جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

آزادی؛ بزرگترین دروغ قرن!

يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۹ ب.ظ

خانه تکانی فیسبوک آغاز شد / حذف بیش از ۸۰۰ صفحه و حساب کاربری ناقض قوانین

 فیسبوک بیش از ۸۰۰ صفحه و حساب کاربری را که مفاهیم سیاسی دارند و احتمالا روی انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تاثیر گذار خواهند بود از پلتفرم خود حذف می کند.

مدتی است فیسبوک که بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، از سوی قانونگذاران تحت فشار قرار گرفته تا از یکپارچگی انتخابات محافظت کند.

مؤسس ویکی‌لیکس جولین آسانژ اخیراً در مصاحبه‌ای با راشاتودی، فیس‌بوک را «بزرگ‌ترین ماشین جاسوسی‌ای که تا کنون اختراع شده است» نامید.

شبکه خبری «فکت زون» نیز به نقل از گزارش وزارت امنیت میهن آمریکا بیان می‌دارد که فیس‌بوک تقریباً جایگزین تمامی برنامه‌های جمع‌آوری اطلاعات سیا از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۰۴ شده است.
http://yon.ir/XUfvr



 

این گزارشات و خبرها حاکی از آن است که صهیونیسم جهانی سعی دارد تمامی حرکات و اعمال ما در محیط مجازی یعنی اینترنت و یا حتی محیط واقعی، تحت کنترل و رصد داشته باشد...!

بر همگان واضح و مبرهن است که هیچ حکومت مستقلی در هیچ کجای جهان اجازه نمی دهد گروه یا اشخاصی سیستم امنیتی آن کشور را به مخاطره اندازند مگر انکه آن افراد خواسته های حکومت را به خوبی تأمین کنند.

و اما در مورد کشوری چون آمریکا که نظام اقتصادی آن بر پایه سرمایه گذاران یهودی-صهیونیست بنا شده و میچرخد، باید گفت: قطعا تشکیل سازمان های یهودی و تأسیس شبکه های عظیم اجتماعی چون فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، وایبر و... توسط دولت و سازمان‌های جاسوسی آمریکا، برای اهداف بسیار ویرانگری ساخته شده اند. بسیاری از شخصیت های مشهور جهان و متخصصان حوزه فناوری از کاربران خواسته اند به علت بی توجهی این شبکه اجتماعی (فیس بوک) به حریم شخصی کاربران و سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی آنها هر چه سریع تر حساب کاربری خود را پاک کنند. آنها بارها هشدار داده اند که فیس بوک یک شبکه عظیم جاسوسی است و فقط برای کنترل و رصد ملت ها درست شده تا صهیونیسم جهانی بهتر از همیشه بتواند تسلط و سلطه خود را بر جهان اعمال کند و هرآنچه که مورد نظر دارد را بدون جنگ و خونریزی به ملت ها تحمیل کرده و آنان را به اطاعت وادار نماید.

اما متأسفانه ملت ها همچنان در خواب غفلت، تمام اختیارات خود را به دست دشمن داده اند و امروزه میلیاردها کاربر با عضویت در این شبکه ها فعال هستند..!!! با وجود اینکه همه می دانند که حتی پس از خروج از این شبکه ها مدیران آنها میتوانند سایت هایی را که بازدید می کنید را رصد کنند و شما هرگز نمی توانید مدیران این شبکه ها را بلاک کنید! اما همچنان فقط برای انجام سریع کارهای خود و اکثرا برای رفاه ظاهری و شادی و سرگرمی در این شبکه ها بدون هدف، فعالیت می کنند!!!

تا به حال فکر کرده اید یهودیانی که به خساست شهره عالم هستند چرا اینقدر دست و دلبازانه این شبکه ها را که بعضا ماهانه ۳۰ میلیون دلار فقط، (دقت کنید فقط) ۳۰ میلیون دلار هزینه هاستینگ دارند را مجانی صرفا برای رفاه شما کاربران محترم راه اندازی کرده و در اختیار شما قرار دادند؟؟؟!!!

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • ۳۶۲ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی