جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

لانه های جاسوسی مجازی

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

وبلاگ انقلاب سوم در یادداشتی بیان داشت:

 

 

 

"یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ ... و مِنَ الَّذِینَ هِادُواْ سَمَّاعُونَ لِلْکَذِبِ سَمَّاعُونَ لِقَوْمٍ آخَرِینَ لَمْ یَأْتُوکَ یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ مِن بَعْدِ مَوَاضِعِهِ ..."﴿ آیه ۴۱، سوره مائده﴾

"ای فرستاده خدا... گروهی از یهودیان که خوب به سخنان تو گوش می دهند تا دستاویزی برای تکذیب تو بیابند، آن ها جاسوسان گروه دیگری هستند که خودشان نزد تو نیامده اند؛ آن ها سخنان را از مفهوم اصلی اش تحریف می کنند..."

مسئله جاسوسی از زمان پیامبر (ص) تاکنون وجود داشته و دارد؛ اما این مسئله به هر شکلی که باشد، در هیچ جامعه‌ای مورد قبول نیست و فطرت انسان‌ها این کار را خیانت می‌داند و بر این اساس همه کشورها با آن برخورد می‌کنند. در ایران نیز بر اساس ماده 501 قانون مجازات‌ اسلامی، باید با هرگونه اقدام علیه امنیت ملی کشور برخورد شود.

امروزه بخش اعظم تلاش امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای جاسوسی، از طریق شبکه های مخابراتی و فضای مجازی است. با توجه به تحریم های اعمال شده از طرف امریکا و کشورهای غربی علیه ایران، این سؤال به ذهن می رسد که چرا اینترنت و شبکه های به اصطلاح اجتماعی تحریم نشده اند؟! به طوری که هر ایرانی در هر نقطه ای از کشور به راحتی امکان دسترسی به اینترنت را دارد و می تواند از نرم افزارهای صهیونیستی استفاده کند، اما به علت تحریم های ظالمانه و نبود مواد اولیه، امکان دسترسی به داروهای ضد سرطان وجود ندارد!

این موضوع نشان دهنده اهمیت این نرم افزارهای صهیونیستی برای مقاصد شوم دشمنان اسلام و مسلمین می باشد و به همین دلیل است که به آسانی و ظاهراً رایگان در اختیار مردم کشورمان قرار گرفته است. با اندکی تحقیق و تفکر می توان فهمید پشت پرده این شبکه ها چه می گذرد و اهداف این شبکه ها چیزی جز جاسوسی نیست. به عنوان مثال، رئیس شرکت قلعه دیجیتال که مدیریت تلگرام را بر عهده دارد، مایکل میری لاشویلی سرمایه دار صهیونیست، رئیس کنگره یهودیان روسیه(RJC)، عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود(WJC) و افسر نظامی ارتش جنایتکار صهیونیستی می باشد. حتی نتانیاهو در مورد او می گوید: «آقای لاشویلی سرمایه بزرگی برای امنیت اسرائیل است و ما شکرگزار این سرمایه هستیم... او در همه مسائل مرتبط با امنیت اسرائیل از اینترنت و فضای مجازی تا کمک به ارتش قهرمان ما و پلیس شهری، یک الگو در میان یهودیان ساکن در اسرائیل است!» بدین ترتیب به نظر می رسد تلگرام که پروژه ای طراحی شده توسط سازمان های جاسوسی و تروریستی دولت های صهیونیستی است، به مراتب خطرناک تر از جنگ افزارهای مشابه نظیر واتس اپ و  وایبر می باشد.

با وجود مدارک متعددی مبنی بر اهداف پلید این شبکه های صهیونیستی، هنوز هم این شبکه ها آزادانه و بدون مجوز و نظارتی همراه با تأییدات دولت به جاسوسی خود ادامه می دهند! (که این موضوع مغایر با ماده 501 قانون مجازات اسلامی است)؛ اما نرم افزارهای مشابه داخلی باید عمر خود را در صف اخذ مجوز سپری کنند، در حالی که علاوه بر مسدود ساختن نرم افزارهای صهیونیستی باید به فکر ایجاد زمینه های لازم برای محصولات فناوری مزبور در داخل کشور باشیم تا از ادامه جاسوسی اطلاعات کشور جلوگیری شود.

با توجه به اهمیت حفظ اطلاعات و امنیت ملی در فضای مجازی و این موضوع که حتی خود کشور امریکا طبق مصوبه سنا اعلام کرده که حمله سایبری را با حمله نظامی پاسخ می دهد، این سؤال مطرح می شود که در کشور ما چه موضعی در مقابل حملات سایبری اتخاذ گردیده و برای مقابله با جاسوسی های انجام گرفته توسط صهیونیست ها چه اقداماتی صورت گرفته است؟

امام خامنه ای مد ظله العالی می فرمایند: «مردم حق دارند بعد از گذشت زمان معقولی، از مسئولان هر یک از بخش ها سؤال کنند که نتیجه‌ کار شما چیست؟ باید خودتان را برای پاسخگویی آماده کنید. باید کار را به‌ گونه‌ ای تنظیم کنید که بتوانید محصول و نتیجه‌ آن را به مردم نشان دهید و دلیل نقایص آن را باز گویید. مردم حسابگر و هوشیارند.» (8/6/1368)

آیا زمان آن نرسیده که مسئولین کشور پاسخ دهند که با گذشت 4 سال از تشکیل شورای عالی فضای مجازی توسط رهبرمعظم انقلاب چرا هنوز اقدامی در جهت بومی سازی فضای مجازی کشور صورت نگرفته است؟!

از قوه مقننه انتظار می رود که قوانین سختگیرانه ای در زمینه ی مقابله با جاسوسی دشمنان در فضای مجازی تصویب کند و سوال اینجاست که اگر قانونی در این زمینه وجود دارد، چرا تاکنون به آن عمل نشده و ما شاهد به خطر افتادن امنیت ملی و حقوق شهروندی در فضای مجازی هستیم؟

چرا اعضای محترم کمیسیون های امنیت ملی، فرهنگی، اقتصادی و ... در بحث مطالبه و سؤال و نیز تحت فشار قرار دادن مسئولین امر برای کنار گذاشتن خائنین به حقوق نظام و ملت و قانون اساسی به وظایف ذاتی خود عمل نکرده اند؟

چرا قوه قضائیه به صورت محکم و بدون مماشات، در مقابل این جاسوسکده‌ها و فحشاخانه‌های همیشه همراه، از طریق اختیارات قانونی خود و با صدور حکم قضایی، برخورد مقتضی نکرده و اگر حکمی در این زمینه صادر شده، چرا ضمانت اجرایی نداشته است؟ و چرا با افرادی که مقابل این حکم ایستاده و دست دشمنان اسلام و مسلمین و سرویس های جاسوسی - تروریستی دولت های صهیونیستی را باز گذاشته اند به جرم خیانت برخورد نمی‌کند؟
چرا قوه مجریه شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نمی‌کند؟ چرا وزارتخانه های اطلاعات، ارتباطات و ارشاد و سازمان های نظارتی حتی ذره‌ای امنیت ملی را در نظر نگرفته و برخلاف دستورات مقام معظم رهبری در زمینه مسائل مرتبط با فضای مجازی عمل می کنند؟

دولت موظف است قانون مداری خود را با اجرایی کردن احکام قضائی مبنی بر فیلترینگ شبکه های ضداجتماعی صهیونیستی نشان داده و از فعالیت این جاسوسکده های همیشه همراه جلوگیری نماید و به جای دلالی پهنای باند اینترنت امریکایی- صهیونیستی و به خطر انداختن امنیت ملی، هر چه سریع تر شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کند.

از وزارت اطلاعات به عنوان حافظ امنیت ملی انتظار می رود با عوامل دشمن در وزارت خانه های ارتباطات و ارشاد و نهاد های دولتی دیگر که ضد امنیت ملی شهروندان و مسئولین عمل می کنند، برخورد کرده و بدون وابستگی به جریانات جناحی و سیاسی به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

و اما صدا و سیما به عنوان یکی از اعضای شورای عالی فضای مجازی، چرا تاکنون برنامه‌ای در جهت افزایش آگاهی مردم در مورد جنگ افزارهای صهیونیستی تدارک ندیده و به وظیفه خود در قبال آگاه سازی مردم و مسئولین عمل نکرده است؟!

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند: «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد»،  بی توجهی به جولان دادن دشمنان اسلام و مسلمین در فضای مجازی کشور، موجب به خطر افتادن انقلاب اسلامی می شود.

از مسئولین انتظار می رود که زمینه ایجاد انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی را فراهم آورده و با فیلتر لانه های جاسوسی مجازی امریکا و اسرائیل، مانع نفوذ دشمن به فضای مجازی کشور شوند.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۱۴
  • ۷۷۸ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی