جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

روشنفکرنماهای راحت طلب منافق

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

امام خامنه ای:

دشمن به‌طور کامل در مقابل ما فعّال است. ما باید در مقابله‌ی با موانع، این راه را طی کنیم؛ این [کار] شرایطی دارد. گام اوّل برای اینکه بتوانیم این راه را درست طی بکنیم، این است که وجود و حضور دشمن را حس کنیم. آن روشنفکرنمای راحت‌طلب و ریاکار و منافق که اساساً دشمنی آمریکا را انکار میکند و این دشمنی را نمیفهمد و نسخه‌ی تسلیم در مقابل آمریکا را برای ملّت و دولت مینویسد، مرد این میدان نیست؛ اگر عامل دشمن نباشد، حدّاقل مردِ میدانِ مهمّ پیشرفت کشور نیست. بنابراین گام اوّل، احساس حضور دشمن و وجود دشمن است. تا انسان نداند که دشمن در مقابل او است، برای خود حِرز و حفاظ و سنگر به وجود نمی‌آورد و سلاح لازم را در دست نمیگیرد. امام خامنه ای ۹۷/۷/۱۲



متأسفانه امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که کشورهای استعمارگر حق دارند بسیار محترمانه بگویند: روابط با کشوری که منافع ما را تأمین نکند نه تنها درست نیست بلکه آن کشور در دسته دشمنان ما قرار دارد. اما در مورد کشورهای ضعیفتر، دیپلماسی حکم میکند که هرگز از کلمه دشمن استفاده نشود!

سال گذشته جان بولتون "سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل" در دیداری با گروهک مجاهدین خلق (منافقین)، در حالی که از برنامه های موشکی و هسته ای ایران و سیاست های حمایت از گروه های شیعی و کشورهای منطقه ابراز نگرانی میکرد گفت: رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به همین خاطر تنها راه حل موجود تغییر خود رژیم است ... امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم... انقلاب اسلامی ایران نباید به جشن ۴۰ سالگی‌اش برسد!

متأسفانه در برخورد با چنین دشمن خبیثی، بعضی از دولتمردان ما در کمال ادب و احترام اعلام میکنند "ما در روابط دیپلماسی از لفظ دشمن استفاده نمیکنیم." اینکه عده ای تلاش می کنند تا آمریکا از زمره دشمنان ایران خارج کنند نهایت کوته فکری آنان است و مصداق همان روشنفکرنمای راحت‌طلب و ریاکار و منافقی است که حضرت آقا به آن اشاره فرمودند.
اما اینکه عده ای سازشکارِ غربگرا و مرفه بی‌درد و مروج اشرافیت در عرصه‌های مدیریتی کشور به‌ عنوان عمله غرب، وارد میدان شده اند و ضمن بزرگنمایی مشکلات کشور و خالی کردن دل مردم و دمیدن در شیپور فروپاشی، مردم را به عبور از انقلاب دعوت می کنند و نسخه تسلیم‌شدن در برابر آمریکا را تجویز کرده اند؛ اگر نگوئیم خائن، در خوش بینانه‌ترین حالت تکمیل‌کننده ناآگاهانه پازل دشمن در مسیری که به سمت دره می رود، هستند!!!

اما زهی خیال باطل، آن زمانی که نظام اسلامی یک نهال تازه‌روییده و نحیف بود، نتوانستند به آن آسیبی برسانند، چه برسد به اکنون که این نظام به یک درخت تناور تبدیل شده و چهل سال است از این انفجار نور میگذرد.
 سردمداران آمریکا، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اما کسانی که چنین حسرتی داشتند، این آرزو را به گور بردند و از این پس نیز همین‌گونه خواهد بود.
 بنابراین این انقلاب شکست‌خوردنی نیست. این انقلاب فرودآمدنی نیست. این انقلاب از سیر و حرکت خود باز نمی‌ایستد؛ چون جامعه ما یک جامعه مؤمن و دینی است و دین و ایمان اسلامی در اعماق دل مردم، از همه قشر‌ها نفوذ دارد. مردم به معنای حقیقی کلمه به دین معتقدند و می دانند آمریکا اهل خدعه، نیرنگ، فریب و نقض عهد است، و هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست و حقانیت مقام ولایت و مواضع رهبری معظم انقلاب برای همه دنیا حتی دشمنان به اثبات رسیده است.

 پس بیایید با تمام توان در خدمت مقام عظمای ولایت باشیم و از اوامر ایشان سرپیچی نکنیم که مولا امیرالمؤمنین علیه السلام در خطبه ۱۶۹ فرموده اند: حکومت خدایى، نگهبان کارهاى شماست. پس به رغبت تمام از آن فرمان برید، نه از بیم ملامت دیگران یا از روى اکراه. باید که چنین کنید و گرنه، به خدا سوگند، خدا دولت اسلام را از میان شما به درخواهد برد. و دیگر هرگزش بازنگرداند تا کارها به دست دیگران افتد.

  مستکبران عالم بدانند: ملتی که شهید حججی‌ها را در دامان خود می پروراند، نشان "پیرو ولایت فقیه" بر پیشانی بلند خود دارد و در مقابل توطئه‌های دشمنان تا اخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۲۵
  • ۲۹۶ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی