جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

سیاست اینترنتی یا اینترنت سیاسی

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ

وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


سیاست خارجی آمریکا، بر مبنای هژمونی یا همان تسلط یا تفوّق بر کشورهای دیگر از طریق دیپلماسی یا تهدید به اطاعت و یا پیروزی نظامی استوار است؛ یعنی تسلط بر همه ی کشور ها و به طور کلی استیلا بر حاکمیت بین الملل. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور ما تبدیل به تهدیدی برای آمریکا شد، زیرا با شعار نه شرقی نه غربی، به تمام قدرت های مستکبر جهان اعلام کرد که زیر بار زور نمی رود. آمریکا برای بازیابی هژمونی خود در غرب آسیا، تلاش های زیادی انجام داد؛ به وجود آوردن رژیم نجس و حرام زاده اسرائیل، راه اندازی جنگ هشت ساله و حمایت از عراق در اوایل دوران پس از انقلاب، حمله به افغانستان و عراق به بهانه های مبارزه با تروریسم و استقرار نیروهای نظامی در این دو کشور، تطمیع سران کشور های عربی، ایجاد و تغذیه گروهک های تروریستی در اقصی نقاط منطقه غرب آسیا(خاور میانه) و...

با پیشرفت فناوری، نقشه های شوم دشمنان اسلام و مسلمین هم شکل تازه ای به خود گرفت؛ استکبار جهانی با ایجاد، کنترل و مدیریت فضای مجازی سعی بر بازیابی هژمونی شوم و کثیف خود در جامعه ی بین الملل دارد. شبکه های ضد اجتماعی، نرم افزارهای پیام رسان، برنامه های چت، ...، همه و همه با تاثیر گذاری بر بدنه اجتماعی کشور های مختلف، اغراض سیاسی دولت های مستکبر را پیش می برند. مدیریت پنهان این شبکه های ضد اجتماعی، با تایید سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیست، به طور زیرکانه، در قالب هایی اغواکننده هدف خود، که تسلط بی چون و چرا بر همه کشورهاست، را پیگیری و عملی می نمایند. بسیاری از انقلاب های رنگین در جهان، حاصل همین شبکه های نجس صهیونیستی است؛ مانند انقلاب نارنجی اکراین، انقلاب مخملی مصر، انقلاب گل سرخ در گرجستان، یا فتنه سبز 88. یعنی سیاست های شوم کشورهای مستکبر، چنان در بدنه ی اجتماعی کشورهای هدف، نفوذ می کند که براندازی نرم دولت ها و نظام های مخالف استکبار، به راحتی قابل دسترس می شود.

این شبکه های ضد اجتماعی در بستر تلفن همراه نیز، با ایجاد شکاف در اعتقادات سیاسی ملت و طرح شبهات و شایعات، از قشر نسبتا گسترده ی خاکستری برای رسیدن به اهداف شوم خود، موج درست کرده و خود بر آن موج سوار شده و مدیریتش می کنند. در فضای مجازی، دشمنان اسلام و مسلمین از سه طریق عمده، به کنترل و مدیریت بدنه ی اجتماعی کشور ما در این فحشاخانه های همیشه همراه مشعولند:

1.       شایعه پراکنی و ایجاد نا امیدی و اندوه کاذب؛ دشمن با ایجاد موج های کاذب در این جاسوسخانه های همیشه همراه، سعی بر القای حس نا امیدی و نارضایتی مردم از نظام، دروغگو جلوه دادن مسئولان دولتی و حکومتی، شایعات مربوط به وضعیت اقتصادی و اجتماعی، طرح شبهات در باره ی حقوق بشر، نا عادلانه بودن حقوق زن از یک سو، و تمسخر پاکی، نجابت و سادگی زنان از سوی دیگر و هزاران نقشه ی شوم دیگر دارد. با ساخت کلیپ ها و متن های خاص، مسائل مهم مملکتی را بی اهمیت جلوه می دهند و گاهی مسائل کم اهمیت مثل از دنیا رفتن یک خواننده را بسیار مهم جلوه می دهند و مردم را در اندوهی دشمن ساز فرو می برند (که این کار، توهینی به خانواده و روح آن مرحوم هم می شد.). تاثیر این جاسوسخانه های همیشه همراه، در سایه ی بی توجهی و تغافل مسئولان، بیشتر هم می شود. برخی با بی توجهی و برخی دیگر از روی عناد، بر این شایعات و اکاذیب دامن می زنند و این اوهام نارضایتی و بی عدالتی را واقعی جلوه می دهند! متاسفانه نه قوه ی قضاییه برخورد مقتدارنه ای با این نرم افزارهای نجس شایعه افکن انجام می دهد و نه قوه ی مقننه قوانین خود در زمینه ی فضای مجازی را تصحیح می کند و نه قوه ی مجریه علاقه ای به جلوگیری از تاخت و تاز دشمن در این فضا از خود نشان می هد!

2.       تمسخر ارزش ها و ایجاد شادی کاذب؛ دشمن صهیونیست با تمسخر قومیت های کشور بزرگی مثل ایران و مدیریت این هرزه نگاری ها، و همچنین با کوچک شمردن سیاست های کلان نظام، یک نشاط کاذب سیاسی، برای بر هم زدن اوضاع سیاسی کشور (و به طور کلی کشورهای هدف) ایجاد می کند. دشمن با شکستن قبح ایدئولوژی های سیاسی_مکتبی نظام مقدس اسلامی به روش های مختلف، ترویج جدایی دین از سیاست، زیر سوال بردن مدل موفق حکومت اسلامی و به سخره گرفتن شعارهای مذهبی و مکتبی، تلاش می کند اسوه و شاخص بودن ما در فضای مقاومت را از بین ببرد، جبهه حق را منفعل سازد و روح مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمین و دفاع از مستضعفین را بی اهمیت و بیهوده نشان دهد. همانطور که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: "ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها و آمریکا و شوروی در تعقیبمان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار نمایند."

3.       نشر اکاذیب و ایجاد دعواهای بی هدف (کل کل های سیاسی)؛ یکی از مسائل مهم در شبکه های ضد اجتماعی، وقت کشی و اتلاف وقت فراوان و بحث و جدل های بیهوده کاربران می باشد، که پشت همه ی آن دعواهای بی نتیجه، رضایتمندی دشمنان اسلام و مسلمین است که از سرگرم کردن مردم مسلمان و غیور کشور ما به صحبت های بی هدف، مشعوف شده اند. ضمن اینکه دشمن صهیونیست با نشر اکاذیب و ایجاد موضوعات پوچ و شایعات بی پایه و اساس، مردم را از رسیدگی به امور مهم زندگی باز می دارند. پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در نهی کردن جدال می فرمایند: "جدل را کنار بگذارید که از فتنه و سرانجام آن کسی ایمن نیست."

اکنون که شاهد نقشه های شوم و بی پایان دشمنان اسلام و مسلمین برای تضعیف نقش سیاسی نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن روح آزادگی در جوامع مظلوم و مستضعف جهان هستیم، لازم است با مدیریت فضای مجازی و کلیت این شبکه های به اصطلاح اجتماعی، با هوشیاری، دست این دشمنان خونخوار را از بدنه ی اجتماعی کشور کوتاه کنیم. از دولت محترم انتظار می رود که زیرساخت ها و بودجه ی لازم برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را ارائه دهد و با عزم جدی، راه را بر جاسوسی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی_تروریستی ببندد. آمریکای مستکبر و رژیم نجس صهیونیستی برای بازیابی هژمونی باطل خود، تلاش می کند مانع از صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر شود و برای رسیدن به این هدف، از هیچ دشمنی فروگذار نمی کند. مسئولان کشور باید با ادامه ی راه شهدا، با حرکتی جهادی دستورات و رهنموهای مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی را اجرا کنند و جایگاه سیاسی کشور را حفظ نموده و آن را ارتقاء دهند.

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۱۳
  • ۵۹۹ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی