جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

روزهای با تو بودن_ قسمت نهم

جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ب.ظ

داستان



با این حرفم چشم های سیدحسین کمی گرد می شود، بعد کمی صدایش را بلند می کند: "مسلمون؟؟ نهههه باابااا! مسلمون که نیستن هیچ، سرسختترین و بیرحمترین دشمن مسلمونا هم هستن، یه مشت یهودی خبیث!"

حسن هم لیوان دمنوش را روی لبش می گذارد و می گوید: "یا به قول سیدحسین یه مشت جوجه صهیونیست که از خودشون هیچ اختیاری ندارن و تحت کنترل اربابای صهیونستی هستند."

عموجان محمود هم که تا الان ساکت بوده با همان صدای آرام می گوید: "صهیونیست ها آقایی و سروری بر کل دنیا را می خوان و ایران تنها مزاحم اصلی اونهاست؛ در واقع تفکر شیعه بزرگترین و قوی ترین سد در برابر زیاده خواهی های اونهاست برای همین تمام هدف و تمرکزشون را رو ایران گذاشتن چون دیدن ایران داره انقلابش را صادر می کنه و اگر جلوش را نگیرن تمام دستاورداشون از بین میره. برای همین با هزینه های هنگفت و تشکیلات عظیمی این شبکه ها را به منظور جاسوسی دقیق از مسلمونا به خصوص ایرانیا ساختند تا اهداف خودشون را خیلی آرام و نرم پیاده کنند و کلا نوع نگاه و تفکر نسل جدید را تغییر بدن، نسل قدیمی هم که داره کم کم پیر میشه و از یادها میره."

سیدحسین هم که دیگر کار صحافی آن دیوان حافظ را تمام کرده، کتاب قطور دیگری را برای صحافی برمی دارد و می گوید: "اینستاگرام و فیس بوک، متعلق به یه بچه صهیونیسته به نام مارک زاکربرگه. این آقای زاکربرگ مدتی قبل هم نرم افزار واتس اپ رو به مبلغ نوزده و نیم میلیارد دلار خریداری کرده.

زاکربرگ، خودشو یه آتئیست میدونه؛ یعنی ضد خدا. اما روزنامه ی صهیونیستی اورشلیم پست و خیلی از خبرگزاری های خارجی دیگه، اونو تأثیرگذارترین صهیونیست جهان معرفی کردن و گفتن به سرعت در حال تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد جهانه و چند سال پیش هم شیمون پرز نخست وزیر قبلی رژیم منحوس صهیونیستی اون را پسر خوب یهود خطاب کرده بود."

و نفسی تازه می کند: "در لیست تأثیرگذارترین صهیونیست های جهان، اولین نفر زاکربرگه بعد بنیامین نتانیاهو و نفر سوم قائم‌مقام زاکربرگه! یعنی خود اسرائیلی‌ها زاکربرگ را تاثیر گذارتر و صهیونیست تر از نخست‌وزیرشون می‌دونن! اینقدر این مسئله جاسوسی کردن از تمام دنیا براشون مهمه که اقرار کردن فیس‌بوک قدرتمندترین ابزار کنترل مردمه که تاکنون اختراع شده. برای سازمان سیا، فیس‌بوک به حقیقت پیوستن یه رویا بوده."

حسن هم همراهش را درمی آورد و در حال نشان دادن عکسی توضیح می دهد: "مارک زاکربرگ در هشتمین کنفرانس "AllThingsDigital" کاپشنش را از تنش بیرون میاره و وقتی با سوال متعجبانه مجریان از علائم و نقوش چاپ شده داخل لباسش، مواجه می شه می‌گه: "این لباس شرکت‌مونه و طرح مأموریت ما داخل آن چاپ شده. طرح کاپشن زاکربرگ که لباس رسمی شرکت و کارکنان اونه نشون میده که چطور باید اسرائیل کوچک تبدیل به اسرائیل بزرگ بشه. در واقع مربعی که ما همیشه در فیسبوک می بینیم یعنی اضافه کردن ما به عنوان یک دوست و حامی اسرائیل در فیس بوک."



«یعنی مردم ما واقعا حامی رژیم جنایتکار اسرائیل شدن؟؟!!» این جمله را بلند گفته ام و حسن جواب می دهد: "ظاهرا که همینطوره بدون اینکه بفهمیم اسممون تو لیست حامیان اسرائیله!!!"

هنوز جوابم را کامل نگرفته ام، می پرسم: "صاحب تلگرام کیه؟ تلگرام هم مال این جوجه صهیونیسته؟"

سیدحسین هم با همان خونسردی و در حالی که با کتاب و وسایل صحافی کشتی می گیرد می گوید: "یه آدم ضدخدا به نام پاول دروف که اصلیتش روسیه ولی از روسیه فرار کرده و تو آمریکا زندگی می کنه. اما دفتر تلگرام توی برلین آلمانه و یکی از سروراش در کاخ انگلستان بر روی یک سرور کاملا دولتی سواره..."

ادامه دارد...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • ۲۲۴ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی