جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وزیر اطلاعات در صحن علنی مجلس پاسخ می دهد

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴ ق.ظ

علوی در صحن علنی مجلس:



"وزارت اطلاعات، کار رصد و پایش رسانه های مجازی را وظیفه خود می‌داند و اطلاع رسانی و آگاهی بخشیِ به موقع و مدیریت هوشمند این رسانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

هیچ کشوری عرصه رسانه و فضای مجازی را تحت عنوان آزادی رها نمی‌گذارد.

در کارنامه وزارت اطلاعات، برخورد سخت‌افزارانه با کانالهای تلگرامی و کاربران فضای مجازی، شاید یک در هزار یا یک در چند ده هزار هم نمی‌شود، چون تذکرها و نصایح دلسوزانه به فعالان مجازی اثر خود را گذاشته و دستگاه اطلاعات و امنیتی را از برخورد سخت‌افزارانه بی نیاز کرده است."


پ.ن

جناب وزیر! اشتباه به عرضتان رساندند فضای مجازی ایران اسلامی کاملا رها و غیرقابل کنترل شده است...

"چرا حواسمان نیست؟ چرا رها میکنیم این فضای غیرقابل کنترل و غیرمنضبط را؟ مسئولند، یکی از مسئولین هم همینها هستند؛ دستگاه وزارت ارتباطات است." امام خامنه ای 95/2/13


جناب وزیر! کانال های ضدانقلاب هر روز فعالتر از گذشته، آزادانه مشغول سمپاشی افکار عمومی و طرح توطئه های جدیدتر و پیچیده تری هستند!!!

فیلتر تلگرام که دستور رسمی قوه قضائیه است به دستور دولت محترم دور زده شده و با دوفیلترشکن داخلی کاملا در دسترس قرار دارد و همچنان از انتقال به نرم افزارهای داخلی جلوگیری می شود!!!

یک دهم امکاناتی که برای تلگرام در نظر گرفته شده به نرم افزارهای داخلی تعلق نمیگیرد!!!

اینستاگرام این فحشاخانه ی همیشه همراه همچنان فعال است و جوانان و نوجوانان ما را در باتلاق متعفن خود فرو می برد و باعث از هم پاشیدگی خانواده هاست!!!


جناب وزیر! دشمنان لجوج و سرسخت ما، امنیت کشور و مردم ما را به شدت مورد هدف قرار داده اند و برای ضربه زدن به امنیت مردم برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری های دقیق انجام می دهند و از عناصر نفوذی خود در دستگاه‎های مختلف استفاده می‎کنند!!! ولی دغدغه ی شما تنها تذکر دادن و نصایح دلسوزانه به مدیران کانالهای ضدانقلابی است!!!! 

آیا اینگونه میخواهید امنیت این ملت مظلوم را که از هر طرف بیرحمانه مورد هدف تیرهای زهرآگین دشمن قرار گرفته است را تأمین کنید؟؟؟!!!

شما قبلا هم به علت ناکارآمد بودن سیاست های غلطتان از طرف مقام معظم رهبری تذکر دریافت کرده اید

زمانی که فرمودید:

نباید با متخلفان (مفسدان اقتصادی) برخورد قهرآمیز (تند) شود، بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف آنها جلوگیری کرد. رهبر معظم انقلاب به شما هشدار دادند که این بیانات به "ضرر وزارت اطلاعات" و نیز به "ضرر اقتصاد ملی" است. ۲۲ تیر ۱۳۹۷


 آیا لازم است که رهبر عزیز انقلاب مدام به شما تذکر دهند؟؟؟!!!

اگر این مشکل غیرقابل کنترل بودن فضای مجازی با چند تذکر به ده ها هزار کانال ضدانقلابی و ترویج فحشا و فساد حل می شد چه نیازی به این همه راهکارهای قوی و فیلترینگ و... بود؟؟؟!!!

 چرا دنیا همه متحدا صحبت از فیلترینگ نرم افزارهای جاسوسی و تروریستی و برخوردهای قوی با متخلفان میکنند!!! حتی کشورهایی مثل فرانسه و انگلیس که مهد تولد جاسوس و تروریست هستند؟؟؟!!!!


پس تکلیف اشداء علی الکفار چه می شود شما که تماما رحماء بینهم هستید!!!


حضرت امیرالمؤمنین على (علیه السلام) در نامه‌اى به یکى از کارگزاران خویش، امانت بودن مسئولیت و مدیریت را متذکر شده و مى فرماید: و ان عملک لیس لک بطعمة و لکنه فى عنقک امانه: کارى که در دست توست ، طعمه نیست، بلکه امانتى است بر گردن تو.1 


کسانى که بدون توجه به اصل امانت بودن مدیریت، و بدون برخوردارى از شایستگى‌ها و توانایى‌هاى لازم، مدیریت و مسئولیتى را مى پذیرند، و نیز کسانى که چنین افرادى را انتخاب مى‌کنند، مرتکب خیانت شده‌اند.

 امام علی (علیه السلام) به رفاعه، یکى دیگر از کارگزاران خویش مى‌فرماید: و اعلم یا رفاعه ان هذه الامارة امانة فمن خانه فعلیه لعنة الله الى یوم القیامه: اى رفاعه! بدان که این امارت و مدیریت، امانتى است که هر کس به آن خیانت کند، لعنت خدا تا روز قیامت بر او باشد.2


1 نهج البلاغه، نامه 5.

2 نهج السعادة فی مستدرک نهج البلاغه، ج5، ص 36.


http://jebheeqdam.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۰۲
  • ۳۱۵ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی