جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا ادْخُلُوا فِی السِّلْمِ کَافَّةً وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ: ای کسانی که ایمان آوردید، همگی در تسلیم و طاعت خدا در آیید و پیروی از گام های شیطان نکنید، که او برای شما دشمنی آشکار است."۱

"امروز از تلویزیون، از اینترنت، از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود. کسانی که مسئولیت این بخش را دارند به این مطلب درست توجه کنند؛ ما در جلسات حضوری هم تأکید کردیم؛ گفتیم این‌ها ابزاری نشوند برای اینکه دشمن، راحت، سلاح شیمیایی خود را علیه این مردم به کار ببرد. وظیفه‌ی خود را بدانند و با جدیت عمل کنند."۲



امروزه فضای مجازی (به ویژه اینترنت) با پیام رسانی به اقصی نقاط جهان نقش جدی در شکل دهی فرهنگ، هویت، باورها، ارزش ها و ویژگی های شخصیتی افراد دارند. دشمن از طریق بکارگیری شبکه های ضد اجتماعی همیشه آنلاین، بستری را برای فروپاشی کشورها ایجاد می کند، به طوری که باعث سطحی نگری فکری شده است. اطلاعات ناقص و غلطی که از طریق این شبکه های به ظاهر اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و... به کاربران داده میشود، سطحی نگری فکری به ویژه "توهم همه چیز دانی" را به کاربران این شبکه ها القاء می کند. به گونه ای که ذهن و قلب این نوع از کاربران بدون مقاومت، زمینه مناسبی برای پذیرش خواسته های عوامل نفوذی دشمن می شود. این نگرش باعث می شود کاربر در زمین بازی طراحی شده از طرف دشمن مشغول به ترویج ارزش های دینی و انقلابی شود و این روش را حمله موفقیت آمیزی علیه فعالیت های دشمن تصور کند، غافل از آن که متناسب با اهداف دشمن پیش می رود و اگر مطابق خواست دشمن فعالیت نکند حذف خواهد شد. کمپین های زیادی در شبکه های به ظاهر اجتماعی ایجاد شد ولی هیچ کدام، هرگز به سرانجام نرسیدند.

فضای مجازی در یک نگاه مثل چاقوی دو دم و بسیار خطرناک است، همچنان که مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند:"اینترنت یکی از نعم بزرگ الهی است، اما در عین حال یک نغمت بزرگ هم است؛ یعنی یک چاقوی دو دم و خطرناک... اینترنت الان مثل یک جریان افسارگسیخته است... این مثل آن است که کسی یک سگ وحشی را بیاورد، بگویند قلاده اش کو!؟ بگویند سفارش کرده ایم آهنگری قلاده را بسازد."۳

این صراحت در کلام و بیان بی پرده از معضلات اینترنت توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گویای اهمیت فضای مجازی و لزوم برنامه ریزی در این فضا است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که تعبیر به چاقوی دو لبه در مورد فضای مجازی گویای این است که اولا: در استفاده از چاقو استاندارد و قانون کنترل وجود دارد که به عنوان نمونه چه چاقویی در آشپزخانه کاربرد دارد و چه چاقویی در قصابی مورد استفاده است، اما در فضای مجازی فعلی کشور ما هیچ گونه استاندارد و قانونی برای کنترل وجود ندارد تا جایی که از کودک شش یا هفت ساله گرفته تا شخص پنجاه یا شصت ساله از یک اینترنت استفاده می کند، و این موضوع سبب نگرانی های زیادی شده است. ثانیا: مدیریت در یک چاقوی دو لبه، وابسته به دسته آن است که در این مثال، دسته چاقو در دست دشمنان است و برای کاربران، به لحاظ وابستگی شدید در زیر ساخت های فضای مجازی تقریبا مدیریتی در این فضا وجود ندارد و بدون شک این چاقوی دو لبه در هر جهتی که دشمن اراده کندحرکت و کشتار خواهد کرد.

حال باید از رجال سیاسی پرسید چگونه است که با این همه تاکید مقام معظم رهبری، شما با حضور و فعالیت در این جاسوس کده های همیشه همراه باعث مشروعیت بخشی به آنها می شوید!؟ انقلاب اسلامی در برابر نیروهای به ظاهر ابر قدرت، بارها توانسته است پیروز میدان باشد و علت اصلی آن بکارگیری دستورات رهبر انقلاب اسلامی بوده است. حال چگونه است که شما مسئولان! دستورات رهبری و تذکرات ایشان را در زمینه فضای مجازی نادیده گرفته اید و نه تنها در شبکه های صهیونیستی مشغول فعالیت هستید که تمام سعی خود را برای از فیلتر خارج کردن آنها نیز کرده اید!؟ چرا مسئولین در جبهه خودی دچار انفعال هستند در حالی که دشمنان در جبهه باطل محکم و استوارند!؟ آیا شایسته است که مسئولین ما وقشر حزب اللهی، با فعالیت در شبکه های مجازی صهیونیستی، جبهه باطل را بر جبهه حق ترجیح دهند!؟ تا وقتی اینچنین انفعال و پراکندگی در جبهه خودی وجود داشته باشد، هرگز چهره حق نمایان نخواهد شد.

آیا مسئولان محترم مفهوم دیپلماسی را از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی درک کرده اند. "اگر کسی بدون ایمان و باور عمیق به اهداف، در عرصه دیپلماسی فعال باشد قطعا نمی تواند موفق شود. عرصه مانند میدان جنگ است واقعیت این است که میدان دیپلماسی عرصه پنجه انداختن است و اگر کسی بدون اعتقاد راسخ به هدف، به این کار اقدام کند یا در همان موقعیت و یا در نهایت شکست خواهد خورد."۴ وزرای محترم جمهوری اسلامی ایران! شما چگونه شأن خود را تا حد کاربر و شهروند آمریکایی آن هم به بهانه دیپلماسی عمومی تنزل داده اید!؟ این عملکرد شما برای مردم ایران مفهومی به جز اظهار تسلیم شدن ایران در حوزه رسانه را ندارد.

حضرات مسئول فراموش کرده اید! چند سال پیش گزارشی از سوی وزارت خارجه دولت صهیونیستی آمریکا منتشر شد که در آن به وجود ۱۸ میلیون کاربر اینترنتی در ایران به عنوان یک فرصت نگاه کرده بود. همچنین وزارت خارجه آمریکا همایشی با عنوان اینترنت در ایران برگزار کرد و افزایش نفوذ اینترنت ناسالم در جامعه ایران و گسترش موسیقی هایی همچون راک، متال و... از طریق شبکه جهانی اینترنت را امیدوارکننده دانسته بود. در این گزارش آمده بود بخشی از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA وظیفه دارد ضمن آلوده کردن اینترنت برای ایرانیان، در سایت ها و وبلاگ های ایرانی به جستجو پرداخته و پس از جمع آوری اطلاعات و آنالیز آنها از اطلاعات به دست آمده بهره برداری نماید.۵

حال باید مسئولان شورای عالی فضای مجازی پاسخ دهند: که چرا هیچ گونه اقدام مفید و موثری برای پاک سازی اینترنت و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و نجات کاربران ایرانی انجام نمی دهند!؟ هدف از سفر ریئس NSA را یادتان هست که در پی دو هدف، یکی اطمینان خاطر دادن به رژیم اشغالگر صهیونیستی از مانیتورینگ لحظه به لحظه ایران و استفاده کنندگان از فضای مجازی و پایش اطلاعات آنان به منظور طراحی حملات چه به صورت سایبری و چه به صورت تغییر اندیشه ذائقه مردم کشورمان، و دومی تقویت زیر ساخت های فناوری اطلاعات بر پایه ساخت محصولات صهیونیستی در نوروز ۱۳۹۵ به کشورمان آمده بود!؟

آیا تاخیر در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات کمک به صهیونیسم جهانی برای زودتر رسیدن به اهداف پلیدشان نیست!؟ چرا مسئولین فضای مجازی در جبهه خودی آنقدر پراکنده هستند که باعث تقویت دشمن می شوند!؟ زمان بیرون آمدن از این انفعال کی خواهد رسید!؟

مسئولین قوه قضائیه! چرا برای اجرای قوانینی که به تصویب می رسد هیچ ضمانت اجرایی وجود ندارد؟!!

وزارت محترم ارتباطات! اگر به جای راه اندازی فیلتر شکن هایی چون هاتگرام و طلاگرام، برای دور زدن فیلترینگ تلگرام، شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کرده بودید الان این جنگ خانمان برانداز اقتصادی در کشور ما دقیق هدایت نمیشد!!! شما مسئولان! در تمام خون هایی که بواسطه هدایتگری های این جنگ افزارهای اینترنتی به زمین ریخته می شود سهیم هستید!!! هر خانواده ای که از هم پاشیده میشود پای شما هم در پیشگاه الهی گیر است!!!

به شما مسئولان محترم یادآور میشویم: که امام و رهبر عزیزمان امروز در همایش عظیم بسیجیان فرمودند: "ان شاءالله شما جوانان عزیز هم در میدان های علمی، فعالیت و تحرک اقتصادی، کارآفرینی، تلاش فردی و اجتماعی، شبکه سازی اجتماعی و فرهنگی و نیز حرکت های لازم آتش به اختیار، موفق و پیروز خواهید شد."

این وعده ایشان قطعا محقق خواهد شد.. ان شاءالله

مریم حدادی

 

۱-      سوره بقره/ آیه ۲۰۸

۲-      بیانات مقام معظم رهبری در در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی ۱۲/۰۷/۹۷

۳-      بیانات مقام معظم رهبری ۲۶/۰۹/۸۱

۴-      بیانات مقام معظم رهبری ۲۲/۰۵/۹۳

۵-      باز خوانی نقش دولت ها، ۱۳۸۸، ص ۳۴

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • ۳۵۲ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی