جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

تلگرام مسلخ حیا و عفت_قسمت دوم

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۶ ب.ظ

داستان های اقدامی


بعد از پایان جلسه در حالی که با دوستانم _که همه همکلاسی هایم بودند_ از جا بلند شدیم تا از مجلس خارج شویم.

متوجه شدم همگی حال منقلب و خوبی دارند من هم از فرصت استفاده کردم و گفتم: "بچه ها دیدید استاد چی گفت؟؟

چقدر من بهتون گفتم تلگرام یکی از قوی ترین سلاح های دشمن برای نابودی این ملت به خصوص خانوم هاست!!

گفتید: نهههه!!! ما داریم اونجا مبارزه فرهنگی می کنیم...



حالا بفرمایید اینم مبارزه فرهنگی... دارن خودِ ما مذهبی ها را هم از بین می برند."

در حالی که دلم واقعا برای دوستام می سوخت با نگرانی و دلسوزی گفتم: "بچه هاااا!

باور کنید یکی از اهداف اصلی دشمن فاسد کردن زنان جامعه ماست.

تا حالا فکر کردین با این همه مبارزه فرهنگی که دارید در تلگرام انجام می دید چرا هنوز حذف نشدید؟!!

چون بدون اینکه متوجه باشید... شعائر اسلامی را دارند در شماها کم رنگ می کنند..."

بعد چند تا مثال از بچه های خوبی زدم که چطور آرام آرام چادرشون کنار رفت و...

دوستانم با تکان دادن سر، حرف های من را تأیید می کردند.

برای چند دقیقه همه ساکت شدیم...

داشتیم به ایستگاه اتوبوس نزدیک می شدیم که یکی از خواهرا پرسید: "حالا چیکار باید کرد؟؟؟"

گفتم: "این دیگه سوال کردن نداره خواهر جون، با این همه آسیبی که تلگرام داره به ما میزنه و کاملا چراغ خاموش داره شخصیت خانم های مذهبی را به ابتذال می کشه خوب معلومه دیگه... بیاییم به خاطر حضرت زهرا سلام الله علیها هم که شده از این فضای آلوده خارج بشیم..."

دیگه به ایستگاه اتوبوس رسیده بودیم. روی نیمکت ها، منتظر اتوبوس نشستیم...

گفتم: "ببینید بچه ها، اگر حتی بر فرض هم، بنا بر (اَکل میته)1 بودن، در تلگرام هستید دیگه با این نرم افزارهای ایرانی بهانه ای برای استفاده از تلگرام ندارید.

ممکنه این نرم افزارها سرعت و کیفیت تلگرام را نداشته باشند، چون دولت بهشون بهاء نمیده و امکانات در اختیارشون نمیذاره، ولی باز هم بهانه ی بودن در تلگرام را از ما میگیره."

در همین لحظه یکی از خواهرا که اول جلسه به خاطر بی تابی های پسر خردسالش از اتاق خارج شده بود، به ایستگاه رسید و کنار ما نشست و گفت: "بچه ها خلاصه حرف های استاد چی بود؟"

گفتم: "مگه نبودی؟" گفت: "نه این بچه همش گریه کرد مجبور شدم از اتاق خارج بشم."

منم براش توضیح دادم و گفتم: "ایشون همون حرف های منو که گوش نمی دادید را با زبان دیگری گفتند.

گفتند باید شخصیت، حیا و عفت زن حفظ بشه، اما نه با حضور در تلگرام و امثالهم.

گفتند که تلگرام بلای خانمان سوز شده، برای جامعه خصوصا خانم ها حتی مذهبی ها.

گفتند این یه اصل مهمه، که اگر می خواهید جامعه ای را از هم بپاشونید، زنان آن جامعه را به ابتذال بکشید. 

گفتند دشمن الان داره دقیقا همین کار را انجام میده.

اولین هدفش، همین عادی کردن ارتباط محرم و نامحرم در این فضاست.

بعد ادامه دادم: "هیچ می دونید خودِ صاحبان این شبکه ها، یعنی اسراییل و آمریکا، اعلام کردند که ما با پیاده کردن این برنامه ها به موفقیت رسیدیم و این شبکه های اجتماعی ما رو از حضور فیزیکی در ایران بی نیاز کردند؟؟!!!"

ادامه دارد...


1_ خداوند برای انسان مضطر و ناچار از خوردن گوشت حرام، که مواجه با خطر از دست دادن جان است، جایز دانسته که، به اندازه نیازش که او را از این خطر دور نگه‎ دارد، استفاده کند. (بقره 173)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۴
  • ۳۱۳ نمایش
  • سرباز گمنام

تخاطب واقعی

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی