جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

تلگرام مسلخ حیا و عفت_قسمت آخر

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۹ ب.ظ

داستان های اقدامی


ادامه دادم: "حضور خانم های مذهبی در تلگرام یکی از اصلی ترین نقشه های دشمن برای منحرف کردن آنها بوده..."

بعد از گفتن این حرف ها موبایلم را روشن کردم و دادم دست دوستانم؛ گفتم: "گوشی منو زیر و رو کنید، اگر یکی از نرم افزارهای صهیونیستی را توانستید، پیدا کنید...!!"

یکی از خواهرا که از همه زبل تر بود گوشی را از من گرفت و تمام نرم افزارهایم را چک کرد و سری هم به سروش زد و کانال ها و گروه های من را باز کرد و دید...

بعد گفت: "راست میگه بچه ها‼ نه تلگرام داره نه اینستا هیچی نداره.."



بعد با تعجب گفت: "اووووه سروش چقدر کانال داره. خیلی عااالیه، من فک نمی کردم سروش این همه کانال و گروه داشته باشه..."

بعد در حالی که گوشی را به بقیه می داد تا ببینند، گفت: "تو با پاک کردن تلگرام مشکلی برات پیش نیومد؟؟؟"

بعد ادامه داد: "من چند وقت پیش که برام توضیح دادی تلگرام صهیونیستیه و سود زیادی از طرف ما به جیب صهیونیست ها سرازیر میشه و امنیت ملی را به خطر انداخته، تلگرام را پاک کردم.

ولی چون غیر از تو هیچ مخاطبی تو سروش نداشتم دوباره تلگرام را نصب کردم."

گفتم: "نهههههه... واقعااااا؟؟!!!

یعنی فقط چون دوستانت اینجا نبودن دوباره رفتی زیر سلطه صهیونیستها!!! باورم نمیشه مرضیه...!!!

یعنی اگر روزی در برابر مولا صلوات الله علیه و آله قرار بگیری و ایشون ازت سوال کنند که چرا با علم به اینکه می دونستی با بودن و فعالیت کردن در این جنگ افزارهای اینترنتی، بزرگترین خدمت را به بدترین دشمنان ما می کنید! همچنان آنجا ماندی و فعالیت کردی؟؟؟!!! چه جوابی میدی؟؟!!

میگی چون دوستانم اونجا بودند...؟!"

مرضیه صورتش سرخ شده بود و عرق سردی روی پیشانیش نشسته بود و فقط نگاهم می کرد...

ادامه دادم: "من الان ماههاست که تلگرام ندارم...

هیچ مشکلی هم ندارم."

دیگه همشون واقعااا متعجب شده بودند...

متأسفانه با رسیدن اتوبوس بحث ما نیمه کاره ماند.

اما هفته ی بعد متوجه شدم چند تا از دوستانم تلگرام را پاک کردند..

از این خبر خیلی خوشحال شدم. تصمیم گرفتم اطلاعاتم را روز به روز بیشتر کنم.

و از خدای مهربان هم خواستم کمکم کند تا با انرژی بیشتر و بدون ترس از سرزنش ها و تحقیر ها و توهین های افراد ناآگاه و بعضا مغرض، به روشنگری های خودم ادامه بدهم...

یا علی

ارسالی از اعضای جبهه اقدام 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • ۳۲۸ نمایش
  • سرباز گمنام

تخاطب واقعی

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی