ­کند. در این مورد دشمن از راههای گوناگونی استفاده می­کند، به طور مثال فرد نمی­تواند به راحتی به هر برنامه­ ای وارد شود یا در ارسال و دریافت مطالب با مشکل رو به رو می شود و یا با پیام هایی به این مضمون که "این مطلب شما خلاف سیاست­های برنامه­ ی ماست" مواجه می­ شود تا فرد بترسد و از ادامه فعالیت دست بردارد.

4-   حذف: دشمن اگر نتوانست توسط روش­های (تطمیع، تحقیر و تهدید) کاربر را تحت تاثیر قرار دهد، برای حذف کاربر را در دستور کار خویش قرار میدهد؛ این روش در رابطه با افراد انقلابی، دلسوز و موثر صورت می­ گیرد؛ کاربرانی که تلاششان در شبکه­ های ضد اجتماعی صهیونیستی به مذاق مدیران آنها خوش نیاید محکوم به حذف هستند. چون ضرر حضور این گروه برای دشمن بیشتر از سود آنان است در نتیجه دشمن به راحتی توسط یک کلیک آنها را از زمین بازی خود حذف می­کند؛ باید دانست که کاربران به دلیل آنکه هیچ اراده و توانایی در اعمال عملی در زمین بازی دشمن ندارند صرفاً به یک ملعبه در دست کنترل کنندگان این جنگ افزارهای صهیونیستی تبدیل گشته اند.

مولا علی علیه السلام درباره رفتار دشمن پس از تسلط به مومنان می­فرمایند: "پس آن روز که بر شما دست یابند جز تعداد کمی از شما را باقی نگذارند؛ چونان باقی مانده غذایی اندک که در ته دیگ یا دانه ­های غذای چسپیده در اطراف ظرف، مانند پوست چرمی شما را به هم پیچانده، می­ فشارند و همانند خرمن شما را به شدت می ­کوبند و چونان پرنده­ ای که دانه­ ها­ی درشت را از لاغر جدا کند این گمراهان، مومنان را از میان شما جدا کرده و نابود می­ کنند."5

ما همه می­دانیم که دشمن جنگ را از میادین مجازی به عرصه ­ی فرهنگ ایران و اسلامی کشانده است، پس چرا سکوت را اختیار کرده ­ایم؟

چرا مسئولین هم چون افسران جنگ در میدان جنگ نرم دیده نمی­شوند؟! آیا دلیل این نیست که خود وابسته به این نوع شبکه­ ها هستند و حضور در جبهه جنگ را برابر با بی ­حثیتی و بی ­آبرویی می­ دانند و معتقد هستند که مورد تمسخر و یا تهدید دشمن قرار می­ گیرند؟! آیا مسئولین به یاد ندارند جوان 20ساله ­ای را که با تمام مخالفت­ ها و تمسخر برخی فرماندهان آن زمان محکم بر جای خود ایستاد و در جبهه حق علیه باطل قدمی به عقب برنداشت و حتی از تهدیدات و نقشه­ های دشمن در حالی که می­دانست دشمن برای سرش جایزه تعیین کرده است، با این حال هیچ ضعف و سستی به خود راه نداد و تا پای جان برای ارزش­های انقلابی و عقاید اسلامی جنگید.6

چرا قوه قضاییه بصورت محکم و بدون مماشات از طریق قانونی خود با حکم قضایی برخورد مقتضی را با این فحشا خانه­ ها نمی­کند؟! چرا با مسئولینی که مهره بازی دشمنان شده ­اند و راه ورود این جاسوس­کده­ ها را به ایران باز کرده ­اند به عنوان خیانت کار بر خورد نمی­ شود؟

چرا قوه مجریه شبکه­ های ملی اطلاعات را که در سال1393 به تصویب رسیده راه اندازی نمی­کند؟ چرا نسبت به امنیت کاربران در فضای مجازی و پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات بی ­توجه هستند و برخلاف دستورات ولایت فقیه عمل می­ کنند؟!

آیا مسئولین وزارت ارتباطات مطلع نیستند که در همه بی­ غیرتی ها، بی­ عفتی ها، بی­ دینی، بی­ حیایی و بی­بند و باری های شبکه­ های ضد اجتماعی مسئول هستند؟! و خانواده­ ها خواستار نجات فرزندان­شان از این فحشا­خانه­ ها هستند؟ پس چرا سکوت؟!

مسئولین می­دانند که دشمن برای ضربه زدن به ارزش­ ها و باورهای انقلابی از هر وسیله­ ای استفاده می­کند بنابراین نباید سکوت اختیار کنند. از مسئولین انتظار داریم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در راستای اقتصاد مقاومتی از نرم افزارهای داخلی حمایت کنند و راه نفوذ بیگانگان را بر ایران اسلامی مسدود نمایند.

از دولت و مسئولین مربوطه می­خواهیم تا هر چه سریعتر حکم قضایی در رابطه با فیلتر نمودن شبکه­ های صهیونیستی را به اجرا در آوردند و جامعه اسلامی را از این معضل اجتماعی که خود مسبب آن هستند رهایی بخشند.

  

1-   سوره بقره/168

2-   (بیانات رهبری در جمع مردم ارومیه 1375/6/27)

3-   (برای کسب اطلاعات بیشتر به مجموعه آثار مطهری جلد3 ص 404 مراجع نمایید)

4-   (کسب اطلاعات بیشتر به گزارش 12صفحه ای اوباما که در سال2009تهیه شده و ترجمه این گزارش در خبرگزاری فارس موجود است مراجعه فرمایید.)

5-   (نهج البلاغه خطبه 108)

6-    سردار شهید علی هاشمی- کتاب هوری

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ۶۷۳ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۱)

  • مهمان دنیا
  • باسلام و عرض خدا قوت .  بهتر اینه که مطالب جدید در اول صفحه اصلی سایت قرار بگیره . تشکر از فعالیت خوب شما
    پاسخ:
    وعلیکم السلام... ممنون از نظر و پیشنهادتون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی