جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

مثل میوه های فاسد

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ  (محمد /7) اى کسانى که ایمان آورده‏اید اگر [دین‏] خدا را یارى دهید، شما را یارى مى‏دهد و گامهایتان را استوار مى‏دارد.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با توجه به فعالیت آن در داخل و خارج کشور به یک رسانه تبدیل شده است که علاوه بر اطلاع رسانی و سرگرمی، مأموریت های مهم آموزش و آگاهی بخشی همگانی و نیز مقابله با تهدیدات نرم دشمن به خصوص در سال های اخیر را بر عهده داشته است. این رسانه ملی با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه خود، از نظر امام (ره)، مرکز آموزش و پرورش عمومی تعریف شده است. مقام معظم رهبری نیز به این رسانه توجه ویژه ای داشته و منویات خود را در این خصوص به مناسبت های مختلف بیان فرموده اند؛ "امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیونها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌ رسانىِ اینترنتی و... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است. شاید بشود گفت اثر گذارترین مجموعه فرهنگی در کشور این رسانه ملی و عمومی است.1" اما متأسفانه چندی است که از طریق بلند گوهای این دانشگاه عمومی، نجس افزارهای دولت های صهیونیستی تبلیغ می شود و بدون در نظر گرفتن مصالح عمومی و حقوق شهروندی و با بی توجهی به کلام مقام معظم رهبری، که فرمودند "صدا و سیما و ارتباطات عمومی و رسانه‌های جمعی و روزنامه‌ها و همه‌ی کسانی که با مردم سر و کار دارند، موظفند مردم را نسبت به مسائل مهم کشور و انقلاب و آنچه که بر انقلاب و مسیر آن می گذرد و دشمنی هایی که می شود و نفوذیهای داخلی آن دشمن ها، آگاه و روشن کنند...2، حتی در برنامه ها و گفتگو های زنده ی این رسانه و با عنوان برقراری ارتباط بیشتر با مخاطب، در کمال ناباوری شبکه های ضد اجتماعی وایبر، اینستاگرام و... را تبلیغ می کنند. این در حالی است که نفتالی بنت وزیر اقتصاد اسرائیل به طور مثال وایبر را، که جزو پنج برند برتر تجاری اسرائیل معرفی شده است، پاسخی به جنبش تحریم کالای اسرائیلی می داند! آیا مسئولین محترم صدا و سیما نمی دانند که وایبر توسط یک تیم اسرائیلی طراحی و تولید شده است؟! آیا نمی دانند که این بد افزار و بد افزارهای نجس صهیونیستی مشابه آن هم چون اینستاگرام، واتس آپ، فیس بوک، تلگرام و... ابزارهای جاسوسی دولت های صهیونیستی هستند؟! آیا بهتر نیست به جای معرفی و تبلیغ این بد افزارهای ضد تعاملی به مخاطبینی که طیف وسیعی از آنها نوجوان و جوان هستند و با توجه به اینکه درصد زیادی از آموزش جامعه به عهده صدا و سیماست، اقدام به برگزاری برنامه های گفتگو محور و چالشی با موضوع بد افزارهای تروریستی- صهیونیستی کنند، تا هم مسئولین محترم صدا و سیما (البته در صورتی که بی اطلاع از ماهیت این بد افزارها هستند) و هم مخاطبین از ماهیت و جریان مخفی این ضد شبکه های جاسوسی مطلع شوند؟! چه زیبا فرمودند مقام معظم رهبری: "در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید. این را مراقب باشید. همه مراقب باشند، مطبوعاتی ها هم مراقب باشند، جوان ها هم مراقب باشند، خود مسئولین هم مراقب باشند. دشمن طراحی می کند. در میدانی که او درست کرده، بازی نکنید چون چه ببرید، چه ببازید، به نفع اوست."3

بله! فعالیت رسانه در حوزه های مختلف، هم چون مایعی است که در هر ظرفی به شکل خاص خود قد علم می کند تا بتواند هویت امر را بدست بگیرد. با پیدایش رسانه های نوین، شیوه اطلاع رسانی متحول شده، به طوری که رسانه در میان "رویداد" و "مردم"، مسیری مجازی ایجاد کرده و در اشکال رسمی، نیمه رسمی یا غیر رسمی فعالیت می کند. در این مطلب، روی سخن با سایت Khamenei.ir است! موسسه ای که با نام مقام معظم رهبری در فضای مجازی فعالیت می کند ولی در مواردی متأسفانه با عضویت در شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی کاملا بر خلاف حکم معظم له درباره استفاده از شبکه های اجتماعی4 عمل کرده است. به طوری که ماجرای انتساب دروغین صفحه ی فیس بوک و توئیتر به مقام معظم رهبری بلافاصله با عکس العمل رسانه های غالبا دولتی آمریکایی و انگلیسی روبرو شد که مستقیما به سایت مذکور اشاره کرده و آن را صفحه ی شخصی معظم له دانسته اند!!! اما هر فرد آگاهی می داند که هر چند شخص مقام معظم رهبری و هم چنین دفتر و مجموعه بیت ایشان، اشراف کاملی بر همه ی حوزه های خبری و تحلیلی داشته و دارند، اما اینکه معظم له صفحه ای در اینترنت داشته باشند و آن را شخصا اداره نمایند، امری محال و شایعه دشمن ساخته است. مقام معظم رهبری در اشاره به مواردی مشابهِ اقدام سایت فوق الذکر می فرمایند: "کسانی به عنوان نماینده رهبری از زبان رهبری حرف می زنند، خب من خودم هنوز که الحمدلله زبانم از کار نیفتاده، کسانی هم که حرف می زنند، نمایندگان رهبری و منصوبین رهبری و مانند اینها که تعداد زیادی اند، از قول رهبری نمی گویند این را توجه داشته باشید. شما حرف من را از خود من بشنوید."5 اگر چه مدیران سایت مذکور هر گونه ارتباط صفحات موجود در شبکه های ضد اجتماعی با سایت Khamenei.ir  را تکذیب کرده اند اما وجود چنین صفحه ای باعث سوء استفاده ی عده ای شده به طوری که کل فتاوای معظم له در مورد حرام دانستن هر گونه تقویت دشمنان اسلام و مسلمین را نادیده گرفته و با ارائه دلایل عجیب، حضورشان را در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی موجه جلوه می دهند!

مسئولین محترم دفتر مقام معظم رهبری! از شما انتظار داریم با فرد یا افرادی که با نام مقام معظم رهبری در شبکه های ضد تعاملی جاسوسی صهیونیستی حضور می یابند برخورد مقتضی کنید.

 مسئولین محترم قوه قضائیه! تصمیم گیری در راستای فیلتر کردن این جنگ افزارهای نجس صهیونیستی نیازی به تشکیل کار گروه مصادیق مجرمانه اینترنتی ندارد! از شما انتظار داریم با عواملی که باعث ورود و فعالیت این گونه جنگ افرار های جاسوسی در داخل کشور شده اند برخورد مقتدرانه و بدون ذره ای مصلحت اندیشی انجام دهید... از شما انتظار داریم تا دستان این ابر جاسوسان و اخلال گران امنیت ملی را از فضای اطلاعاتی کشورمان قطع کنید.

مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! حتما مطلع هستید که دولت چین در اقدامی عاقلانه، نرم افزار صهیونیستی تلگرام را به علت کاربرد مخابرات رمز که در حوزه ی نظامی و امنیتی به کار می رود، فیلتر کرده است! حداقل از نمایندگان دولتی کمونیستی الگو بگیرید و مانع فعالیت این جاسوس کده های صهیونیستی در خاک مجازی جمهوری اسلامی شوید.

مسئولین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی! اگر متأسفانه سایر دستگاه های امنیتی دولت یازدهم، سکوت کرده اند، شما که همواره کارآمدترین و دلسوزترین نیروها و حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده اید و هستید، قاطعانه با عوامل ورود این نجس افزارها به ایران شهید پرور مقابله کنید. مسئولین محترم اطلاعات سپاه پاسداران! از شما انتظار داریم مقتدرانه و قاطع، همانند همیشه با سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی که در قالب شبکه های به اصطلاح اجتماعی وایبر، واتس اپ، توئیتر، فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام وارد فضای مجازی کشورمان شده اند، برخوردی انقلابی کنید.

مسئولین محترم دولت یازدهم! امکان ندارد که یک میوه فاسد، در کنار میوه های دیگر قرار بگیرد، اما آنها را به فساد نکشاند! چطور به مبلغین فساد و فحشا، به سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی، در فضای مجازی کشورمان اجازه فعالیت می دهید؟! چطور به جای حمایت از نرم افزارهای مشابه ایرانی، دست دشمنان اسلام و مسلمین را به گرمی می فشارید؟! چه حکیمانه فرمود خداوند متعال: وَیُفْسِدُونَ فِی الأَرْضِ أُولَئِکَ هُمُ الْخَاسِرُونَ(بقره/27)؛ و در زمین فساد مى‏کنند، اینان زیانکارند...و اهل تباهی اند!

و چه زیباست فرازی از وصیت نامه ی شهید محمود کاوه: "دشمن باید بداند و این تجربه را کسب کرده باشد که هر توطئه ای را که علیه انقلاب طرح ریزی کند، امت بیدار و آگاه با پیروی از رهبر عزیز آن را خنثی خواهد کرد."           والسلام


1-بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان صدا و سیما28/2/83

2-بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم 22/2/68

3بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در آستانه ی سال روز 13 آبان 8/8/87

4-کد پیگیریd7a9a476364a1075

5-بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان 24 رمضان 1436/20/4/94

 


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۰۸
  • ۳۷۶ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی