جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

غیر قابل کنترل... همین!

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


"یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِکُمْ لَا یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیَاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ؛ اى مؤمنان از غیر خودتان کسانى را به همدلى نگیرید که از هیچ نا بکارى در حق شما فروگذار نکنند و به رنج و محنت افتادن شما را خوش دارند و دشمنى از لحن و سخنشان آشکار شده است و آنچه دلهاشان پنهان مى‏دارد، بدتر است، آرى اگر اندیشه کنید آیات خویش را به روشنى برایتان بیان کرده‏ایم."1 

"فضای مجازی غیرقابل کنترل و غیرمنضبط رها شده"2 عبارتی تأمل برانگیز و دردناک است؛ که به واسطه ی غفلت و سهل انگاری مسئولین محترم دولت یازدهم بر فضای مجازی ایران شهید پرورمان سایه ای شوم افکنده است... ! فضایی که متأسفانه علی رغم تأکید مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مأمن و جولانگاه شیاطین بی رحم ارتش سایبری دشمن صهیونیستی شده است(!) تا دولت های کودک کش صهیونیستی با خاطری آسوده به اجرای مانور کفر آمیز خود بپردازند(!) و هم چنان با زیبا جلوه‌ دادن مظاهر مادی و دنیوی، کشاندن و سوق‌دادن کاربران به آرزوهای واهی و دروغین، القای وسوسه های شیطانی، ارائه تحلیل‌های انحرافی و غلط در لوای چهره یی ناصح و خیر خواه، پنهان شوند!

دریغا! که نقاب بزک کرده ی خفاش صفتان صهیونیستی، مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز به وهم انداخته است!!! چه توهمی از این بالاتر که وزیر محترم ارتباطات اولین کارت زرد و نشان بی لیاقتی دولت یازدهم را دریافت کرده اند اما همچنان با تحریم زیر ساخت های اساسی کشور، علاوه بر افزایش پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی، این دلالی شوم را نشانه ی پیشرفت و توسعه می دانند!! آیا توهم پیشرفت و توسعه با اتکاء به شیاطین فاسد صهیونیستی نشان از خیانتی آشکار نیست؟! در پاسخ باید گفت؛ آری! چنین است!!! وقتی مسئولین می دانند؛ احداث و راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات و پروژه های اقماری آن یعنی اقتدار و استقلال بی منازعه ی ارتش سایبری ایران در فضای مجازی، یعنی حفظ امنیت ملی و ممانعت از خروج ارز از کشور، یعنی توسعه ی دولت الکترونیک در بستری اسلامی، یعنی رونق بازار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران... اما از احداث و راه اندازی شبکه ای ایمن، ارزان، سریع و سالم سرباز می زنند؛ قطعا عالمانی بی عمل در پیکری بی روح هستند!  بنیانگزار انقلاب اسلامی، امام خمینی رحمه الله علیه، احوال  مشکوک چنین افرادی را با توجه به کلام پروردگار متعال3، چنین شرح داده اند: "مَثَل آنها که عالِم شده‌اند لکن علم در آنها اثر خودش را نگذاشته است مَثَل الاغی می‌ماند که بارش کتاب باشد! وقتی که علم در انسان تأثیر نکند و انسان را انسان نکند، این حمل کتاب، چه در سینه‌ها باشد و چه در پشت باشد(!)،مَثَل حیوانی هست، مَثل الاغی هست، که کتاب به دوش او باشد؛  همان طور که کتاب برای آن حیوان هیچ فایده ندارد، این علمی که دنبالش تعهد نباشد، دنبالش عمل نباشد، دنبالش رشد فکری نباشد، دنبالش هدایت مردم نباشد، این نظیر همان است که به دوشش کتاب باشد، بلکه به دوش یک حیوان و یک الاغ کتاب باشد!"4

 

و مگر نه اینکه در دیدگاه اسلامی، مال و دارایی مومن، جان، عرض و آبروی او حرمت و مصونیت دارد؟! و اتلاف و تجاوز در آنها مجاز نیست؟! همان طور که مولا علی علیه السلام فرموند: "اَمّا الظّلم الّذی لا یُترکُ، فَظلمُ العباد بَعضُهُم بعضاً؛ امّا ظلمی که بخشوده نمی‌شود ظلمی است که بعضی از بندگان خدا بر بعض دیگر می‌کنند."5 اکنون باید پرسید؛ آیا سهل انگاری مسئولین محترم، پس از گذشت چهار سال و عدم توجه به اجرای آن چهل دستور بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب؛ مؤید ظلمی آشکار و غفلتی نابخشودنی نیست؟!! آری! چنین است! گسترش روز افزون فساد و بی بند و باری، قبح زدایی از توهین به مقدسات، ترویج شیطان پرستی و آموزه های ضد دین، اباحی گری، نیست گرایی، اشاعه ی عرفان های کاذب، عادی سازی روابط نامشروع با برچسب تجدد و... نمایی تأمل برانگیز و البته سر بسته است؛ از سرانجام وادادگی مسئولینی که طریق غفلت، بی توجهی و منفعت طلبی را پیشه ی راه خود ساخته اند!!!

 

و مگر نه اینکه اهم سیاست های قابل اجرا در عرصه فضای مجازی در حکم دوم رهبر معظم انقلاب با صراحت به شورای عالی فضای مجازی تبیین و ابلاغ شد؟! مسئولین محترم دولت! اهتمام و توجه شما به "رصد، پیش بینی و آینده نگری در فضای مجازی" در کدامین اقدامتان نمودی دارد؟! کدامیک از آن شش مصوبه ی شورای عالی فضای مجازی را به منصه ی ظهور رسانده اید؟! آیا رئیس محترم شورای عالی فضای مجازی تاکنون از تضییع و نقض حقوق شهروندی مردم ایران اطلاعی نداشته اند؟! آیا همه ی آن مظاهر و دلایل دشمنی آشکار و اعترافات صریح و واضح دولت های صهیونیستی در هدایت بی شرمانه ی فتنه ی سبز، تهییج افکار عمومی، شایعه پراکنی و جنگ افروزی به جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دلیلی قاطع بر تعطیلی جاسوس کده های همیشه همراه صهیونیستی نبود؟! چگونه جناب دبیر محترم شورای عالی فضای مجازی تصور می کنند که دشمن صهیونیستی همه ی اطلاعات به سرقت برده ی شهروندان ایرانی را با کمال خیر خواهی تقدیم مسئولین دولت ایران خواهد کرد6؟! چگونه اعضای محترم این شورا پاسخگوی فعالیت بدون مجوز جاسوسکده های صهیونیستی در فضای مجازی ایران اسلامی خواهند بود؟!

 

جناب آقای رئیس جمهور! رئیس شورای عالی فضای مجازی! آیا رهبر معظم انقلاب در حکم دوم به شورای عالی فضای مجازی ضمن تأکید بر "مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با تحولات فضای مجازی"، اصلی ترین وظیفه ی این شورا را "سیاستگذاری، مدیریت کلان و برنامه‌ریزی، نظارت، رصد کارآمد و روزآمد در فضای مجازی" عنوان نکردند؟! آیا اهتمام به ایجاد رشته‌های نوین دانشگاهی و تربیت سرمایه‌های انسانی متعهد،‌ متخصص و کارآمد مورد نیاز در همه ی ابعاد فضای مجازی، تبدیل ایران اسلامی به قدرت طراز اول جهان، سالم سازی و حفظ امنیت فضای مجازی با تأکید مکرر بر احداث شبکه ی ملی اطلاعات، ترویج سبک زندگی اسلامی با توجه به ایجاد شبکه های اجتماعی بومی، ملی و بهبود شرایط اقتصادی با توجه به وجود زمینه ها ی کار و فعالیت در عرصه ی فضای مجازی و... از مهمترین منویات مقام معظم رهبری در حکم مذکور به شورای عالی فضای مجازی نیست؟! پس چگونه به توسعه ی دولت الکترونیک مباحات می کنید در حالی که هنوز مبادرت به ایجاد رشته های نوین دانشگاهی و مرتبط با فضای مجازی نکرده اید!! و در حالی که هیچ مصوبه و برنامه ریزی عملیاتی برای تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در این عرصه وجود ندارد!! آیا نمی دانید چنین دولت گشایی، آن هم بدون وجود شبکه ی ملی اطلاعات و... یعنی تقدیم ذلیلانه ی حقوق مسلم ملت ایران به رئیس جمهور آمریکا و هم پیمانان صهیونیستی!! یعنی دلالی پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی در ازای واگذاری ساده لوحانه ی اسناد دولتی و محرمانه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی(!) و یعنی هم دستی با شیاطین صهیونیستی!!! حضرت علی علیه السلام فرمودند: "مبادا دشمنان خدا را دوست بداری، یا دوستیت را نثار کسی جز دوستان خدا کنی که هر کس مردمی را دوست بدارد با آنان محشور شود!"7 مبادا این غفلت و بی توجهی مشکوکانه، توهم دست یازی به فضای مجازی کشورمان را در بطن سیاه خائنین و مزدوران وطن فروش بپروراند؟! مبادا جان، مال، شرف و ناموس ملت ایران را به یک لبخند آمریکایی معاوضه کنید؟!

 

مسئولین وزارت ارتباطات! آیا یکی از مصادیق این سکوت غیر منصفانه و عدم پاسخ گوییِ مشکوکانه ی شما در ایجاد و راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات،  منجر به قتل کودکی شش ساله و بی گناه نشد!! آیا کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، امیر حسین ها و ستایش ها و... باید تاوان سهل انگاری، غفلت، بی توجهی و منفعت طلبی مسئولین را با شرف، آبرو و جانشان پرداخت کنند؟! این است مفهوم آن همه ادعای عدالت و تدبیر و امید؟!

مسئولین محترم! آیا اهتمام دقیق مسئولین به"اقتصاد مقاومتی"، "پیشتازی در عرصه‌ی علم و فناوری" و "تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی" جزو حقوق مسلم مردم ایران نیست؟! آیا می توان در محضر خداوند و در پیشگاه ملت شهید پرور ایران سوگند یاد کرد که: "دولت تدبیر و امید نهایت اهتمام خود را به کار خواهد گرفت تا بر مبنای اهداف و روش‌های عقلایی و متناسب با واقعیت‌های موجود، اعتدال را شالوده ی عملکرد و مدیریت کشور قرار دهد، تهدیدها را کاهش داده و فرصت‌ها را افزایش دهد."؟!!اما در عمل عامل نقض حقوق شهروندی بود؟!

 

ای کاش مسئولین پاسخ دهند که کدام فرصت را برای ارتقای فضای سایبری ایران اسلامی فراهم آورده اند؟! کدام تهدید به واسطه ی تدبیر و دلسوزی ایشان از فضای مجازی رها شده ی کشورمان دور مانده است؟! کدام وعده ی تحقق نیافته ی امنیت، تضمین سلامت روحی و جسمی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم خواهد بود؟! کدام شعار استکبار ستیزی مسئولین محترم، دست جنایتکاران صهیونیستی را از فضای مجازی کشورمان کوتاه خواهد کرد؟!

باید دانست؛ فضای مجازی و آنچه پنتاگون(وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آمریکا) جانی با همکاری آژانس امنیت ملی آمریکای جنایتکار بوجود آورد به این علت فضایی غیرقابل کنترل است که در دستان وحوش درنده تر از حیوان جامعه جهانی است که هیچگاه اجازه تسلط هیچ بشری را به حتی محدوده زندگی خود نخواهند داد. و این یعنی فضای مجازی غیرقابل کنترل.آیا در جایی که فضای مجازی و اینترنت ایجاد شده و در حال مدیریت توسط رژیم صهیونیستی آمریکا و همپیمانان او غیرقابل کنترل است، چطور می توان ادعا نمود که شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی صهیونیستی تحت اداره سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی را که جزء کوچکی از این نظام سلطه بین المللی می باشد می توان کنترل و یا در آن موثر بود؟!

براستی راه چاره چیست؟! آیا باید در مقابل پروتکل های وحشیانه، ظالمانه و ددمنشانه این ابرجنایتکاران در عرصه فضای مجازی تسلیم شد یا باید این قاعده کثیف، مزورانه و مملوء از جور و ستم را برهم زد و با تمامی قدر شکست؟!قطع به یقین راه چاره در همان است که در بالا بدان اشاره نمودم؛ شبکه ملی اطلاعات با شاخص سرعت، امنیت، سهولت و سلامت ولاغیر.

 

مسئولین! زنهار و مبادا شرف، جان و آبروی ملت ایران را در ازای وعده های پوچ و توخالی دشمنان قسم خورده کشور شهید پرورمان به مسلخ و قربانگاه صهیونیستی ببرید!! چه حکیمانه فرمودند مقام معظم رهبری: "وقتی خواصِ طرف‌دارِ حق، یا اکثریت قاطعشان، در یک جامعه، چنان تغییر ماهیت می‌دهند که فقط دنیای خودشان برایشان اهمیت پیدا می‌کند؛ وقتی از ترس جان، از ترس تحلیل و تقلیل مال، از ترس حذف مقام و پست، از ترس منفور شدن و از ترس تنها ماندن، حاضر می‌شوند حاکمیت باطل را قبول کنند و در مقابل باطل نمی‌ایستند و از حق طرف‌داری نمی‌کنند و جانشان را به خطر نمی‌اندازند؛ آن‌گاه در جهان اسلام فاجعه با شهادت حسین بن علی علیه‌السّلام با آن وضع، آغاز می‌شود!"9

 

منابع:

1- آل عمران/118            2- بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان 13/2/95    3-جمعه/5

4-صحیفه ی امام خمینی، جلد ۹، صفحه ۳۳۵           5-نهج البلاغه، خطبه ۱۷۵

6-خبرگزاری تسنیم، اطلاعات شهروندان ایرانی پیام‌رسان‌های خارجی باید به داخل منتقل شود/ تلگرام به ایران می‌آید؟ 9/3/95

7- میزان الحکمه، جلد 2، ص415           8-پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن کامل سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف13/5/92

9- بیانات در دیدار فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)، 20/3/75

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • ۴۴۲ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی