جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

زنبور بی عمل!

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ
وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:

   به نام خدا                                          

امروز جنگ نظامی با ما، خیلی محتمل نیست؛ لکن جنگی که وجود دارد، از جنگ نظامی، اگر خطرش بیشتر نباشد، کمتر نیست؛ اگر احتیاط بیشتری نخواهد، کمتر نمی خواهد .در جنگ نظامی، دشمن به سراغ سنگرهای مرزی ما می آید؛ مراکز مرزی ما را سعی می کند منهدم بکند؛ تا بتواند در مرز، نفوذ کند؛ در جنگ روانی و آن چه که امروز به آن جنگ نرم گفته می شود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهای معنوی می آید که آنها را منهدم کند؛ به سراغ ایمان ها، معرفت ها، عزم ها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام و یک کشور [می آید]. دشمن به سراغ اینها می آید که اینها را منهدم بکند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کند؛ فرصت های یک نظام را به تهدید تبدیل کند.(بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای نگهبان 2/7/88)

از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی معتقد بودند که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و در مقام تشبیه فرمودند که این فضا مثل یک رودخانه‌ی پر از آب و خروشان است که می‌آید و دائماً هم بر آب آن افزوده و خروشان‌تر می‌شود، اگر ما برای این رودخانه تدبیر کنیم و برنامه داشته باشیم؛ زه‌کشی کنیم و هدایت کنیم این رودخانه را تا به سد بریزد، می‌شود فرصت. اگر رهایش کنیم و برنامه‌ای برای آن نداشته باشیم، می‌شود یک تهدید. و به همین جهت معظم له طی حکمی شورای عالی فضای مجازی را راه اندازی کردند و در ادامه به پیوست این حکم مهم 40 مأموریت را به این شورا ابلاغ نمودند اما متاسفانه تا به امروز حتی یک مأموریت از 40 مأموریت انجام نگرفته است ؛ در حالی که دیگر بر کسی پوشیده نیست که فضای مجازی ، بستری است که دشمن آن را مهیا نموده است تا از طریق آن فرهنگ مورد پسند خود را به کشورهای اسلامی صادر کند و به عبارتی جنگی بدون خونریزی است. قطعا از دولت تدبیر و امید انتظار می رود که در این جنگ سرد، نه به عنوان یک تماشاچی؛ نه به عنوان پیاده نظام دشمن صهیونیستی ؛ نه به عنوان مبلغ سرویس های جاسوسی ؛ نه به عنوان حامی جاسوسکده های همیشه همراه صهیونیستی ؛ بلکه به عنوان یک نیروی موثر وارد عمل شده و دفاع همه جانبه نسبت به هجوم بی وقفه به ارزش ها و آرمانهای نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهد؛ چیزی که متاسفانه تاکنون از وزارتخانه های دخیل در این موضوع از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیده نشده است!!!

و اما بعد...

مسئولین محترم وزارت ارتباطات؛ از شما می پرسم که چگونه مبلغ نرم افزارهای رژیم منحوس صهیونیستی شده اید؟؟ به گمانتان ادامه ی این سیاق، معرف ارتباطتان با سرویس های جاسوسی- تروریستی ایجاد کننده و کنترل کننده ی این نرم افزارها نخواهد بود؟؟! آیا فکر کرده اید که پافشاری بر اعمال قدرتتان در مقابل احکام قضایی متعدد جهت بستن جاسوسکده های رژیم نجس صهیونیستی، چه چیز را در اذهان عمومی برجسته می کند؟؟! مسئولین محترم وزارت ارتباطات ؛ چرا در اجرای طرح شبکه ملی اطلاعات تعلل می ورزید؟!  چرا کار شکنی می کنید؟؟!

دولت محترم؛ چگونه به جای تقویت شورای عالی فضای مجازی، سرسختانه به فکر تقویت سازمان های وابسته به خود، مانند شورای عالی انفورماتیک، سازمان فن آوری اطلاعات و... هستید؟؟! چگونه بعد از 5 ماه عدم برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی و با اینکه از حساسیت کار این شورا مطلعید، در مورد حذف یا تقویت پیامک های تبلیغاتی دستور جلسه می دهید؟؟! آیا واقعا تمام همّ و غمّ شما در عرصه جنگ نرم با دولت های دشمن صهیونیستی، در ارسال و یا عدم ارسال پیامک های تبلیغاتی خلاصه می شود؟؟! مسئولین محترم دولت! مسئولین محترم وزارت ارتباطات! مسئولین محترم وزارت ارشاد! چگونه 40 دستور کاربردی مقام معظم رهبری در جزئی ترین مسائل مرتبط با فضای مجازی را بر زمین گذاشته اید و دغدغه ی پیامک های تبلیغاتی را دارید؟؟!! آیا راه اندازی شبکه اینترنتی سریع و امن و ارزان را در راستای حقوق شهروندی در اولویت برنامه های خود قرار داده اید؟؟ در پاسخ به پرسش "برای راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات چه کرده اید" چه می گوئید؟؟!

آیا به خاطر دارید  حکم  مقام معظم رهبری را در مورد لزوم و ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی... اکنون از شما می پرسم! جهت نیل به اهداف حساس شورای عالی فضای مجازی چه تصمیماتی اتخاذ کرده اید؟؟! برای صیانت از آسیب های این فضا چه کرده اید؟؟!

اگر هیچ! پس نخستین کارت زرد به وزیر محترم ارتباطات، گوارای وجودتان!!!

 یاأَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۲﴾ کَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۳

 اى مؤمنان چرا چیزى مى‏گویید که انجام نمى‏دهید/  نزد خداوند بس منفور است که چیزى را بگویید که انجام نمى‏دهید(سوره صف)

والسلام

 


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۱۲
  • ۴۶۴ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی