جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

خرید اسلحه آسانتر از خرید نان

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۶ ب.ظ

 لَا تَجِدُ قَوْمًا یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ یُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ کَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِیرَتَهُمْ ... هیچ قومی را که ایمان به خدا و روز قیامت دارد نمی ‏یابی که با دشمنان خدا و رسولش دوستی کنند، هر چند پدران یا فرزندان یا برادران یا خویشاوندان آنها باشند...۱



امروزه مهم‌ترین ابزار دشمن در جنگ نرم، فضای مجازی است که چنان با زندگی مردم آمیخته است که در بسیاری از خانواده‌ها، به عضوی جدید مبدل شده است. عضوی که می تواند بسیار خطرناک باشد و از آنان مجرمی غیرقابل بخشش بسازد.

آنچه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد اثراتش در فضای واقعی و حقیقی نمایان می شود. در حقیقت فضای مجازی همان فضای واقعی است که در ابهاماتی غیر قابل تصور پیچیده شده است! اما متأسفانه بعضی از دولتمردان و مسئولان نظام جمهوری اسلامی علی الخصوص وزرای ارتباطات، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاعات با علم بر این واقعیت که ضرر و زیان توجه و تکیه به شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی و پشت پا زدن به توانمندی جوانان ایرانی در تولید نرم افزارهای مشابه داخلی موجب ظهور فجایع غیر قابل جبران در جامعه می شود! همچنان مصرانه بر طبل حمایت از این نجس افزارها می کوبند!

و البته خوشبختانه  بطن جامعه زودتر متوجه خطرات ناگوار این شبکه های به اصطلاح اجتماعی شده اند...! اما یکی از مسائلی که در این فضای غیر منضبط، غیر قابل کنترل و رها شده خودنمایی می کند؛ 

 «مسئله‌ی خرید و فروش مشروبات الکلی و به خصوص سلاح است.»

رهبر معظم انقلاب می فرمایند: "یک جاهایی در دنیا خرید و فروش سلاح به خاطر منافع کمپانی‌های معروف، آزاد است؛ که [خودشان] در آن گیر کرده‌اند. الان در آمریکا سالها است -مال امروز و دیروز نیست- این بحثِ جدّی وجود دارد که آزادی خرید و فروش سلاح را چه کار بکنند. یک عدّه‌ای دلسوزند، علاقه‌مند به سرنوشت جامعه‌شان هستند، اصرار دارند جلویش گرفته بشود، یک عدّه هم با کمپانی‌های تولید سلاح، بند و بست دارند -و واقعاً یک مافیا است- مانع میشوند، نمیگذارند؛ خب آنها در آن گیر [کرده‌اند]. ما بحمدالله این مشکل را نداریم؛ در کشور ما خرید و فروش سلاح ممنوع است امّا این کار انجام میگیرد. هم در فضای مجازی اعلامِ فروش میکنند، هم آدمها میخرند و میفروشند، [هم] در فضای مجازی نشان میدهند. همین قاتل [روحانی] همدان در فضای مجازی عکس خودش را با چند سلاح انداخته و در اینستاگرام پخش کرده که من این سلاحها را دارم -چهار جورش را من دیدم؛ سلاحهای مختلف است- این یک مسئله‌ی مهمّی است، ما چرا باید اجازه بدهیم؟ این کار، کار چه کسی است؟»۲ 

این مسئله که در جنگ افزارهایی چون تلگرام و اینستاگرام، جستجوی کلماتی مثل فروش اسلحه، سلاح یا مشروبات الکلی، کاربران را با حجم قابل توجهی از صفحات خرید و فروش انواع برندهای مشروبات الکلی و سلاح گرم از ۲۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان مواجه می کند،؛ به تنهایی حاوی هشداری جدی به مسئولان ذیربط است! اینکه تنها با یک کلیک قادر به خرید انواع اسلحه ی گرم یا  اقسام مشروبات الکلی باشید و بتوانید به سادگی تهیه یک سرویس ظروف آشپزخانه، آنها را بخرید و درب منزل تحویل بگیرید یکی از درد ناک ترین و متأسفانه عجیب ترین معضلات جامعه ی اسلامی ایران است...!!!

 مگر نه اینکه این جاسوس خانه های همیشه همراه، تحت اختیار سرسخت ترین و خونخوارترین دشمنان اسلام و مسلمین هستند؟! مگر نه اینکه فروش این اقلام خطرناک مضر و حرام جزو وظایف اصلی آنهاست؟! مگر نه اینکه آنها موظفند تا ملت ایران را از رسیدن به کمالات انسانی و شکوفا شدن استعدادهای روحی و ایمانی، علمی و تخصصی در مسیر رضایت پروردگار -که از اهداف اصلی داشتن یک زندگی مکتبی است- باز دارند و مانع از رسیدن به این مرحله از رشد انسانی شوند؟!

آقایان مسئول! این همه تسامح از کجا سرچشمه می گیرد؟!

 آیا شک دارید که صهیونیسم جهانی از خونخوارترین و بی رحم ترین دشمنان ما محسوب می‌شوند؟!! آیا غیر از اینست که دشمنان ما این جنگ افزارهای اینترنتی را صرفا برای نابودی اعتقادات اسلامی در سراسر جهان و علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران وارد فضای مجازی کرده اند؟!! و آیا ما طی این سالهای اخیر کم ضربات مهلک اقتصادی، علمی، اخلاقی، اعتقادی و خانوادگی و... را متحمل شده ایم؟!! آیا باور ندارید که تمام این «صفحات غیراخلاقی»، «کانال‌های انتشار تصاویر و فیلم مستهجن» و «کانال‌های بی بند و باری های مجازی» و یا «کانال های فروش مشروبات الکلی، موادمخدر و سلاح» همگی با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند طراحی شده اند تا ضمن سرقت اطلاعات لازم، برای از بین بردن قدرت و استقلال ایران، اخلاق و انسانیت و معنویت را که قویترین سلاح جوانان ماست را از آنها بگیرند، تا کم کم از ملت غیور و شجاع ما، یک مشت افراد دنیاپرستی که به راحتی تن به هر ذلتی خواهند داد؛ بسازند؟!! 

آقایان مسئول! این همه سهل انگاری از کجا سرچشمه می گیرد؟! هیهات! مبادا که نشسته اید و نابودی اعتقادات و فرهنگ اسلامی_ایرانی را تنها نظاره گرید؟! مبادا تماشاچیان جیره خوار صهیونیست شوید!!

طبق حکمی در شهریور سال ۹۴، ده فرمان توسط مقام معظم رهبری، برای مدیریت فضای مجازی به شورای عالی فضای مجازی ابلاغ شد. که تسریع در راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات و سالم سازی و حفظ امنیت فضای مجازی و... از جمله این ده فرمان هستند؛  اگر مسئولان ذیربط به همین ده محور عمل می کردند اکنون تمام مشکلات عمده در فضای مجازی کشور عزیزمان حل شده بود.۳ 

مگر نه اینکه «دیگران دارند (از این فضا) استفاده‌ی درست می‌کنند؛ بعضی از کشورها طبق فرهنگ خودشان این دستگاه‌ها را قبضه کرده‌اند. ما چرا نمی‌کنیم؟ چرا حواسمان نیست؟ چرا رها می‌کنیم این فضای غیرقابل کنترل و غیرمنضبط را؟!!۴ 

 آیا مسئولان در شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و هئیت دولت؛ نزد پروردگار بهانه ای برای این همه مماشات عالمانه با لابی های نفوذی دشمن دارند؟!! آیا می دانند که براساس آمارها استفاده از سلاح گرم به شکل‌گیری یک سوم قتل‌ها در جامعه منجر شده است؟!! آیا همان طور که مصرانه به تقویت شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی مشغولند، اندکی به  اهداف مهم فرمان رهبری برای تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات هم اندیشیده اند؟!

آیا اهداف فرامین معظم له به غیر از ایجاد امنیت و بستر ارائه خدمات متنوع به آحاد جامعه اعم از محتوای سالم آموزشی و فرهنگی، خدمات مبتنی بر کارآفرینی با زمینه ایجاد پیشرفت اقتصادی به صورت برابر در مناطق مختلف اعم از استان‌های محروم و شهرستان‌های دور افتاده، چیز دیگری بوده است؟!!

اکنون بسیار شرافتمندانه است که مسئولین وزارت ارتباطات برای مردم توضیح دهند،؛ چرا تاکنون فرامین رهبر جامعه اسلامی چنین مظلومانه محجور مانده و چنین ظالمانه محقق نشده است؟! چرا مردم ما از اینترنتی امن، سالم، سریع، ارزان و همیشه در دسترس که تنها در سایه شبکه ملی اطلاعات محقق می شود، محروم شده اند؟! چرا باید در این سطح گسترده و بسیار آسان انواع سلاح گرم، سرد و مشروبات الکلی و مواد مخدر و... از طریق این جنگ افزارهای اینترنتی در دسترس مردم قرار گیرد؟!!

واقعیت این است که ایران به علت بی توجهی، تسامح و سهل انگاری بعضی از  مسئولان و مدیرانش در حوزه فضای مجازی، به یکی از بزرگترین قربانیان تهاجم‌های سایبری در جهان تبدیل شده است!!!

اتابکی

 

۱- سوره مبارکه المجادله﴿۲۲﴾

۲- بیانات در تاریخ ۸/۲/۹۸

۳- http://yon.ir/ZfSac

۴- بیانات در دیدار معلمان و فرهنگیان ۱۳/۰۲/۹۵

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۳/۱۸
  • ۱۱۸۳ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی