جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

خطر تلگرام گرفتگی_ قسمت آخر

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۴ ب.ظ

داستا های اقدامی


استاد در حالی که کتاب را داخل کیفش قرار می داد، در تأیید حرف های من خودش شروع کرد از تلگرام و اوضاع جامعه و کم کاری دولت گفتن، و از اینترنت و بی بندوباری و بیشتر شدن رابطه های نامشروع بین جوانان و نوجوانان و از بلوغ های زودرس و طلاق های عاطفی و واقعی و... که اکثرا هم دلیلش همین فضاها و نرم افزارهای صهیونیسته...

گفت و گفت و گفت...

و ادامه داد: "الان جامعه ما مثل یه مریض شده، تا دیروز یعنی دوره اوایل پیروزی انقلاب اگر یه بی حجاب در خیابان می دیدیم با نگاه بهش حالی می کردیم که روسریش را بیاره جلوتر، او هم کاملا متوجه می شد و انجام می داد...

در بسیاری از موارد می شد آنان را ارشاد کرد. اماااا الان چی!!!؟؟؟

الان اصلا نمیشه به کسی حرفی، امربه معروفی، نهی از منکری کرد..."



من که دیدم استاد خودشون دارن حرف های من را به زبان دیگه ای بیان می کنند، آرام گفتم: "خب استاد اگر شما یک مریض ببینید او را معالجه می کنید یا می زنید کلا نابودش می کنید؟!!"

استاد با تعجب گفت: "این چه حرفیه؟!!"

من ادامه دادم: "آیا بردن این جامعه ی به قول شما بیمار و مریض، در تلگرام و اینستاگرام، نابودی کامل آنها را به دنبال نداره؟!!"

ناگهان یکی از دوستان که تازه وارد کلاس شده بود و فقط چند دقیقه از صحبت های ما را شنیده بود با صدای بلند گفت: "نباید احساسی برخورد کنیم. تلگرام باید باشه. ما نباید فضا رو خالی کنیم."

بعد تعریف کرد که: "من الان یه جایی بودم که یه خانم بسیار محجبه، متین و مؤمن اونجا بود که هم در خارج تحصیل کرده و هم الان در یه کشوری زندگی می کنه که کفر و بی بند و باری بیداد می کنه.

پس ما هم می تونیم، و باید مثل ایشون باشیم و بریم داخل این فضاها اما تقوا هم داشته باشیم و به گناه آلوده نشیم؟!!

اصلا تقوا یعنی همین دیگه !!!"

من بلافاصله گفتم: "خواهر جون، این فضاها خیلی فرق داره...

حضرت آقا فرمودند این فضا در کشور ما غیر قابل کنترل و رها شده است...

این موضوع خیلللللی مهممممه و این جمله خییییلیییی پر معناااااست...

یعنی شما نمیتونی هیچ کنترلی رو خودتون و حتی بچه هاتون داشته باشین ولی در همون کشورهایی که کفر و بی بندو باری بیداد می کنه؛ پدر مادر در این فضاها قدرت اینو دارن که خودشون و بچه هاشون را کنترل کنند...

خود شما قدرت کنترل و تربیت فرزندتون را دارید.

اما در ایران به علت نبود شبکه ملی اطلاعات هیچ کنترلی در این فضا وجود نداره..."

دوستمون حرف من را تصدیق کرد و گفت: "بله من کاملا اینترنت بچه ها را کنترل می کنم."

استادم که دید بحث کم کم داره بالا می گیره خنده ی آرام و تلخی کرد و سعی کرد بحث را جمع کنه.

گفت: "ولی واقعا نمیشه، ما مجبوررررریم که در تلگرام باشیم!"

اما من گفتم: "والا مجبور نیستیم مگه قبل از تلگرام چیکار می کردیم؟!!"

بعد اشاره کردم به گوشی خودم گفتم: "الان ما که نداریم مُردیم؟!!

الان که سروش داریم کارمان راه نمی افته؟!"

استاد گفت: "من اگر از تلگرام خارج بشم خیلی از گروه هایی که با اساتید حوزه دارم را چکار کنم؟!!

خود حوزه وقتی هرکاری دارد رجوع می دهد به کانال های تلگرامی، ما دیگر چکار می تونیم بکنیم؟!!"

اینجا بود که به این فکر افتادم باید از ریشه کار کرد... 

البته این حرفهای استاد، عذر بدتر از گناه بود ولی من فهمیدم متاسفانه تلگرام خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کردیم، مذهبی ها را شست و شوی مغزی داده؛ به اندازه ای که آدم های آگاه، ترجیح می دهند خودشان را ناآگاه جلوه بدهند!

متوجه شدم کار باید از پایه و اساسی انجام بشه یعنی باید مدیریت حوزه را آگاه کنیم...

سکوت کردم و دیگه حرفی نزدم...

اما استاد به صحبتهاشون ادامه دادند و بحث را با این جمله تمام کردند: "اگر نفس انسان آلوده شود در نهایت اگر امام زمان علیه السلام هم ان شاءالله، ظهور کنند و همین صحبت ها را بگویند همچنان قبول نخواهید کرد."

در دلم گفتم: "چه جالب! نتیجه گیری منم همین بود!"

بعد از کلاس با یکی از دوستانم صحبت کردم قرار گذاشتیم از مدیریت حوزه وقت بگیریم و مقاله های آقای سید مقداد صادقی را هم پرینت بگیریم و ببریم برای مدیران حوزه...

ان شاءالله که مؤثر واقع شود...

 

اما ما همچنان معتقدیم، وقتی حضرت امام خمینی توانستند تنهایی و دست خالی انقلاب را هدایت کنند و ملت را با دست خالی اما به مدد الهی به پیروزی برسانند پس من و دوستانم هم می توانیم... ان شاءالله.

البته با اساتید دیگری هم جلسه داشتیم و خیلی بحث کردیم...

وقتی می گفتند: ◀ تلگرام دارید تا فلان مطلب را براتون ارسال کنیم؟

آنچنان با تعجب می گفتیم:

"استاد نفرمااایید!!!

ما را در فضای صهیونیستی چکاااار؟؟؟!!!

ما پیرو حرف رهبررر و ولاااایتیم."

که استادهامون جا می خوردند و سؤال می کردند: "یعنی چی؟؟"

ما هم براشون از حکم رهبری می گفتیم و روز از نو و روزی از نو...

و خلاصه همچنان سعی می کنیم تا قانعشان کنیم که از تلگرام خارج شوند...

و من الله توفیق...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • ۳۲۵ نمایش
  • سرباز گمنام

تخاطب واقعی

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی