جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

اعانه به ظالم جرمی بزرگ و نابخشودنی...

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

وبلاگ هوالحق در یادداشتی بیان داشت:


وَ إِنَّ الشَّیاطینَ لَیُوحُونَ إِلى‏ أَوْلِیائِهِمْ لِیُجادِلُوکُمْ وَ إِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّکُمْ لَمُشْرِکُونَ... و شیاطین به دوستان خود مطالبى مخفیانه القا مى‏کنند، تا با شما به مجادله برخیزند؛ اگر از آنها اطاعت کنید، شما هم مشرک خواهید بود! (121) سوره مبارکه انعام

 اکنون پس از سی و هفت سال، اصلی ترین تهدید برای انقلاب ما پروژه نفوذ فرهنگی و نرم است. نقشه نفوذ و استحاله ی دشمن پروژه ی بسیار زیرکانه و خطرناکی است. چرا که توانسته اند بسیاری از افراد انقلابی ما را به راحتی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا نمایند. آنان با هدف قرار دادن فکر و ذهن نخبگان و انقلابیون ما، به مرور زمان از آنها دشمنانی می‌سازند که ظاهری انقلابی و اسلامی دارند. که البته این همان نقشه قدیمی استعمار گر پیر است که با روشی تازه به اجرا گذاشته شده است.

درسی که جوانان غیور و انقلابی-ولایی ما طی هشت سال به دشمن صهیونیستی داده اند باعث شده تا دشمن هرگز به فکر جنگ نظامی نباشد. اما در عوض با حمله به افکار و اندیشه های جوانان انقلابی ما نقشه ی قدیمی خود را با روشی بسیار نرم و پنهانی به اجرا در می آورد.

در این زمینه حتی رهبر معظم انقلاب نیز مکرر، هشدار هایی در مورد تهاجم و شبیخون فرهنگی داده‌اند. ایشان در دیدار مسئولان و مدیران رسانه‌ ملی و اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما در مهرماه ۹۴ با تأکید بر اینکه تغییر باطن و سیرت به معنای تغییر انگیزه‌ها، شعارها، معارف انقلابی و اهداف بزرگ است، افزودند: در چارچوب اهداف جنگ نرمِ دشمن، باقی ماندن نام «جمهوری اسلامی» و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین‌کننده‌ اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه‌ قدرت جهانی باشد.“

دشمن صهیونیستی بسیار امیدوار است که بتواند با استفاده از جنگ افزارهای اینترنتی خود، این تغییر ذائقه را بوجود آورد و جبهه حق را از بین برده؛ یا لااقل با نفوذ و رخنه در میان نخبگان و انقلابیون ما اهداف جامعه اسلامی را تضعیف نماید و در نهایت از درون ملت ما را تسلیم، و تحت سلطه و سیطره خود در آورد. لذا با استفاده از ترفندهای بسیار زیرکانه ای جنگ افزارهای خود را به گونه ای فریبنده و اغواگرانه طراحی می‌کند تا بتواند ضمن کشتن حساسیت‌های لازم و ضروری، در عمق جامعه و در میان آحاد ملت نیز نفوذ کند. که البته در این میان افراد جاهل و بی بصیرت، در پیاده سازی نقشه های شوم دشمن بسیار موثرند.

با نگاهی عمیق به اتفاقات چند سال اخیر در فضای سیاسی کشورمان می‌توان به راحتی، اهداف پلید نظام سلطه را برای تغییر هویت انقلاب اسلامی که بخش مهمی از آن در بعد جنگ با استکبار و یاری رساندن به مظلوم و ایستادگی در مقابل ظلم است را به خوبی مشاهده کرد. دشمن با استفاده از این جنگ نرم، سعی می‌کند تا با نفوذ در ذهن و جان ملت، باورهایی مثل (می‌شود با کارگزار غربی هم کنار آمد)، (همیشه اهل مذاکره و تعامل دوسویه و منطقی هستند)، (اگر امتیازی به آمریکایی ها داده شود آن‌ها هم منطقی و اصولی امتیاز هم وزنی را به طرف مقابل می‌دهند) و یا (مقامات آمریکائی و اروپائی  آنچنان که تصور می‌شود، خونریز و جنگ‌طلب و چپاولگر نیستند) را برای آنان یک حقیقت انکار ناپذیر جلوه دهد.

کم نیستند افرادی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، (با تحمل آزارها و شکنجه‌ها) نقش بسزایی داشتند اما اکنون دچار سقوط شخصیتی شده، و تغییر موضع داده اند. چرا که دشمن اکنون به خوبی می داند که اولا، با ترور شخصیتها، انقلاب اسلامی متوقف نمی‌شود؛ ثانیا اگر جمهوری اسلامی ایران را رها کند به زودی شاهد صدور انقلاب اسلامی در تمامی منطقه و در نهایت در تمام دنیا خواهد بود. کما اینکه هم اکنون نیز، شاهد نفوذ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دل و جان و فکر جوانان منطقه هستند و این برای دشمن بسیار تلخ ونگران کننده است.

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین دیدار رئیس و نمایندگان دوره‌ی چهارم مجلس خبرگان رهبری تأکید کردند:وظیفه مجلس خبرگان عبارت است از: انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کرد”. چرا حضرت آقا این چنین بر انقلابی ماندن پیشکسوتان انقلاب تأکید دارند؟ زیرا معظم له به خوبی می‌دانند که اگر نظام اسلامی در قبال نظم منحط جهانی، هویت خودش را از دست داد، شکست خواهد خورد.

چرا که دشمن با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، سبک زندگی و نگاه ما قصد دارد کاری کند که ما همانطور که او می خواهد فکر کنیم، و در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و خانوادگی مانند یک آمریکایی زندگی و به مسائل نگاه کنیم و در مواقع لزوم همانطور تصمیم گیری کنیم که یک آمریکایی در برخورد با مسائل مختلف تصمیم می‌گیرد. در این صورت، او با خیال آسوده و بدون اینکه خود را به خطر اندازد، تمامی اهداف خود را پیاده کرده و می داند که ما در انجام تمام امور زندگی اتومات همان کاری را انجام خواهیم داد که او می خواهد.

این، معنی کامل نفوذ است. این همان مفهومی است که در صحبتهای دلسوزانه ی رهبر مظلوم، مقتدر و عزیز ما دیده می‌شود. "هر فرد و هر جریانی که برای اسلام و به نام اسلام کار می کند، اگر به امریکا اعتماد کند، دچار خطای بزرگ شده و سیلی آن را خواهد خورد." بیانات امام خامنه ای در پانزده خرداد 95

واقعا چرا باید یک عده از نیروهای انقلابی و پرشور ما، در عین حالی که اطلاعات لازم و ضروری را برای جنگ با دشمن کسب نکرده اند، صرفا با توهم موثر بودن، وارد میدان جنگ طراحی شده دشمن شوند؟ آیا واقعا آنان تصور می‌کنند که در حال مبارزه و شکست دادن دشمن صهیونیستی هستند!؟ آیا می‌دانند که متأسفانه پس از مدتی فقط نام انقلابی بودن را یدک خواهند کشید؟ آیا می‌دانند که بهترین جوانان و نوجوانان ولایی-انقلابی ما را نیز به دنبال خود وارد زمین دشمن کرده و بازی می‌دهند!؟ به طوری که آنان اعمال خود را جهادی مقدس می‌بینند!! آیا اینها همه از دسیسه ها و خطوات شیطان نیست؟ (وَزَیَّنَ لَهُمُ الشَّیْطَانُ أَعْمَالَهُمْ)...

آیا هنوز وقت آن نرسیده است که از دشمنانی که به فرموده امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام‌الله‌علیه)، "چه بخواهیم چه نخواهیم به دنبال آنند که هویت دینى و شرافت مکتبى ما را لکه‌دار نمایند" اعلام برائت و انزجار کنیم؟؟ ایشان فرمودند: "آرى، اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامى و انقلابى خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین - علیهم السلام - را با دستهاى خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بى‌فرهنگ به رسمیت بشناسند، ولى در همان حدى که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آنها ولى و قیم باشند ما جیره‌خوار و حافظ منافع آنها، نه یک ایران با هویت ایرانى – اسلامى..."؟!(پیام به مناسبت قطعنامه ۵۹۸)

 آری تنها راه نجات ملت مظلوم و قهرمان ما از این دام گسترده و اغواکننده ی شیطان، ایجاد انقلابی بزرگ در فضای مجازی است.

رهبر عزیز و معظم انقلاب اسلامی طی حکمی محکم و هوشمندانه، در خصوص تشکیل شورای عالی فضای مجازی و به دنبال آن تعیین وظیفه ای سنگین مبنی بر ایجاد "مرکز ملّی فضای مجازی کشور،" راه نجات از این گرداب مخوف را به آسانی به ما نشان دادند.

اما متاسفانه علیرغم تأکید و سفارش رهبر معظم انقلاب بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که تنها راه جلوگیری از نفوذ و جاسوسی دشمن است؛ دولتمردان و مسئولان مربوطه، با بی توجهی به فرمایشات و اوامر معظم له پس از گذشت ۴سال، هنوز بیشتر از ۵٪ درصد آن را اجرا نکرده اند. از آنجایی که فضای مجازی نوک پیکان مبارزه با دنیای استکبار است پس ما باید در این عرصه به استقلال برسیم و تنها راه رسیدن به این استقلال،"راه اندازی شبکه ملی اطلاعات" است. و فقط با فعال کردن نیروهای انقلابی خود در این عرصه است که می‌توانیم مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب و دنیای استکبار بزنیم.

با داشتن شبکه ملی اطلاعات، ضمن داشتن اینترنتی سریع، ارزان، امن و پاک می‌توان فضای مجازی را نیز به خوبی مدیریت کرد و با مصونیت و قدرت بیشتری وارد جنگ شد و ضمن محافظت از منابع داخلی، آسیب‌های جبران ناپذیری را به دشمن وارد کرد.

اما بسیار جای تاسف است زیرا با تامین نشدن زیر ساخت ها و به سرانجام نرسیدن شبکه ملی اطلاعات، و فراهم نشدن بستری امن و مناسب در فضای مجازی، خطرات بزرگی این ملت غیور و شهید پرور را تهدید می‌کند. آیا مسؤولین محترم وزارت ارتباطات و ارشاد در پیشگاه پروردگار جوابی خواهند داشت؟ آیا مسئولان این دولت محترم در آینده می‌توانند در حضور ملت جوابگو باشند؟ چگونه می‌توانند در چشمان مادران و پدران ستایش ها و امیر حسین ها نگاه کنند و پاسخگو باشند؟

اما چرا حوزه‌های علمیه به عنوان محافظان منابع و متون غنی اسلامی و سردمداران روشنگری در جامعه اسلامی، بر اساس اصول و مبانی امر به معرف ونهی از منکر، با اتحاد و همفکری، در تایید حکم مقام معظم رهبری امام خامنه ای (ارواحنا له الفداه)، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را از دولت محترم مطالبه نمی‌کنند؟؟ تا فضای مجازی اسلحه ای در دستان دشمن برای نابودی ملت ما و صرفاً محلی برای تبلیغات سوء دشمنان و عناوین غیراخلاقی نباشد؟ آیا وقوع یک نهضت نرم‌افزاری برای حفظ ارزش‌های اسلامی ما در فضای مجازی لازم نیست؟؟ آیا کلام نورانی حضرت امام خمینی (ره) را فراموش کرده اند که فرمودند: "اگر در سکوت علمای دین و روسای مذهب-اعلی الله کلمتهم-تقویت ظالم و تأیید او باشد، -العیاذ بالله- سکوت کردن بر ایشان حرام است و بر آن‌ها واجب است اظهار کنند؛ و لو این‌که در رفع ظلم او موثر نباشند".

 البته همه می‌دانیم که این بار نیز نخبگان و عامه مردم انقلابی این مرز و بوم در این نبرد عظیم به مدد خداوند پیروز خواهند شد. و به فرموده رهبر عزیزمان "به وعده‌ی «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» اعتماد و اطمینان داشته باشید. ملّت عزیز، جوانان عزیز! بدانید: به کوری چشم دشمن شما پیروزید".۱۳۹۵/۰۳/۱۴ 


 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • ۵۸۱ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی