جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

معنویت و عرفان صهیونیستی

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۱ ب.ظ

 "وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ الْکَذِبَ وَهُوَ یُدْعَى إِلَى الْإِسْلَامِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِین * یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

و چه کسى ستمگرتر از آن کس است که با وجود آنکه به سوى اسلام فراخوانده مى شود بر خدا دروغ مى‏ بندد و خدا مردم ستمگر را راه نمى‏ نماید، مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید."۱

 


حق جویی و حقیقت طلبی یکی از اساسی ترین ویژگی های فطرت انسان است. بشر، در این مسیر، برای رسیدن به پروردگار و تأمین این معرفت، همیشه کوشیده است و همواره عوامل متعددی مسبب برافروختن عطش معنوی جامعه بشری بوده است. متأسفانه هم اکنون ده ها فرقه و آیین های مدعی عرفان و معنویت خرد و کلان، در سطح کشور ما در حال فعالیت و عضوگیری هستند.آنچنان که حق و باطل به هم درآمیخته اند و اهل باطل، هرگز رفتار یا اندیشه باطل خود را به صورت آشکار ارائه نمی دهند. یکی از این روش ها که ممکن است در ابتدا اعمال مغرضانه و سازمان دهی شده ی این خائنان را مشخص نکند ظهور عرفان های کاذبی چون، آیین های سنتی تصوف یا عرفان های هندی و بودایی، مسیحی و یهودی است. و یا آیین های به اصطلاح معنوی مانند؛ آیین اکنکار، عرفان اوشو و معنویت کوئلیو که با تبلیغ و ترویج آموزه های التقاطی، به ابزار خوبی در دست سیاست بازان و استعمارگران جهان تبدیل شده است. یکی از کم هزینه ترین این راه ها برای رسیدن به اهداف شوم استکبار، سوء استفاده از برخی آموزه های دینی، معنوی و عرفانی است.

مسلما ترویج معنویت های انزوا طلبانه و گوشه گیرانه به جهت غافل نگه داشتن مردم به خصوص شیعیان دنیا، نسبت به سیاست ها و اقدامات غیرانسانی و مستکبرانه ی دولت های صهیونیستی از رایج ترین و عین حال موثرترین این روش هاست. که در قالب راه اندازی سایت هایی خاص با عناوین مجهولی چون "علوم غریبه و انواع عرفان های منحرف و ضد اسلامی" نامگذاری شده اند. و  چنان بی شرمانه در فضای مجازی، توهم معنویت را ترویج می کنند که گویا بر مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران نیز، صلاحیت دروغین آنان به اثبات رسیده است! این سایت های شیطانی با انتشار محتوی مسموم و ضد دینی و غیر اسلامی خود در قالب نرم افزارها و کتبی که منابع معتبری ندارند و یا با جعل احادیث و روایات معصومین علیه السلام و آیات قرآن سعی در تغییر افکار و اعتقادات مردم دارند. آنان با رواج اعتقادات منسوخی چون تناسخ، روزه سکوت در روز جمعه و... می کوشند تا در بین اقشار مختلف برای شیطان صهیونیسم لانه های دروغین بسازند و با ایجاد تفرقه در صفوف دینی مردم و شکاف در وحدت مذهبی آنان، با تبلیغ مهره های دست نشانده ی خود، برنامه های پلیدشان همانند سازمان دهی کودتای مخملین و فتنه ی ۸۸ را به منصه ظهور برسانند. و در این زمینه نیز از هیچ کوششی دریغ ندارند. تأسیس فرقه ی ضاله ی "حلقه" توسط فردی که کوچکترین بهره ای از دین نبرده است از برجسته ترین موارد فرقه های کاذب و نوظهور است.

آنچه در باره سرکرده ی این گروه شیطانی قطعی است، عضویت در گروه "چریک فدائی خلق" است. اگر چه وی در رتبه ی سران این جریان نبوده؛ اما مدتی در آن فعال بوده است و با قاطعیت می توان گفت؛ "وجود تفکرات الحادی و دهری فرقه ی ضاله و هرمی حلقه مانند؛ مبارزه ی آرام و زیر پوستی با دین و اعتقادات مردم، غیر وحیانی دانستن قرآن، اهانت به رسول گرامی اسلام صل الله علیه و آله با عنوان تناقض گویی، غیر معصوم خواندن ائمه اطهار صلوات الله علیهم، شرک دانستن زیارت قبور ائمه اطهار، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان رجیم و موحد خواندن این ملعون ، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیرکانه تناسخ، نفی برخی از مسائل مانند ادعای وجود نداشتن حضرت عزرائیل، لمس و تماس غیر شرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و ده ها انحراف دیگر، مبین ماهیت شیطانی این فرقه است."۲ همچنین این فرقه ضاله و فرقه های مشابه، همان طور که گفته شد ابزاری است برای براندازی نرم جمهوری اسلامی. حمایت همه‌ جانبه غربی‌ها از سرکرده ی این فرقه و سفرهای او به کشورهای اروپایی و برگزاری جلسات مختلف، مسئله ای است که یک فرد معمولی نمی‌تواند آنها را انجام دهد.۳ اما متأسفانه کار این شیاطین خائن در همین مقطع تمام نشده است. آنان با  ایجاد فرقة ضاله ی «وهابیت» در دل اهل تسنن و «بابیت» و «بهائیت» در دل تشیع که از جمله نقشه های شوم آنان بود و در این باره نیز موفق شدند؛ شکاف های عمیقی در جهان اسلام پدید آوردند و هنوز هم از آن ها بهره های فراوان سیاسی و تبلیغاتی و اجتماعی و اقتصادی می برند. 

این شیاطین وابسته و خائن می دانند در مقابل اقتدار مرجعیت تشیع و با توجه به بیداری مرجعیت هر نقشه ی ظالمانه ای در مناطق شیعی نشین نقش برآب خواهد شد. لذا، با ترویج فرقه های دروغینی به نام معنویت و عرفان و با محوریت دادن به نقش پیر و استاد در حقیقت می خواهند بدلی برای مرجعیت ایجاد کنند. اغلب قریب به اتفاق سران و رهبران این فرقه ها در اختیار خود آنان و وابسته به غرب هستند و حتی محل سکونت بسیاری از مشایخ آنان در غرب است! و از آنجا سکان هدایت معنوی پیروان را بر عهده دارند‍! و البته سکان هدایت فکری و عملی خود آنان نیز در دست سیاست بازان و قدرت مداران غربی است. آری! مدّعیان دروغین، روزی ادّعای بابیّت، روزی ادّعای مهدویّت، روزی ادّعای نبوّت، سرانجام ادّعای الوهیّت می‌کنند!

مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: " اینکه شما ملاحظه می کنید از سال هاى دهه‌ى ۶۰، از دوران حیات با برکت امام، چه دشمنان بیرونى و چه مزدوران یا نوکران بى‌مزد و منت آنها از داخل، مقدسات دینى را، حقایق دینى را، بیّنات اسلامى را مورد تردید و انکار قرار دادند، این یک چیز تصادفى نبوده است؛ روى این تکیه داشته‌اند. این مسئله از ماجراى سلمان رشدى آغاز شد تا فیلم هاى ضد اسلام هالیوودى، تا کاریکاتورها، تا قرآن‌ سوزى، تا حوادث گوناگونى که علیه اسلام در این گوشه و آن گوشه اتفاق افتاد، براى اینکه ایمان مردم را به اسلام و مقدسات اسلامى کم کنند. در داخل کشور، از طرق مختلف، پایه‌هاى ایمان مردم، بخصوص نسل جوان را متزلزل کنند؛ از اشاعه‌ى بى‌ بند و بارى و ابا حیگرى، تا ترویج عرفان هاى کاذب، جنس بدلى عرفان حقیقى،  تا ترویج بهائیت، تا ترویج شبکه‌ى کلیساهاى خانگى؛ اینها کارهائى است که امروز با مطالعه و تدبیر و پیش‌ بینى دشمنان اسلام دارد انجام می گیرد؛ هدفش هم این است که دین را در جامعه ضعیف کند."۴ 

 

مسئولین محترم دولت! وقتی می دانید این شیّادان هر چه دارند، از شیطان گرفته‌اند و شیطان چیزی را به رایگان به کسی نمی‌دهد، اِلا به اینکه اوّل دین و ایمانشان را می‌گیرد، سپس چیزی به آنها می‌دهد که با آن در میان مریدها، آبرویی به دست آورند. پس چگونه این دیو صفتان مزدور در فضای مجازی ایران اسلامی با نام مقدس دین اسلام به اعمال نامشروع خود مشغولند و شما با سکوت و بی تفاوتی مجوز اعمال غیر شرعی آنان را صادر کرده اید؟!

امیرالمؤمنین علی- علیه السلام - می‌فرماید: "اِنَّ الْفِتَنَ اِذَا اَقْبَلَتْ شَبَّهَتْ، وَ اِذَا اَدْبَرَتْ نَبَّهَتْ یُنْکَرْنَ مُقْبِلَات، وَیُعْرَفْنَ مُدْبِرَات، یَحُمْنَ حَوْمَ الرِّیَاحِ، یُصِبْنَ بَلَداً وَ یُخْطِئْنَ بَلَداً۵...؛  فتنه‌ها، آن گاه که روی می آورند، با حق شباهت دارند، و چون پشت می کنند، حقیقت چنانکه هست، نشان داده می‌شود. زمانی که فتنه‌ها می‌آیند، شناخته نمی‌شود، و چون می‌گذرند، شناخته می‌شوند و چون گردبادها می‌چرخند، [از همه جا عبور می‌کنند،] در بعضی شهرها حادثه می‌آفرینند و از برخی می‌گذرند".

مسئولان دولتی! زمان شما برای شناخت فتنه ها هر روز در گذر است و شما هم چنان  سکوت کرده اید! آیا پاسداری از خون هزاران شهید این مرز و بوم با سکوت و بی تفاوتی شما میسّر است؟!

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی! در مقابل صد ها سایت شیطانی این شیادان وابسته به استکبار با محتوی عرفان های کاذب و نوظهور، شما نیز باید هزاران سایت با محتوی عرفان اسلامی را بنا می نهادید! چگونه پاسخگوی این سهل انگاری خانمان بر انداز خواهید بود؟! چگونه در برابر دلالان اعتقادات مردم که واضح ترین هدفشان کسب منافع اقتصادی و مادی است، هیچ اقدامی نمی کنید؟!

 

مسئولین محترم حوزه ی علمیه! آیا کلام مقام معظم رهبری را به یاد می آورید که فرمودند: " مسئله‏ ى دیگر در نظام رفتارى و اخلاقى حوزه‏ ها، فیض بردن از معنویات است، تهذیب است؛ این خیلى مهم است. جوان امروز بیش از گذشته به مسئله‏ ى تهذیب نیازمند است. کسانى که رشته‏ هاى رفتارشناسى عمومى را مطالعه می کنند و کار می کنند، این را تأیید می کنند. امروز در همه‏ ى دنیا این جور است که وضع نظام مادى و فشار مادى و مادیت، جوان ها را بى‏ حوصله می کند؛ جوان ها را افسرده می کند. در یک چنین وضعى، دستگیر جوان ها، توجه به معنویت و اخلاق است. علت اینکه مى‏ بینید عرفان هاى‏ کاذب رشد پیدا می کند و یک عده‏اى طرفشان می روند، همین است؛ نیاز هست."۶ از شما انتظار داریم در قبال نیاز جامعه به معنویت و اخلاق بیش از پیش وارد عرصه ها ی جامعه شوید! از شما انتظار داریم در برابر هجمه ی فاسد مطالب سایت های مروج عرفان های نوظهور، فعالیت تان را در فضای مجازی بیشتر کنید!

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام می فرمایند: "انما بُدِء وقوع الفتن اهواء تتبع، سر منشأ همه فتنه ها پیروی از خواهش های نفس است"۷ و احکامی که برخلاف شرع مقدس صادر می گردد .از مسئولین محترم می خواهیم؛ با قطع دست عناصر فاسد و وابسته به استکبار که با ترویج عرفان های کاذب و نو ظهور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربات جبران ناپذیری وارد می کنند، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند. همان گونه که خداوند متعال در قرآن می فرماید: " مَلْعُونِینَ أَیْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِیلًا، اینان ملعونند و هر جا که یافته شوند، باید بى‏ محابا به اسارت و قتل درآیند."۸

گردانی نژاد

 

 

۱-سوره صف/۸-۷

۲- سایت خبرگزاری مشرق ( فرقه انحرافی عرفان حلقه از ظهور تا سقوط )، ۲۲/۵/۱۳۹۰

۳-همام منبع

۴-بیانات در اجتماع بزرگ مردم قم-۱۳۸۹/۰۷/۲۷

۵-نهج البلاغه، خطبه ی ۹۳

۶- سال‏۱۳۸۹ بیانات در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم

۷-نهج البلاغه، خطبه ۵۰

۸-سوره احزاب/۶۱

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • ۳۷۹ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی