جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

افتتاح هیچ

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

"وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‌ حَیاةٍ وَ مِنَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ یُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصِیرٌ بِما یَعْمَلُونَ‌" (اى پیامبر) هر آینه یهود را حریص‌ترین مردم، حتّى (حریص‌تر) از مشرکان، بر زندگى (این دنیا و اندوختن ثروت) خواهى یافت، (تا آنجا که) هر یک از آنها دوست دارد هزار سال عمر کند، در حالى که (اگر) این عمر طولانى به آنان داده شود، آنان را از عذاب خداوند باز نخواهد داشت و خداوند به اعمال آنها بیناست. (سوره توبه، آیه ۹۶)

این قومی که اینقدر حریص به دنیا هستند و هیچ گاه آرزوی مرگ نمی کنند _وَلَن یَتَمَنَّوه ابدا_ و دوست دارند هزاران سال عمر کنند و مؤمنان را رقیبان خود می دانند _لَتَجِدَنَ اَشَدَّ النّاس عداوةً لِلَّذین آمنو الیهودَ والَّذین اشرکوا_ چگونه می شود که در نهایت سخاوتمندی میلیون ها دلار هزینه کنند و نرم افزارهایی بسازند تا مسلمانان با آرامش خاطر در آنها به فعالیت بپردازند و تبلیغ دین اسلام را کرده و برعلیه صهیونیسم جهانی مبارزه کنند؟!!



جالب است بدانید اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک متعلق به مارک زاکربرگ صهیونیستی است؛ شیمون پرز، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، لقب "پسر خوب یهود" را به زاکربرگ داده بود. پاول دروف سازنده ی پیام رسان تلگرام هم فردی ضد خدا و دنباله رو فرقه پاستافاریانیسم می باشد. مالک وایبر هم یک افسر ارشد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی به نام تالمون مارکو است که مسئول بخش اطلاعات موساد را بر عهده دارد. این نرم افزارها همه زمین دشمن است و مقام معظم رهبری بارها و بارها هشدار داده اند: "در زمین تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید زیرا چه ببرید چه ببازید به نفع اوست". قطعا هدف این نرم افزارها یا به عبارتی بهتر، جنگ افزارهای اینترنتی، با اهداف و تفکرات صهیونیستی پیوندی عمیق و ریشه دار دارد. اما تدبیری که دشمنان به آن تمسک جسته اند تا کاربران را پایبند این نجس افزارها کنند، همان پروژه ی "تطمیع، تحقیر، تهدید و حذف" است.

همان پروژه ای که در مرحله ی نخست با جذابیت های ظاهری و کیفیت روز افزون و برنامه نویسی قوی در این نرم افزارها و حتی استیکرهای متنوع و جذاب و تبدیل گروه به سوپر گروه و... سعی در فریب و جذب تمایلات اقشار گوناگون مردم می کنند، به طوری که هر کاربر، خود مبلغی برای این جنگ افزارهای اینترنتی می شود.

این دشمنان قسم خورده در مرحله ی دوم خاصیت زمین خود را بیشتر آشکار کرده و شروع به تحقیر افراد می کند. این اپیدمی در لایه های مختلف خود را آشکار می نماید و همه در نهایت به سود دشمن ختم می گردد. شاید بارها و بارها ضرب المثل "تفرقه بینداز و حکومت کن" را شنیده اید! دشمن در این مرحله به تحقیر اقوام گوناگون ایرانی که متشکل از کرد، لر، ترک، عرب، بلوچ، ترکمن، فارس و... می باشند پرداخته و با اشاعه ی هر چه بیشتر این توهین ها و تحقیرها توسط خود کاربران ایرانی اهداف پلید خود را پیاده سازی می کند. دشمن هیچ گاه به طور مستقیم وارد این میدان تحقیر نمی شود؛ چرا که ورود مستقیم در این مرحله، نتیجه ی عکس داده و باعث هوشیاری مردم و اعتبار بخشیدن به اشخاص و اقوام می شود.

جالب است بدانید بعد از فتوای تاریخی تحریم تنباکو، عده ای به نزد میرازی شیرازی آمدند تا این موفقیت بزرگ در شکست دشمن و نقش بر آب شدن نقشه های این دشمن زبون و لغو قرار داد های ننگین را تبریک بگویند؛ اما بر خلاف تصور دیگران، ایشان به شدت گریستند و اشاره فرمودند که دشمن، مرکز قدرت را فهمید. آری مرجعیت و طلاب به عنوان مقتدا و آگاه کننده و نقش بر آب کننده ی حیله های دشمن از آن زمان تا کنون مورد هجمه های متعدد و شبیخون های پی در پی دشمنان این مرز و بوم با تفکرات کثیف صهیونیستی قرار گرفته اند. به طوری که در این فضای مسمومِ دشمن ساز، حتی با ساخت استیکر هم از کوباندن مرجعیت و روحانیت کم نگذاشته اند. این مثال شاید برای خوانندگان عزیز آشنا باشد؛ عکس نوشته ی مرجع عالی قدر و دلسوز انقلاب آیت الله مکارم شیرازی با عنوان حرام است. و یا استیکرهای آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و بسیاری نمونه های دیگر. البته کاربران ضمن مشاهده ی روز افزون این تحقیر ها، بدون اینکه بدانند دقیقا از کجا منتشر شده است خود پخش کننده ی آنها نیز هستند(!) و به عنوان ویزیتورهای بی مزد و مواجب، برای دشمنان اسلام و مسلمین خدمتگذاری می کنند.

در مرحله ی سوم اگر کاربری مقهور حربه های تطمیع و تحقیر نشده و واقعا _نه با توهم تاثیر گذاری_ فعالیت داشته و مؤثر باشد، دشمن با ایجاد رعب و حشت، سعی بر تهدید فرد می کند؛ بدین معنی که دسترسی او را به صفحات مورد نظرش با ایجاد تأخیر در اتصال و ارتباط محدود می کند. و بالاتر از آن حتی ممکن است پیام های خاصی مبنی بر اینکه "پیام های شما با سیاست های ما همخوانی ندارد" یا "کاربران نسبت به پیام های شما اعتراض کرده اند" ارسال نماید تا کاربر را از ادامه ی فعالیت خویش باز دارد.

به ندرت کاربری به مرحله ی چهارم پا می گذارد که به "تک کلیک" معروف است. دشمنان در مواجهه با کاربرانی که از تمام حربه های قبلی با موفقیت گذشته باشند و کماکان با فعالیت های موثر خود، به دشمن ضرر برسانند، آنان را به راحتی و با یک تک کلیک حذف کرده وحتی می توانند با مسدود کردن شماره و آی پی آدرس، وی را از ساخت اکانت جدید باز دارند. نظیر صفحه ی بشار اسد در فیس بوک که با حذف تک کلیک وی را از صحنه خارج ساختند. و نیز صفحات منتسب به حزب الله لبنان، آیت الله رئیسی و برخی کاربران دیگر که مسدود گردیدند.

بهتر است از آقایان مسئول بپرسیم در عصری که هیچ کس نمی پذیرد سرویس های جاسوسی به شیوه های مختلف اطلاعات مردم را سرقت کنند، چگونه شبکه های ضد اجتماعی و ضد تعاملی_صهیونیستی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، توییتر و... بدون هیچگونه نظارتی و البته با تأییدات دولت (!!!) به سرقت اطلاعات کاربران ایرانی مشغول هستند؟! چگونه است که رسانه های جمعی و در صدر آنها صداوسیما هم مبلغ این جنگ افزارها شده اند و مردم را به دامان سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی سوق می دهند؟!

چرا رهنمود های رهبری مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مدام به تعویق انداخته می شود؟! دقیقا معلوم نیست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هر چند وقت یکبار چه چیزی را به عنوان شبکه ملی اطلاعات افتتاح می کند؟!! آیا این افتتاح ها، برای از سر بازکردن مطالبه ی مذکور است؟! افتتاحِ هیچ که دیگر افتخار ندارد!

قوای مقننه و قضائیه که باید در قانون مداری پیش گام باشند، چرا جلوی این جاسوس کده های همیشه همراه، این شمشیرهای آلوده به زهر را نمی گیرند؟! اگر قانونی هست چرا به طور جدی به آن پرداخته نمی شود و چرا به عنوان حافظ قانون به ظایف خود عمل نمی کنند؟!!

در این بین چرا صدا و سیما این چنین به این آشفته حالی دامن زده و سنگ این جنگ افزارهای اینترنتی را در تمام برنامه های خود به سینه می کوبد و مرتبأ از مردم برای عضویت در کانال های تلگرامی دعوت می کند؟!!

دولتمردان باور کنید اینک دغدغه ملتی که خانواده های خود را در این باتلاق های مجازی، به طور واقعی از دست داده اند، افزایش پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی نیست؛ آن هم با نابودی امنیت ملی، اقتصادی، فرهنگ داخلی و... در حالی که اگر نیمی از این هزینه های گزاف دلالی پهنای باند را برای احیای پیام رسان های بومی همچون سروش و سلام اختصاص می دادید، هم اکنون ملت غرق در جنگ افزارهای اینترنتی "تلگرام و اینستاگرام" نبودند.

از وزارت اطلاعات توقع بیشتری داریم؛ شما عزیزان درطول این سال ها، حافظ و وفادار به انقلاب اسلامی بوده اید و رشادت ها ودلاوری های فراوانی در کارنامه ی خود ثبت کرده اید، اکنون نیز طبق وظیفه ی خود وارد این صحنه شوید و پاسدار انقلاب اسلامی عزیز، امنیت کاربران و امنیت ملی جمهوری اسلامی شوید.

"شیوه ی چشمت فریب جنگ داشت   /  ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم"

ف. زمانی


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • ۲۸۹ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی