جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

اینستاگرام! امید غلبه تفکر یهود

جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ب.ظ


«قُلْ إِنْ کانَتْ لَکُمُ الدَّارُ الْآخِرَةُ عِنْدَ اللَّهِ خالِصَةً مِنْ دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْتَ إِنْ کُنْتُمْ صادِقینَ وَ لَنْ یَتَمَنَّوْهُ أَبَداً بِما قَدَّمَتْ أَیْدیهِمْ وَ اللَّهُ عَلیمٌ بِالظَّالِمینَ»(1)

این کلام آسمانی خداوند است. چه زیبا، دوست و دشمن را از هم متمایز می کند. چه زیبا دشمن را معرفی می کند. در تفسیر این آیات گفته شده است2 که یهود خود را ملت برتر میداند و حتی آخرت و لذت هایش را برای خود می داند! اما خداوند پرده از دروغ آنها برداشته و می گوید اگر سرای آخرت را برای خود می دانید پس چرا آرزوی مرگ نمی کنید و عمر هزارساله می خواهید؟!!



و در ادامه میفرماید: آرزوی مرگ نمی کنید چون اعمالتان بسیار زشت است و خودتان به خوبی می دانید؛ برای همین عمر هزارساله می خواهید اما غافل از اینکه بعد از هزارسال هم، عاقبت به سوی من خواهید آمد. 

این ملت یهود است که قرآن این چنین محکم در موردشان صحبت می کند. این آیات برای ما بسیار روشن است چرا که امروز همه شاهدند که چگونه یهود خود را گل سرسبد عالم می داند و تلاش می کند تا برتری خود را به جهان ثابت کند و ملت ها را تحت تسلط و سیطره خود درآورد؟!!

این دشمن قسم خورده، برای رسیدن به اهداف باطل خود شب و روز کار می کند، بدون خستگی. 

 یهود امروزه چگونه دشمنی می کند؟

اگر کمی در اوضاع اجتماعی کشورمان دقیق شویم خواهیم دید که با شیوع بی حجابی و بدحجابی و به راه انداختن چهارشنبه های سفید از یک طرف، و کمرنگ کردن اعتقادات، بی ارزش شدن و تمسخر ارزش ها از طرف دیگر؛ هجمه عظیمی را علیه انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده اند.

تا به حال فکر کرده اید چرا دشمن اولین هدفش از بین بردن حجاب و حیاست؟!! چرا با ایجاد شبهاتی از قبیل اینکه خداوند حجاب را بر بانوان واجب کرده است تا آنان را از نعمتی بزرگ محروم کند! می خواهد این ارزش دینی ما را کمرنگ کرده و از بین ببرند؟!! 

زیرا حجاب محکمترین سد در برابر نفوذ فرهنگ غربی است و بی حجابی بهترین دروازه ورود به آغوش تمدن غرب است.

اما این هجمه بزرگ را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند تمام آحاد مردم را درگیر کنند!

اکنون فضای مجازی بزرگترین و قویترین محیطی است که همه کشورها و ملتها به آن دسترسی دارند و از آن استفاده می کنند و قوم یهود نیز با استفاده از ابزارهای خود (شبکه های صهیونیستی) در فضای مجازی این هجمه ی بزرگ را هدایت کرده و با استفاده از عوامل خودفروخته، نفوذی و یا خائن، محور اصلی عملیات جنگ نرم را در دست گرفته است.

فیسبوک، این فحشاخانه صهیونیستی اولین ابزاری ست که بیشترین کاربران را در دنیا دارد و بیشترین اطلاعات را از تمام امور ملتها در اختیار دارد!

اما جایگاه اینستاگرام کجاست؟

کاربران اینستاگرام را بیشتر نوجوان و جوانان تشکیل می دهند. این شبکه اینترنتی_صهیونیستی، که به ظاهر برای ثبت عکس ها، خاطرات و فیلمهای شما کاربران است! به اسم لذت بردن وتفریح کردن، شما کاربران را در یک سردرگمی محض، بدون هیچ هدف و منظوری فرو برده و به خودتان مشغول می کند. تا جایی که به پوچی رسیده و از زندگی گریزان شوید!

اما به راستی این چه لذتی است که نوجوان در بحرانی ترین سنین بلوغ، باید به فیلم ها و تصاویر مستهجن، بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشند؟!!

پسر نوجوانی که در اوج غرایز قرار دارد با به جوش آمدن غرایزش چه می کند؟ روانه خیابان ها می شود؟

و... و این دقیقا همان خواسته ی دشمن است.

برمیگردم به کلام خداوند؛ ملت یهود خود را ملت برتر می داند، و برای ملت های دیگری که به او نمی پیوندنند هیچ اهمیتی قائل نیست، نمی تواند ببیند دین وآیینی جز دین سراسر تحریف خودش رشد کند چه برسد به اینکه در مقابل او قد علم کند. اما اسلام همیشه در برابر یهود ایستاده است و همیشه با منافع یهود در تضاد بوده و هست.

روی همین حساب دشمنی یهود با اسلام و مسلمین جور دیگری است، رنگ و بوی کینه، نفرت و براندازی دارد. 

اینستاگرام اما محصول همین قوم است. مارک زوکربرگ یهودی صاحب و مدیر فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام است که به او لقب پسر خوب یهود و امیدغلبه ی تفکر یهود داده اند. 

تفکر یهود چیست؟

اسلام ستیزی، شیعه کشی، مال اندوزی، چپاول گری و خون خواری. مارک زاکربرگ امید غلبه ی این تفکر بر همه عالم است و قصد دارد با استفاده از این شبکه های ضداجتماعی_صهیونیستی أن را جامه عمل بپوشاند.

ملتم، هم وطنم ...

به هوش!

به گوش!

خطر در کنار ما و در جیب و کیف و خانه ی ماست...!!!

در عجبم از مسئولین!!!

جناب وزیراطلاعات و ارتباطات! چرا باید فحشاخانه ای مانند اینستاگرام در فضای مجازی ما همچنان فعال باشد!!! شما با چه توجیهی به دنبال رفع فیلتر توئیتر هستید؟!!

 شبکه ای که درفتنه ی ۸۸ مستقیما از فتنه گران حمایت کرد؟!! و مکان امنی برای ارتباط فتنه گران بود؟!!

مگرنه اینکه وظیفه ی شرعی، اخلاقی و قانونی شما این است که جز برای منافع ملت ایران گام برندارید؟!! آیا به راستی تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ، توئیتر و... در جهت منافع ملت ما فعالیت میکنند... 

تغافل تا به کی؟!! نادیده انگاشتن اوامر رهبری در راستای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات  که تماما حامی شما و دولت محترم است تا به کی؟ درخواست ما از مسئولین این است که در برابر این همه اثرات سوء شبکه های ضداجتماعی_صهیونیستی خاموش و نظاره گر نباشند و در جهت اعتلای شبکه های اجتماعی داخلی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تلاش وکوشش نمایند.

باقری


1_ بقره 94 و 95 بگو: اگر آن (چنان که مدعى هستید) سراى دیگر در نزد خدا، مخصوص شماست نه سایر مردم، پس آرزوى مرگ کنید اگر راست مى‏‌گویید!ولى آن‌ها، به دلیل اعمال بدى که پیش از خود فرستاده‌‏اند، هرگز آرزوى مرگ نخواهند کرد و خداوند از ستمگران آگاه است.

2_ تفسیرنمونه جلداول


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • ۳۲۴ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی