جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

هویت دینی در خطر نابودی

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ب.ظ

وبلاگ هوالحق در یادداشتی بیان داشت: 


امام خامنه ای: نکته مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویت و ارزش های معنوی و الهی مان نمی شناسند به گفته قرآن کریم هرگز دست از مقابله و ستیز با شما بر نمی دارند مگر این که شما را از دین تان برگردانند ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها و آمریکا و شوروی در تعقیب مان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار نمایند.۱

 


چرا دشمن هویت دینی و شرافت مکتبی ما را هدف قرار داده است؟!

هویت دینی، انسان ها را به ارزش های اخلاقی و قوانین الهی پای بند می کند و انقلاب اسلامی و مردم انقلابی را به ستم زدایی و عدالت خواهی سوق میدهد. هویت دینی و شرافت مکتبی اجازه سازش با ابرقدرت ها را نمی دهد، پذیرفتن سلطه کفار را ننگی ابدی میداند. جمهوری اسلامی ایران نه تنها الگویی عینی و عملی از یک نظام سیاسی و اجتماعی مبتنی بر ارزش های الهی و انسانی است که بارقه امیدی برای شیفتگان فضیلت و پارسایی است. هویت دینی یعنی خون در برابر شمشیر با اقتدار و صلابت می ایستد. یعنی با ایمان و اعتقاد، به جنگ مخوف ترین تجهیزات نظامی رفتن و پیروز شدن! لذا صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا، برای نابودی این شرافت مکتبی و هویت دینی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و نخواهد کرد.امروزه برنامه ریزان فرهنگ غربی، سعی دارند تا هویت دینی انقلاب اسلامی ما را تضعیف کنند و بدین وسیله دیواری بلند بین دو نسل جدید و قدیم پدید آورند تا بتوانند به آسانی سیاست های شوم خود را بر این ملت عزیز تحمیل کنند و ملت ما را به صورت ابزاری در خدمت غرب در آورند .

امام خمینی (قدس سره) فرمودند: امروز، جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی (صلّی الله علیه و آله و سلّم) است و بحمد الله از برکت انقلاب اسلامی ایران، دریچه های نور امید به روی مسلمانان جهان باز شده است.۲

پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه) و برپایی نظام جمهوری اسلامی‌ این نوید را برای ملت های مظلوم و تحت سلطه کفار داشته که امتی بدون سلاح نیز، می تواند با ایمان به خدای بزرگ بر طاغوتیان پیروز شود. احیای هویت دینی وگسترش این نوع تفکر برای دشمن زنگ خطریست که نشان از نابودی او دارد.

هویت دینی، نه تنها اجازه صلح و سازش با دشمن را نمیدهد که برای رسیدن به هدف وسیله را نیز توجیه نمی کند. شرافت مکتبی، مسلمان را شریف می دارد و زیر بار یوغ ذلت رفتن را جایز نمی داند.

 

اما دشمن برای لکه دار کردن هویت دینی ما چگونه عمل خواهد کرد؟!

در اینگونه موارد دشمن هرگز مستقیم وارد عمل نمی شود چرا که با برخورد جدی مسلمانان مواجه خواهد شد. او با استفاده از ابزار و وسایل، غیر مستقیم کاری می کند تا ما خود از مسیر دین خارج شویم و شرافت مکتبی خود را زیر پا بگذاریم. امروزه بهترین ابزار دشمن برای نابودی هویت دینی و شرافت مکتبی ملت های مسلمان به خصوص ملت شیعه ایران، همین شبکه ها و نرم افزارهای صهیونیستی است.

کاربران در این شبکه ها مسلسل وار تحلیل باران می شوند. تحلیل هائی که با هدف مقابله با جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و ملت ایران نوشته می شود، سرسام‌آور است. راست را با دروغ مخلوط می کنند، و در نهایت یک تحلیل غلط و معیوب به خورد کاربران می دهند. مولا امیرالمؤمنین علیه السلام میفرمایند: «اگر باطل از آمیزش با حق خالص می شد راه بر حق جویان پوشیده نمی ‏ماند. و اگر حق در پوشش باطل پنهان نمی ‏گشت زبان دشمنان یاوه گو از آن قطع می ‏گشت. ولى پاره‏ اى از حق و پاره ‏اى از باطل فراهم شده و در هم آمیخته می شود، در این وقت شیطان بر دوستانش مسلط می شود، و آنان که لطف حق شامل شان شده نجات می ‏یابند.»۳

تخصص اصلی این شبکه های صهیونیستی این است که لباس حق بر تن باطل بپوشانند. یک لقمه از حق و یک لقمه از باطل را مخلوط میکنند و غذائی که ظاهرش نشان نمیدهد مسموم است را، در اختیار کسانی که بی اطلاع هستند، قرار می دهد؛ این تحلیل ها در ذهنها اثر می کند و در نهایت افرادی التقاطی و بدون هویت دینی تحویل میدهد که نومن ببعض و نکفر ببعض هستند.

 

اما چرا موضوعی به این واضحی مورد قبول بسیاری از امت حزب الله واقع نمی شود؟! و همچنان اصرار بر فعالیت در این نرم افزارهای مخرب و جاسوسی دارند؟! البته جای تعجب نیست چرا که این خاصیت التقاط است. در نفاق، منافق با علم به اینکه مسیرش غلط است پیش می رود اما در التقاط افراد کاملا راه خود را حق و درست می دانند. لذا خطر التقاط از نفاق به مراتب بیشتر است.

 

اما سؤال مهمتر اینکه چرا قوانینی که تصویب می شود اجرا نمی شود؟!!

حقیقت امر این است که قوانین وجود دارد، ولی تضمین و نظارت بر اجرا وجود ندارد، همه در سکوتند. عده ای گرفتار مصلحت اندیشی های کذایی و دروغین هستند و عده ای دیگر در دام خیانت اسیرند. با عقب انداختن و اجرا نکردن قوانین به نوعی سعی دارند اهداف ذهنی خود را محقق کنند تا کم کم استراتژی قورباغه پخته را در جامعه اجرا کرده که در نهایت به استراتژی گاو شیرده ختم می شود!!!

 

آیا میدانید تاکتیک اصلی دشمن چیست؟!!

برای مثال: اگر میخی به پای حریف خود فرو کنید با داد و بیداد و فریادهای او مواجه می شوید اما برای خفه کردن صدای او اگر ضربه ای محکم بر سرش بکوبید دیگر فریاد نمیزند چون توان فریاد زدن ندارد چرا که دردی به مراتب بزرگتر از درد اول به او تحمیل کرده اید. تاکتیک دشمن در جبهه های مختلف همین است بعد از وارد کردن اولین ضربه، ضربه های بعدی را بلافاصله سهمگین تر وارد میکند. در حال حاضر دشمن ضربات خودش را پشت سر هم وارد میکند و بهترین ابزار برای هماهنگی توطئه هایشان همین شبکه های اجتماعی-صهیونیستی است. حمله های تروریستی، ایجاد بحران های ساختگی، جهت اعتراضات مردمی به سمت حکومت و ولایت فقیه سوق دادن، رصد اوضاع خانواده ها و ایجاد بحران های اقتصادی، همه و همه در این شبکه ها سامان دهی می شود.

که البته این مورد بحران های اقتصادی، از مهلکترین ضربه ها است. چرا که حوزه اقتصادی، مستقیم اعصاب و روان ملت را هدف قرار می دهد.

دوم خردادماه امسال، حضرت آقا در دیدار با مسئولان نظام، صراحتاً مطالبه‌ی جدید خود از مسئولین اعلام کردند: دشمن ما اتاق جنگ را برده است در وزارت خزانه‌داری؛ [اتاق] جنگ علیه ما به جای وزارت دفاع، وزارت خزانه‌داری آنها است، به شکل فعّال هم مشغولند... من عرض می‌کنم اینجا هم بایست ستاد مقابله‌ی با شرارتِ این دشمن در مجموعه‌ی اقتصادی تشکیل بشود؛ وزارت خارجه باید پشتیبانی کند، باید به‌صورت همراه کمک کند لکن بایست در مرکز اقتصادی دولت این ستاد تشکیل بشود و این کار را دنبال کنند.۴

آیا این مطالبه به حق معظم له تحقق یافته است؟ چرا باید دولتی که تنها حامی او حضرت آقاست این چنین بی مهری و بی تفاوتی نسبت به دستورات ایشان داشته باشد؟!!

دولتمردان ناسپاس بدانید!!! اگر کوچکترین اتفاقی برای نظام اسلامی بیافتد، دشمن قبل از همه اقدام به نابودی شما خواهد کرد که داعیه حکومت بر ایران را دارید و اولین مزاحم ها برای اوهستید!! پس تا دیر نشده لااقل دنیای خود را نجات دهید...

التماس تفکر...

والسلام

اتابکی

 

۱- ۲۹ تیر ۶۷

۲- صحیفه نور، ج۲۰، ص ۲۳۵ و ۲۳۷.

۳- نهج‌البلاغه، خطبه‌ی ۵۰

۴-  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۱۱
  • ۳۰۳ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی