جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

"وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَى شَیَاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ و چون به اهل ایمان برسند گویند: ما ایمان آوردیم؛ و وقتی با شیاطین خود خلوت کنند گویند: ما با شماییم، جز این نیست که (مؤمنان را) مسخره می‌کنیم."1

از منظر قرآن منافقین افرادی هستند با ظاهری مومن، اما هدفی جز ایجاد فساد و فتنه ندارند، در نتیجه تشخیص منافقین از مومنین بسیار سخت است. در همین راستا شهید مطهری فرمودند: "قرآن توجه عظیمی به نفاق و منافق دارد. اسلام، مسلمانی می خواهد که بتواند منافق را از غیر منافق تشخیص دهد."2

بی تردید انقلاب اسلامی ایران، در زمره انقلاب های کبیر جهان است این رویداد نه تنها در ایران دگرگونی اساسی به وجود آورد بلکه دارای پیامدهای متعدد در جهان اسلام و بازتاب متنوع در سراسر جهان بود.



دشمن بعد از هشت سال دفاع مقدس به خوبی دریافت که با جنگ نظامی نمی تواند به اهداف خود برسد لذا برای پیروزی با ابزارهای جدیدی وارد عرصه نبرد شد. از همان نخستین روزهای تهاجم فرهنگی، دیدبان بصیر انقلاب مقام معظم رهبری به مسئولان مربوطه هشدار دادند: "دشمن با یک محاسبه فهمید که جمهوری اسلامی را نمی شود با تهاجم نظامی از بین برد... با محاصره اقتصادی هم نمی شود. فهمیدند باید عقبه ملت را بمباران کنند، فهمیدند باید فرهنگ، اخلاق، ایمان، ایثار، اعتقاد به دین، اعتقاد به رهبری، اعتقاد به قرآن و جهاد و شهادت ملت را از بین برد و شروع کرد."3

ایشان در دیدار با رئیس جمهور و اعضای دولت نیز فرمودند: "خطاها و اشتباهات فرهنگی به راحتی قابل جبران نیست ضروری است در عرصه فرهنگی سیاست های نظام به درستی درک و اعمال شود."4

آری! خطاهای فرهنگی قابل جبران نیستند و این نکته بسیار مهمی است. آیا رئیس جمهور توجه کافی به این امر کرده اند؟! با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، شبکه های ضداجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفتند و بسیاری از مسئولین علاوه بر اینکه با حضور در نجس افزارهای دشمن باعث مشروعیت آنها شدند، در شبکه هایی هم که بر اساس قانون فیلتر شده و غیر مجاز بودند فعالیت چشمگیری را آغاز کردند.

با افزایش گوشی های هوشمند و استقبال مردم از این شبکه های ضد اجتماعی (تلگرام، واتس آپ، وایبر، اینستاگرام و ...) به سرعت حضور کاربران ایرانی در این جنگ افزارهای جاسوسی_صهیونیستی افزایش یافت و زمینه بسیار خوبی برای بحث ها و چالش های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی به نفع دشمن به وجود آمد.

آیا نباید پیام رسان های اجتماعی برای فعالیت، لااقل از یکی از این وزارت خانه ها مجوز دریافت کنند؟!

  1. وزارت ارتباطات: اگر این پیام رسان های صهیونیستی، یک وسیله مخابراتی برای ارسال و دریافت اطلاعات است پس باید از وزارت ارتباطات مجوز داشته باشند. ولی مسئولین مربوطه این جاسوس کده ها را به عنوان وسیله مخابراتی نمی شناسند اما با این حال روز به روز دامنه فعالیت آنان را با افزایش بی رویه پهنای باند نجس آمریکایی فراهم می کنند تا کاربران بیشتری در این جاسوس کده ها حضور یابند.
  2. وزارت بازرگانی: اگر این نرم افزارهای ضد اجتماعی را شرکت های تجاری در نظر بگیریم باید از وزارت بازرگانی مجوز بگیرند. آیا مسئولین ذی ربط مجوزی برای این نرم افزارها صادر کرده اند؟ و آیا نظارتی بر عملکرد این نرم افزارها دارند؟ واقعیت این است که علاوه بر اینکه هیچگونه مجوزی برای این بدافزارها صادر نشده حتی هیچ گونه دسترسی و نظارتی نیز بر سرورهای این جنگ افزارهای اینترنتی ندارند!
  3. وزارت ارشاد: اگر این جنگ افزارهای اینترنتی را یک رسانه تعاملی فرض کنیم، باید از وزارت ارشاد مجوز داشته باشند و مسئولین مربوطه نیز نظارت کامل بر محتوا و اطلاعات رد و بدل شده داشته باشند تا محتوای ناسالم و مسموم در این بستر ایجاد نشود. اما آیا به راستی چنین است؟ آیا وزارت ارشاد اجازه نظارت کامل بر محتوا و اطلاعات رد و بدل شده را دارد؟!!

چرا در ایران اسلامی این جنگ افزارها علاوه بر اینکه مجوز هیچ کدام از این وزارتخانه ها را ندارند، آزادانه و بدون هیچ مانعی به فعالیت های صهیونیستی خود مشغولند، اما در بسیاری از کشورهای غیر مسلمان، این پیام رسان های اجتماعی را فیلتر و نرم افزارهای بومی مشابه آنان را جایگزین کرده اند؟!! چرا باید این نجس افزارها به خصوص تلگرام، در کشور عزیز ما همچنان در حال جولان دادن و تسخیر افکار عمومی باشند؟!! آیا داشتن مجوز برای جاسوسی از کاربران ایرانی نشان از بی کفایتی مسئولان دولتی نیست؟!! اینکه مسئولین ما به این جنگ افزارهای جاسوسی_تروریستی دشمن اجازه می دهند تا بدون هیچ قید و بندی به جاسوسی و تخلیه اطلاعات کاربران بپردازند، برای امنیت کشور و به وجود آمدن فتنه های جدید، خطر آفرین نیست؟!! چرا مسئولین امنیتی به فکر راه و چاره نیستند تا ایران را در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان محافظت کنند؟!!

در حال حاضر تلگرام مدیریت افکار عمومی کاربران را به دست گرفته و جامعه را به سمت و سوی که می خواهد می کشاند. این مدیریت در انتخابات 96 (ریاست جمهوری) به وضوح قابل مشاهده بود و بیشترین تاثیر در تعیین نتایج انتخابات را ایفا کرد. با شروع فعالیت های انتخاباتی شاهد آن بودیم که همه طیف های سیاسی سعی کردند به شکلی موثر از امکانات و قابلیت های این شبکه های مجازی و موبایلی نهایت استفاده را ببرند. گروه های موجود در جنگ افزار اینترنتی تلگرام، با سوءاستفاده از محیطی غیر منضبط و رها شده،  تبدیل به یکی از قطب های اصلی تبلیغات انتخاباتی شدند؛ پدیده ای که برای اولین بار در این فضا رخ داد و بیانگر تسلط دشمن بر فضای مجازی و سیاست کشور بود. مدیران شبکه های ضد اجتماعی بارها توانسته اند به وسیله اینترنت، شبکه های مجازی (پیام رسان ها) و افرادی که مهره های دست نشانده آنان در کشورهای مختلف بودند باعث ایجاد فتنه و یا جهت دهی افکار عمومی برای تغییر نتیجه انتخابات شوند. یکی از نمونه های آن را می توان در فتنه سال 88 مشاهده کرد که شبکه هایی مانند فیسبوک و توئیتر آتش فتنه را شعله ور می کردند. البته این فتنه با بصیرت بی نظیر رهبر انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه به شکست تبدیل شد.

حضرات مسئول توجه داشته باشید! این قدرت امروزه (اینترنت، پیام رسان های خارجی) که باعث هرج و مرج در فضای مجازی کشور و افکار عمومی شده بسیار خطرناک است که پیامدهایی همچون نابودی فرهنگی و سیاسی در فرداهای پیش رو به دنبال خواهد داشت. پس چرا از خواب غفلت بیدار نمی شوید حال آنکه به وضوح دخالت ها و دست های شیطانی دشمنان را در سیاست ایران مشاهده می کنید؟! به یاد داشته باشید که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرموده اند: "با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر آرام گذارید لحظه ای آرامتان نمی گذارند."5

حضرات دولت و رجال سیاسی! بدانید اگر با بی بصیرتی و با چشمانی بسته با دشمن برخورد کنید، به سختی در زمین طراحی شده دشمن شکست خواهید خورد. پس به وظایف خود در قبال اسلام، ملت و جامعه عمل کرده، شبکه ملی اطلاعات را آن طور که در اسناد بالادستی آمده راه اندازی و جنگ افزار های اینترنتی_صهیونیستی را فیلتر نمایید.

مریم حدادی

 

  1. آیه 14 سوره بقره
  2.  کتاب صد گفتار ص 245
  3. 21/5/71
  4. 23/4/93
  5. 2/1/68
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۲۰
  • ۴۲۶ نمایش
  • سرباز گمنام

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی