جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

تسخیر تلهِ شیطان!!!

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحمیم

نذری در ظرف نجس

 

مبحث فضای مجازی یک امر حاکمیتی است و این احکام مطلقا در ید ولایت فقیه  است. ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه ای با صراحت گفتند: «هرگونه عضویت و فعالیت در شبکه های اجتماعی که باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود جایز نیست.»

 

به تازگی با نزدیک شدن به ایام انتخابات، بعضأ پیام هایی در شبکه های اجتماعی ایرانی منتشر میشود که حاکی از تشویق جوانان حزب اللهی به فعالیت در اینستاگرام صهیونیستی است! این پیام ها با عناوینی چون، "اَینَ حزب اللهی؟! اَینَ عمار؟! لشگر حزب الله کجاست تا در شبکه ای چون اینستاگرام، روشنگری کند...؟" در حال انتشار است.

دوستان! این پیامها اگر زمزمه هایی از طرف دشمن نباشد، قطعا از طرف دوستان ناآگاه است! مراقب باشید گول جملاتی مانند "با آمدن، جوانان حزب اللهی به اینستاگرام و روشنگری هایشان، تا حدود زیادی از آسیب های این شبکه، کاسته شده و جلوی لجن پراکنی ها و شایعات و سیاه نمایی های ضدانقلاب خارج نشین گرفت شده و..." را نخورید.

 

 

 از این بزرگواران سؤال کنید: کدامیک از آسیب های این شبکه ی ضداجتماعی را مهار کرده اید؟! مگر نه اینکه طبق آمار تلگرام و اینستاگرام از محبوبترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند! تلگرام با حدود 40 میلیون کاربر و اینستاگرام با 24 میلیون کاربر، که اکثریت آنان نیز جوانان و نوجوانان مذهبی هستند؛ تا به امروز چند نفر را از منجلاب اینستاگرام و تلگرام نجات داده اند؟! تعداد کاربران که هر روز بیشتر میشود! و جرائم نیز گسترده تر و پیچیده تر!!! آیا حضور قشر انقلابی توانسته است جلوی گسترش آفت بزرگی چون، شرط بندی ها و قمارهای آنلاینی که به یک اپیدمی در بین جوانان تبدیل شده و همچون سرطان پیکره اقشار جوان جامعه را در بر گرفته است، را بگیرد؟!! 

فکر نمی کنید زیاد شدن گناه در بین قشر مذهبی، سوغات این شبکه های ضداجتماعیِ شیطانی باشد؟!!

در کدام نقطه ی دنیا و در کدام دین و آیینی برای از بین بردن تله های دشمن و نجات اسیران، وارد تله میشوند و به افراد گرفتار در دام میگویند: "این، یک تله خطرناک است توروخدا! مواظب خودتان باشید؟!!" مگر نه اینکه خود تله را باید از بین برد و اسرا را نجات داد؟!

طبق چه قانون و سنتی یک ملت باید در تله های دشمن، مبارزات انتخاباتی کند؟!!

مگر در انتخابات سال 96 با توجه به تلاش شبانه روزی که کاربران انقلابی در تلگرام انجام میدادند، انتخابات به نفع خائنین به انقلاب تمام نشد؟!! کدام انسان عاقلی از یک سوراخ چند بار گزیده میشود؟!! 

آیا حضور حزب اللهی ها در تلگرام و اینستاگرام طی سالهای اخیر توانسته است جلوی ترویج خشونت، تحصیل مال های نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد را بگیرد؟!! آیا توانسته اند جلوی دلالی دخترانی که تنها با یک پیام چند کلمه ای در دایرکت های اینستاگرامی و پیام های تلگرامی توسط باندهای فحشا به مزایده گذاشته می شوند را بگیرند؟! با روشنگری های خود، چند نفر را از منجلاب فساد نجات داده اند؟! آیا تا بحال فکر کرده اید که حضور شما در این شبکه های هدفمند صهیونیستی، ثمره ای جز بزرگتر شدن این غده چرکین و گرفتار شدن تعداد بیشتری از کاربران را نخواهد داشت؟!

آیا واقعا منظور مقام معظم رهبری از اینکه فرمودند: «رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الآن در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما آن ها را نمی شناسید، برسانید. این فرصت فوق العاده ای است. مبادا ضایع شود. اگر ضایع شد خدای متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد...»1 صرفا فقط حضور در شبکه های جاسوسی تروریستیِ صهیونیست ها، مانند تلگرام، اینستاگرام و توئیتر و... است؟!!

آیا براستی نمیدانید که فضای اینستاگرام به حدی کثیف است که امکان ندارد فردی که وارد این فضا میشود تحت تأثیر محتواهایی غیراخلاقی و مستهجن آن قرار نگیرد؟!

در حقیقت قربانیان اصلی این شبکه های فحشاء و فساد، جوانان و نوجوانان هستند. چرا که این قشر در سنین آزمون و خطا و تجربه اندوزی هستند و ممکن است به دلیل نداشتن تجربه، ناهنجاری های رفتاری، بلوغ زودرس، پراکندگی و تعلیق هویت، تنوع گرایی در سلایق جنسی، تضاد در نگرش های دینی و مذهبی و انتقاد به سبک زندگی والدین، آنان را درگیر مشکلات جدی تری کند! و فکر نکرده اید که اینگونه، نیروی جوان و کوشای جامعه ی اسلامی ایران، به افرد منحرف جنسی و ناکارآمد تبدیل خواهد شد؟!!

البته اینها تنها آثار بسیار کوچکی از حضور در تلگرام و اینستاگرام است.

و اما جناب آذری جهرمی! شما به عنوان ارشدترین مسئول این حوزه در دستگاه اجرایی به واسطه ضعف و کوتاهی در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، عدم پشتیبانی جدی از شبکه‌های اجتماعی بومی، ضعف نظارت در حوزه بانکداری الکترونیک، دادن بسترها و تسهیلات فنی لازم برای شبکه‌های اجتماعی بیگانه و ضعف شدید و در واقع رهاشدگی اینستاگرام و تلگرام، نقشی قابل ملاحظه در شرایط کنونی دارید که باید جوابگوی تک تک قربانیان این شبکه ها و خانواده های آنان باشید.

و شما دوستان حزب اللهی! که به اشتباه مقرّها و مراکز جاسوسی آمریکا و صهیونیست جهانی را از آن خود میدانید! و سعی در تسخیر آن دارید؛ بدانید! هر جوان یا نوجوانی که با تبلیغات شما وارد این فحشاخانه شده و گرفتار شود شما هم در گناهان او شریک هستید و در پیشگاه الهی باید جوابگو باشید!

فعالیت و مبارزه در تله دشمن، پیروزی گرگ بر گوسفندان است!!!

اتابکی

1- بیانات در تاریخ 91/7/20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی