جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وقتی فتنه گر ها مسئولیت می گیرند....

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:

 

 

 

به نام خدا

«إِنَّ اللّهَ لاَ یَخْفَىَ عَلَیْهِ شَیْءٌ فِی الأَرْضِ وَلاَ فِی السَّمَاء، در حقیقت هیچ چیز [نه] در زمین و نه درآسمان بر خدا پوشیده نمى‌ماند»آیه 5/آل عمران.

بحث را با این سوال آغاز می کنیم که آیا فضای مجازی هم محضر خداست، و باید بر روی نمایشگر رایانه و صفحه تلفن همراه خود، برگه ای با عنوان «ورود شیطان ممنوع» بچسبانیم؟؟!

در سال های اخیر بهره گیری از رسانه های الکترونیکی با توجه به سرعت انتقال پیام در آنها، تعامل رو در رو با مخاطب، وجود جاذبه های بصری در کنار نوشتار و همچنین مخاطبان پر هیجان، شکل فراگیری به خود گرفته و روز به روز در حال گسترش می باشد. از سوی دیگر افزایش سرعت اینترنت و دسترسی بیشتر مردم به این فناوری موجب شده تا کاربران اینترنت در کشور، طبق آمارهای رسمی به بیش از 24 میلیون نفر افزایش یابند. اکنون تصور کنید کاربرانی به دنبال جستجوی مطلب یا عکس پیرامون موضوعی، با سایت هایی رو به رو می شوند که عباراتی با این مضمون به دفعات در آن ها دیده می شود: دانلود فیلم های بالای 18 سال، خرید اکانت سایت های مستهجن، یوزر پسورد سایت های ضد اخلاقی و .......کلیپ...و......!!!!!!

تأسف بارتر اینکه بسیاری از این سایت های اشتراک گذاری فیلم وعکس، امکانات کامل دانلود این محتواهای ضدارزشی را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. مخاطبانی که طیف وسیعی از آنها نوجوان و جوان هستند، در حین جستجوی مثلا مطالب آموزشی(!)، با جذابیت های کاذبی از این دست روبرو می شوند. بسیاری از این سایت های اشتراک گذاری فیلم وعکس از این حد هم فراتر رفته و تصاویر مذکور را با قیمت کم و بدون هزینه پست در اختیار مخاطب قرار می دهند... مگر نه اینکه طبق قانون کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بر اساس ماده 22 قانون جرائم رایانه‌ای، در قسمتی با عنوان "محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی" آمده است: "اشاعه فحشاء و منکرات (بند2 ماده6 ق.م) و تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتکاب جرایم منافی عفت و... (بند ب ماده 15 قانون ج.ر و ماده 639 ق.م.ا) وانتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی ( مبتذل و مستهجن ) ( بند 2 ماده 6 ق.م و ماده 14 قانون ج.ر ) و تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و مبتذل ( ماده 15 قانون جرایم رایانه‌ای) ممنوع است و مجازات و پیگرد قانونی دارد" ؟ حال از شما مسئولین محترم وزارت ارشاد و دستگاه های امنیتی سوال می کنم؛ آیا فضای مجازی محضر خدا نیست ؟؟

آیا اشاعه و تبلیغ و فروش چنین فیلم ها و عکس هایی در ذیل قوانین ذکر شده قرار نمی گیرد؟؟؟ بر طبق کدام قانون، عکس و کلیپ و فیلم های مستهجن از بازیگران فراری و طرد شده در این سایت های اشتراک گذاری فیلم وعکس تبلیغ می شود و برخوردی از جانب شما صورت نمی گیرد؟ برطبق کدام مصوبه ویدئو های خوانندگان هتاک به نظام مقدس اسلامی و کلیپ هایی از زنان خواننده و رقاصه در این سایت ها منتشر می شود؟! و بر طبق کدام مصوبه، شما اجازه چنین فعالیت هایی را به مدیران این سایت های اشتراک گذاری فیلم وعکس با مضامین فوق الذکر می دهید؟

چگونه به فاصله یک روز بعد از اعتراض گسترده علما و مراجع تقلید نسبت به سیاست های فرهنگی خطرناک دولت یازدهم به ویژه وزیر ارشاد، جناب علی جنتی در اظهاراتی عجیب در اصفهان، نسبت به این واکنش ها مدعی می شوند که: "اعتراض مراجع تقلید و معترضان به رویکردهای فرهنگی دولت از روی اطلاعات غلط است!" آیا نشر و اشاعه فساد و فحشا در این سطح  وسیع در فضای مجازی از روی اطلاعات غلط است؟؟!!!!

مسئولین محترم وزارت ارتباطات! ما هم اکنون به اندازه کافی دارای امکانات، تجهیزات و نیروهای زبده هستیم و ایجاد شبکه ملی اطلاعات کاری دور از ذهن و مشکل به نظر نمی آید...آیا شما هیچ اطلاعی از ضرورت ایجاد این شبکه ندارید؟؟!!!  آیا بر اساس حقوق شهروندی ، مردم حق ندارند در فضای مجازی حضور پیدا کنند، اما فضایی که باطل نباشد و فضای سالمی که شما می توانید ایجاد کنید و به عنوان محیطی امن و ایمن معرفی کنید..؟!

مسئولین محترم دولت تدبیر و امید! چرا به جای متنوع کردن سرویس ها، تنها به فکر دلالی پهنای باند هستید و برای اینکه پولی به جیب بزنید پهنای باند را به اپراتورهای مختلف فروخته و آنها نیز آن را به چند برابر قیمتی که از شما خریده اند مجددا به مردم می فروشند؟!

مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! شما  که سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستید، شما که حافظان دین و شرف ایران اسلامی هستید، در مقابل سیل عظیم این بی حرمتی ها و سهل انگاری ها چه کرده اید؟؟!!

مسئولین محترم وزارت ارشاد! انتظارمان از شما این است که در اعطای مجوز به سایت های متخلف پخش عکس و فیلم همچون آپارات، تی وی پلاس، لنزور، ویسگون و ... شدیدا سخت گیری کنید و بر محتوای ارائه شده توسط آنها نظارتی دقیق داشته باشید... نکند روزی بیاید که پاکی و معصومیت نوجوانان وجوانان ایران شهید پرور را با دلالی پهنای باند معاوضه کنید...!!! مسئولین محترم دولت! واقعیت این است که صهیونیسم بین‌الملل از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیاده‌طلبانه خود بهره می‌برد. اهدافی چون تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بین‌الملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانه‌های همگانی و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی، در پروتکل‌های جهانی صهیونیستی آشکارا بیان شده است و متاسفانه، کم‌کاری و سهل‌انگاری  شما، در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به بروز پدیده‌های ناگواری همچون سایت های مستهجن انتشار عکس و فیلم و... شده است. مسئولین محترم! واقعا به چه کسانی یاری می رسانید؟! رهبران صهیونیستی؟! صهیونیسم بین الملل؟؟!! از شما می پرسم؛ آیا فضای مجازی هم محضر خداست؟؟

اینجاست که به این کلام پروردگار متعال می رسیم..: در آیه 7 سوره بقره: خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ

خداوند بر دلها و بر گوشهایشان مهر نهاده است، و بر دیدگانشان پرده‏اى است و عذابى بزرگ [در پیش‏] دارند.

والسلام

 

 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۱۸
  • ۶۶۷ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی