جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ عمار فضای مجازی در یادداشتی بیان داشت:


«إِنَّکُمْ لَعَلَى الْحَقِّ وَ إِنَّ الْقَوْمَ لَعَلَى الْبَاطِلِ فَلَا یَصْبِرِ الْقَوْمُ عَلَى‏ بَاطِلِهِمْ‏ وَ یَجْتَمِعُوا عَلَیْهِ وَ تَتَفَرَّقُوا عَنْ حَقِّکُمْ»

«همانا شما برحق هستید و قطعا این قوم(کفار) بر باطل، شما بر باطل شان و اجتماع آنان بر این باطل صبر نکنید و از حق خودتان پراکنده نشوید»[1]. امام علی(ع)

دشمنان اسلام و مسلمین برای کم رنگ کردن و از بین بردن اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به کمک رسانه های داخلی و خارجی، و در سایه انفعال نهادها و رسانه های جبهه حق توانستند فرهنگ و اعتقادات اسلامی مردم را مورد هجوم قرار دهند. در حقیقت این هجمه می بایست از سوی این "رسانه ها" صورت می گرفت، چرا که تهاجم فرهنگی اسلام به جبهه کفر و شرک بیش از 1400 سال است، حضور خود را به رخ می کشد و همین تاثیرگذاری بی امان اندیشه توحیدی شیعه، موجب دفاع دیوانه وار سپاه شرک و کفر گردیده است. دشمن صهیونیستی توسط رسانه های 24 ساعته آنلاین خود در حوزه ی فضای مجازی طوری بستر را فراهم و زمین بازی را طراحی کرده است که جبهه ی خودی با تحلیل اشتباه و با این تفکر که زمین دشمن را به دست گرفته و در زمین او بر ضد او تلاش و تبلیغ می کند. در صورتی که قواعد این زمین را دشمن طراحی کرده است و ما هر اندازه هم تلاش کنیم که بر ضد آن عمل کنیم باز هم در زمین دشمن شکست و بازی خورده ایم. همانطور که امام خامنه ای فرمودند: «در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید، این را مراقب باشید، همه مراقب باشند، مطبوعاتی ها هم مراقب باشند، جوان ها هم مراقب باشند، خود مسئولین هم مراقب باشند، دشمن طراحی میکند. در میدانی که او درست کرده، بازی نکنید چون چه ببرید، چه ببازید به نفع اوست». 13/8/1387

ما باید رسانه ای واحد و قدرتمند داشته باشیم تا بتوانیم هم پیاممان را برسانیم و هم بتوانیم در مقابل دشمن در این حوزه بایستیم. ولی ما مانند دشمن یک رسانه ی واحد، قدرتمند و متمرکز نداریم که متحد در این حوزه باشیم، این نشان می دهد دشمنان در باطل خودشان تا چه اندازه متحدند ولی ما در حق خودمان پراکنده ایم همانطور که مولای متقیان امیرالمومنین(ع) می فرمایند: «وَ اللَّهِ یَمِیثُ الْقَلْبَ وَ یَجْلِبُ الْهَمَّ مِنِ اجْتِمَاعِ هَؤُلَاءِ عَلَى‏ بَاطِلِهِمْ‏ وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ فَقُبْحاً لَکُمْ...، به خدا قسم قلب می میرد و غم و اندوه بوجود می آید از اجتماع این کفار در باطلشان و پراکندگی شما در حقتان، پس زشتی بر شما باد»[2].

ولی واقعیت این است که حرف حق همیشه زنده و پیروز است و این باطل است که از بین می رود و این در صورتی محقق می شود که مسلمانان در جبهه حق متحد و یکصدا باشند و اگر تاکنون در این زمینه موفقیتی کسب نکردیم و نفوذ رسانه ای دشمن در این حوزه موفق بوده است به دلیل انفعال ما در این حوزه است. هر چقدر در حوزه فضای مجازی منفعل عمل کنیم دشمن گستاخ تر می شود. ما در حوزه پیام انقلاب و پیام ایران اسلامی، در حوزه فضای مجازی عملکرد خوبی نداشته ایم. متاسفانه باید اذعان داشت که به دلیل هجمه و نفوذ گسترده ی فرهنگی دشمن صهیونیستی از طریق شبکه های ضداجتماعی و سرویس های جاسوسی خصوصا در سال های پس از پایان جنگ تحمیلی، آن جبهه فرهنگی(در حیطه ی دستگاه های مسئول) به هیج وجه نتوانست پا به پای جبهه سیاسی انقلاب رشد کند و نقش خود را ایفا نماید. اگر چه همچنان و با شدت تمام اسلام و انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) در اقصی نقاط جهان انتشار یافت و جنگ عقیده میان اسلام و شرک و انقلاب و استکبار در هر کجای این کره خاکی بر پا گشت، اما در کمال تاسف نسبت به این تهاجم، دستگاه های مربوطه خصوصا دستگاه های فرهنگی ما عقب ماندند و حتی برخی مواقع در جبهه دشمن قرار گرفته و به طرف خودی شلیک کردند!! ولی مقام معظم رهبری به همین خاطر مدام هشدار می دادند و سعی می کردند مردم و مسئولین را هشیار کنند. و ما چون در این حوزه دچار انفعال شده ایم هرآنچه در این زمینه از طریق شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی بخواهیم عمل کنیم باز شکست خواهیم خورد نمونه ی آن تشکیل کمپین هایی در زمینه های مختلف از جمله کمپین امام هادی و کمپین حمایت از شیخ نمیر که صورت گرفت و نتیجه ی آن به شکست انجامید. اگر در این زمینه نامه ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی موفقیتی کسب کرده به دلیل متن نافذ و مقتدر نامه ی معظم له می باشد، نه عملکرد عده ای که فکر می کنند از طریق شبکه های صهیونیستی و معاند با ولایت این پیام نفوذ پیدا کرده و نتیجه دلخواه بدست خواهد آمد. ما باید به این نتیجه واحد برسیم که خودمان سیادت دشمن صهیونیستی را در این حوزه پذیرفتیم و این یکی از ضعف های بزرگ است که به دلیل انفعال ما در حوزه ی فضای مجازی صورت گرفته است. جامعه ما باید به یک هم صدایی و اتحاد نظر در این حوزه دست یابد، تا شاهد اظهار نظرها و عملکردهای متعارض در این زمینه نباشیم، اگر قوای مجریه، دستگاه قضا و دیگر بخش ها نتوانند به اتحاد نظری دست یابند، عملکردشان متداخل و نافی یکدیگر خواهد بود و به هدف مورد نظر نخواهیم رسید. و فقط از یک طریق از این انفعال می توانیم خارج شویم و آن این است که خودمان زمین بازی را تعریف کنیم و در این مسیر دستگاه ها باید متحد باشند و اتفاق نظر داشته باشند. ما با داشتن یک رسانه ی داخلی قدرتمند می توانیم زمین بازی را خودمان تعریف کنیم و بدست بگیریم و به هدف مورد نظر خود برسیم.که این اتحاد مسولین و ملت را می طلبد.



[1].  شیخ صدوق، امالی، ص 406.

[2]. کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، ج5، ص5.






  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۱۲
  • ۷۵۴ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی