جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

اعوذ بالله من نفسی و الشیطان الرجیم

بسم الله النور...


حضرت امام عظیم الشان خمینی کبیر (ره): ما برای اقدام خلق شده ایم...


►چرا جبهه اقدام؟! چرا مطالبه گری؟!◄


دشمن در باطل خود محکم ایستاده است... عقل و نقل می گوید هم برای دفاع و هم هجوم باید جبهه داشت... تجربه نشان داده که ابراز نظرات شفاهی یا مکتوبِ صرف، حرکتی بی اثر یا کم اثر بوده است.


"شعار" لازم و بسیار مهم است؛ اما "اقدام" و عملِ جدی، به موقع و با بصیرت است که اثرگذار خواهد بود...


مطالبه گری راه نجات کشور است؛ نقد درونی، تصفیه درونی و برخورد با عوامل دشمن_چه کسانی که سازمان یافته و با دستور دست به فعالیت علیه نظام مقدس اسلامی می زنند و چه کسانی که از روی جهل، به هر طریقی تحت تاثیر دشمنان تبدیل به یک عنصر خدمت گذار شده اند_ امری بسیار مهم و حیاتی است.


در این راستا مطالبه گری به خودی خود سه طرف را تحت تاثیر خود دارد: مسئولین داخلی، دشمنان داخلی و خارجی، و نهایتا... مردم.


►اهداف جبهه  اقدام:◄


مطالبه گری حداکثری از مسئولین، نهادها، تشکل ها و افراد مختلف.

مطالعه، تحقیق، پژوهش و رصد جبهه دشمن و جبهه خودی در حوزه فضای مجازی.

بصیرت بخشی و بصیرت افزایی نسبت به مسائل، معضلات و شرایط فضای مجازی در همه ابعاد و در بین آحاد مردم چه در داخل و چه در خارج از کشور.

شناسایی دقیق نقاط قوت و نقاط ضعف جبهه خودی و راهکارهای مرتبط.

مبارزه علنی با دشمن و حربه های آن در فضای مجازی.

ایجاد کارگروه مستقل جهت آموزش کاربردی جهت دار و انقلابی کودکان و نوجوانان نسبت به فضای مجازی.


►قالب های فعالیت جبهه اقدام:


اقدام در نظر دارد در قالب های مختلفی فعالیت خود را به پیش برد؛ قطعا رسیدن تا نقطه آرمانی زمان بر است و در این راه باید زحمات زیادی کشید تا ثمربخش باشد...

مقاله مصاحبه کلیپ صوتی و تصویری کتاب نرم افزار آهنگ پیشواز مسابقه تلفنی عکس تصاویر گرافیکی(اینفوگراف و...) کاریکاتور و نقاشی سخنرانی انیمیشن تبلیغات اینترنتی پایان نامه تحلیل خبر فیلم کوتاه و فیلم بلند(داستانی) فیلم مستند برنامه های تلویزیونی و رادیویی تجمع و راهپیمایی بازی و سرگرمی بولتن(زمان دار) همایش(کنگره) تحقیق، پژوهش و گزارش نظر سنجی و...

ان شاء الله در کنار این قالب های کاری، باب آموزش گسترده در این حوزه ها نیز باز خواهد شد...


►شیوه فعالیت جبهه اقدام:◄


اولویت کار اقدام تولید محتوا در راستای اهداف والای نظام مقدس اسلامی در حوزه فضای مجازی است.

مقالات: اولویت با تولید محتوا یعنی با نوشتن است؛ زیرا نوشته ها را می توان در قاب تصاویر، عکس نوشته ها، کلیپ ها و اینفوگراف ها نیز جای داد.

لذا می بایست ضمن بالا بردن کیفیت نوشته ها (تخصصی کردن مطالب در عین همه فهم بودن آن با بهترین شیوه نگارش) کمیت آن را نیز افزایش داد و فضای مجازی را تحت تاثیر نوشته های خود قرار داد.

می توان همزمان با ساخت تصاویر و یا با بهره گیری از تصاویر موجود در فضای مجازی، در کنار نوشته های تاثیر گذار، عمق اثرگذاری مطالب را افزایش داد. بدین سبب باید به این نکته توجه داشت که نوشتن مقاله اولویت ویژه ای دارد.

همه اعضاء موظف هستند که در حوزه "نوشتن" مشارکت نمایند... اما به طرق مختلف؛ اقدام در نظر دارد مطالب را به مقالات کوتاه (از نصف تا یک صفحه) و مقالات تفضیلی (از دو صفحه تا چهار صفحه) تقسیم بندی نماید.

ضمنا در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود و با همکاری که با یکی از مراکز علمی کشور داریم، کارهایی در قالب های یاد شده، صورت خواهد پذیرفت ان شاء الله...



وَ أَطیعُوا اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لا تَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ ریحُکُمْ وَ اصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرینَ (انفال-46)◄

و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید یک دل، پایدار و صبور باشید، که خدا همیشه با صابران است.


برای عضویت و ثبت نام در جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی) کلیک کنید.

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۸
  • ۸۷۶ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی