جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

مسئولین به مسئولیت خود عمل کنند

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ
وبلاگ جهاد مجازی در یادداشتی بیان داشت:

بسم الله

یا أیها الذین آمنوا کونوا قوامین بالقسط شهداء لله

ای کسانى که ایمان آورده‏اید! برپا کنندگان عدل و داد باشید و براى خدا گواهى دهید.

با بررسی نگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری پیرامون  لزوم نقد پذیری مسئولین، مشخص می شود که از جانب ایشان، اصرار بر نقدِ سازنده و دلسوزانه ی مدیران در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وجود دارد.

مقام معظم رهبری :جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم؛ نه، پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره‌ی مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راهِ کارِ اجرائی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست‌اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن، اینها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم بایستی جوان ما درک کند؛ در کنار آن مطالبه و طلبگاری و مدعا داشتن که عرض کردیم.

امام خمینی(ره) می فرمایند: هیچ کس نباید خود را مطلق و مبرّای از انتقاد ببیند البته انتقاد غیر از برخورد خطی و جریانی است. همچنین ایشان می فرمایند: در جمهوری اسلامی همه باید با انتقادها و طرح اشکالها راه را برای سعادت جامعه باز کنند.

یکی از مهمترین مسائلی که در زمان حاضر با آن موجه هستیم بحث جاسوسی اطلاعات و رعایت حریم خصوصی افراد است که به چند نمونه قانونی آن اشاره میکنم:

به استناد اصل 25 قانون اساسی، بازرسی و نرساندن نامه، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، مخابرات تلگرافی و تلکس و سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع هرگونه تجسس ممنوع بوده.

ماده 96 قانون آیین دادرسی کیفری، تفتیش و بازرسی منازل، اماکن و اشیا در مواردی به عمل می آید که حسب دلایل، ظن قوی به کشف متهم یا اسباب و آلات و دلایل جرم در آن محل وجود داشته باشد.

گوشی های هوشمند در بین سال 89 تا 91  - و آن هم  زمانی است که تحت شدیدترین تحریم های فلج کننده توسط دشمنان اسلام بودیم - وارد شدند. و اگر شرکتی، صادراتی به ایران داشت تحت شدیدترین جریمه ها قرار میگرفت! حال چرا در زمان تحریم، کارخانه‌ها برای صادرات موبایل به ایران جریمه نشدند و تشویق نیز شدند! که خود جای سوال و تفکر دارد...

ورود گوشی های هوشمند به ایران باعث ورود بستر های جدیدی توسط این گوشی ها شد که نمود ظاهری آن ورود نرم افزارهایی بود که متاسفانه توجهی به آن در زمینه آگاهی دادن و فرهنگ سازی صورت نگرفت و با اقبال روزافزون مردم نیز روبه رو شد. که هدف اصلی از این صادرات آزادنه به ایران ورود بستر فرهنگی آماده و محیائی بود که توسط این گوشی ها وارد کشور شد، بدون اینکه مسئولین توجهی به این موضوع داشته باشند. یکی از این بسترها، نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه یا جاسوس خانه های همراه مانند وایبر و واتس اپ و اینستاگرام و لاین و تانگو و ...است.

وقتی کمی با دقت به سازندگان این نرم افزار ها توجه میکنیم میبنیم که مثلا وایبر توسط یک شخص نظامی صهیونیست بنام تالمون مارکو است  که به عنوان افسر ارشد اطلاعات ارتش در مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی کار کرده است راه اندازی شده است و یا نرم افزارهای واتس اپ و اینستاگرام که وابسته به فیسبوک است و موسس آن یک یهودی است که رئیس رژیم منحوس صهیونیستی در سفرِ سه روزه خود به فیسبوک، رئیس این شبکه را «پسرِ خوبِ یهودی» می‌نامد و بارها تاکید می کند که: «فیسبوک ابزار گسترش صلح به شیوه صهیونیستی است» و جایزه تاثیر گذارترین یهودی جهان از طرف اسرائیل به این جوجه صهیونیست داده می‌شود، تا جایی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در جایگاه دومین صهیونیست تأثیرگذار، بعد از زاکربرگ، قرار می‌دهند!

ایجادِ ناهنجاری های اجتماعی، اتلافِ وقت، اخلال در روابط اجتماعی، ترویج بی‌حجابی، بی‌عفتی و بی‌بند و باری، انتشارِ فراگیرِ اخبار و اطلاعات تأیید نشده و مسموم، جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی ذائقه شهروندان که اینها را تبدیل به یک ماشین مخوف جاسوسیِ اطلاعاتی کرده است، فراهم کردنِ فرصت برای جعلِ هویت، کلاه‌برداری، پول‌شویی، فیشینگ، قاچاق، کمک به رشد و یارگیری گروهک‌ها و سازمان های تروریستی، توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی، زمینه سازیِ جذب و انحراف دختران عفیف ایرانی و ترویج مدلینگ، تغییر باورها و مرگ فرهنگی، سیاست‌گذاریِ محتوایی مبتنی بر فرهنگِ منحط غرب باهدف مزیت بخشی به محتوای ضد فرهنگی و در راستای تهاجم فرهنگی، تحریف و مصادره به مطلوبِ وقایع و رخدادهای سیاسی و اجتماعی، جاسوسی، نقضِ حریم شخصی، جهت‌دهی به افکار و رفتار کاربران، فراهم کردن و تسهیل انحرافات اخلاقی و جنسی و ده‌ها فاجعه انسانیِ دیگر از جمله خطراتی است که این شبکه ضد اجتماعی صهیونیستی برای کاربران و اجتماع ما دارد.

حال با توجه به کلام خداوند در آیه شریفه 82 سوره مائده که میفرمایند: "بطور مسلّم، دشمنترین مردم به مومنان را یهود و مشکران خواهی یافت." ما صهیونیسم را دشمن شماره یک خود میدانیم.

حضرت امام خطر دشمن صهیونیستی را بارها گوشزد نموده اند و بیان داشتند که این خطر برای تمامی انقلاب های آزادی بخش جهان و انقلاب اصیل اسلامی نه تنها کمتر از گذشته شده که امروزه این زالوهای جهان خوار با فنون مختلفی برای شکست مستضعفان جهان قیام و اقدام نموده اند و ملتها باید در مقابل این دسیسه های خطرناک با شجاعت و آگاهی ایستادگی نمایند.

و با توجه به افشای ابعاد گسترده جاسوسی سایبری امریکا توسط ادوارد اسنودن مامور سابق اطلاعاتی امریکا این سوال در اذهان عمومی پیش نمی آید که حتی اگر این اطلاعات فاش شده غلط باشد نباید به فکر پیشگیری از سرقت اطلاعات و خطرهای وارده توسط این جاسوس کده های همراه بود؟

با توجه به توطئه ای که توسط دشمن صهیونیستی برای این ملت چیده شده است ما این مطالبه را از مسئولین داریم که نباید به فکر فراهم آوردن زمینه مناسب برای حضور مردم در فضای مجازی بدون سوء استفاده دشمن صهیونیستی داشته باشند؟

و در آخر این سوال را از مسئولینی که امنیت کشور را به عهده دارند میپرسم که چرا دست این سرویس های جاسوسی تروریستی و دولت های صهیونیستی باز گذاشته شده و این جاسوسی و دست اندازی ها ادامه دارد؟

ما انتظار پاسخ از مسئولین و دولت حقوقدان را داریم...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۹
  • ۴۵۲ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی