جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

لگدکوب کردن قانون کشور!

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۱۳ ب.ظ

قانون گریزان و قانون شکنان را بشناسید. این عکس در تاریخ ماندگار شد.



 جناب آقای وزیر دقیقا بفرمایید با این شوهای ضد قانونی دنبال رسمیت بخشیدن به چه هستید؟ با فوت دهن به جنگ با کدام ارزش الهی قد علم کرده اید؟! اگر چه چند صباحی هر چند طولانی لیبرال ها دارند بی رحمانه در این خاک می تازند، اما فراموش نکنید شمشیر را از رو برای حزب الله بسته اید و این وعده ی خداست که حزب الله پیروز است، این شوهای ظاهری نه وجهه شما را در حیف و میل کردن بیت المال ترمیم میکند و نه آمریکای جنایتکار را دوست و رفیق می کند. با احترام به قانون کشور و ارزش های الهی به دامان ملت برگردید برای همه فرزندان این آب و خاک پدری کنید.

نتیجه تدابیر ضد فرهنگی و ضد شرعی شما در نشر فساد و اشاعه فحشا در این نرم افزارهای صهیونیستی، زخمهایی است بر پیکر این ملت. شما فرزند این ملت هستید؛ حق فرزندی لگد مال کردن ارزش ها نیست.  "صرف نظر از محتوای جلسه؛ نفس کار و جلسه به نام توئیر فیلتر شده و خلاف قانون مد نظر است"

جریان آن منبری را کمتر کسیست که نشنیده، همان که بالای منبر گفت اگر بچه ی کوچک دارید و جایی از فرش را نجس کرد، شما آن قسمت را ببرید و بندازید. از قضا همسرش هم پای منبر نشسته بود و وقتی منزل رفت دید چند جای فرش پاره و تکه تکه شده است! گفت: خانم این فرش چرا اینطور شده؟ خانم گفت بچه نجس کرده بود، شما هم گفتید ببرم. آقا گفت: خانم من واسه مردم گفتم نه واسه خودمان...حالا جریان ، جریان بعضی وزیر وزراست که به بقیه میگویند تلگرام و اینستا و توییتر آمریکایی صهیونیستی حق شماست و باقانون شکنان و فعالان توئیتری ضد قانون، جلسه گذاشته میشود، ولی به فرزندان خود به خاطر ضد فرهنگ بودن آنها، اجازه استفاده نمی دهد!!!! و عنوان می کند که بنده فقط بابای پسر خود هستم!!!

روی بقیه لیبرال ها را اگه بشود با صابون شست که فرض محال است، این مورد اصلا راهی ندارد.. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • ۲۵۸ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی