جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

بازی در زمین دشمن...

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ
وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:


بسم الله...

خیلی از افراد ولایت مدار با این توجیه در جاسوسخانه های همیشه همراه صهیونیستی فعالیت می کنند که از وسیله ی دشمن بر ضد دشمن استفاده کنند. اما آیا این مسئله ممکن است؟ مگر می شود دشمنی که به بچه داخل رحم مادر، رحم نمی کند، آنقدر مهربان شود که اجازه دهد دشمنانش از وسیله ی خود ساخته ی او بر ضدش استفاده کنند؟ مگر می شود دشمن خونخوار صهیونیستی میلیاردها دلار هزینه کند فقط و فقط برای ایجاد یک محیط رایگان و امن که ما بتوانیم با خیال راحت دشمنی خود با صهیونیست ها را نشان دهیم؟ به راستی دشمن صهیونیست، چه رفتاری با دشمنانش دارد؟

با کمی تحقیق و بررسی، می توان سیر دشمنی کردن دشمن صهیونیستی را شناخت؛ تفکر صهیونیستی به طور مستقیم یا غیر مستقیم، سعی بر تطمیع، تحقیر، تهدید و در نهایت حذف دشمنان خود دارد. این شیوه ایست که دشمن خونخوار صهیونیستی با دشمنان حقیقی و مجازی خود برخورد می کنند. برای مثال در اکثر شبکه های ضد اجتماعی، دشمن صهیونیست، کاربران را به طور مستقیم تطمیع می کند؛ به این ترتیب که کاربر طمع کرده و سرگرم ظواهر سایت می شود. دشمن ِپنهان پیشنهاد های فریبنده و جذابی به کاربر می دهد و او را در مسیری از پیش تعیین شده قرار می دهد؛ به گونه ای که فعالیت های کاربر نه تنها ضرری برای دشمن نداشته باشد، بلکه در قالبی زیبا و وابسته کننده، سود بسیاری به سرویس های جاسوسی صهیونیستی برساند. این برنامه با ایجاد فیلترینگ حبابی، این حس را به کاربر القا می کند که وی در حال انجام فعالیت های مفیدیست. یعنی تنها در محدوده ای مشخص، به کاربر اجازه می دهد که به خیال خود بر ضد دشمن صهیونیستی اقدامات مفیدی(!) انجام دهد. البته این جاسوسکده ها به طور غیر مستقیم نیز، با برنامه های تبلیغاتی و البته کلیک دزدی، سعی می کنند فکر و دست کاربر را از مسیر اصلیش منحرف کنند. متاسفانه کاربران به قدری مسحور این شبکه های ضد اجتماعی می شوند که متوجه نمی شوند این برنامه سعی بر تحقیر و بی حیثیت کردن آن ها دارد، به این صورت که در قالب طنز و فکاهی، به ارزش های دینی و اخلاقی آنها توهین می کند و هرگونه واکنش به این امر را تعصب و نادانی جلوه می دهد. کاربران هم یا واقعا متوجه نمی شوند یا خود را به تغافل می زنند.

اگر کاربری تلاش کند از این پازل دشمن ساخته، خارج شود و به فعالیت های موثر خود ادامه دهد، دشمن صهیونیست، موانع بیشتری پیش پای کاربر ایجاد می کند؛ مثلا به راحتی اجازه ی ورود به سایت یا برنامه را نمی دهد، برای ورود به بعضی صفحات مشکل ایجاد می کند، اجازه ی ارسال مطلب نمی دهد یا از صدها طریق دیگر، مانع فعالیت کاربر می شود. به ندرت پیش می آید که کاربری، به قدری موثر شود، که دشمن صهیونیستی نتواند به هیچ روش مستقیم و غیر مستقیمی جلوی فعالیت های وی را بگیرد. بنابراین به آخرین راهکار یعنی حذف کاربر متوسل می شود. روش برخورد این جاسوسکده های صهیونیستی در برخورد با کاربران موثر، معمولا همین روش حذف است. اینکه می بینیم بسیاری از کاربران به اصطلاح ارزشی، در این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در حال فعالیتند و با گذشت زمان، حذف نمی شوند، این به معنای آنست که هنوز خطری برای دشمن صهیونیستی نداشته اند، به طوری که دشمن آنها را در پازل خود تحمل می کند.

اگر ضرر حضور یک کاربر، بیشتر از سودش شود، دشمن خونخوار صهیونیستی، بدون درنگ، اقدام به حذف وی خواهد کرد. همانگونه تا کنون این اتفاق افتاده است. به عنوان مثال، صفحه ی بشار اسد در فیس بوک حذف شد. ولی صفحه ی انقلابیون مصر که به انقلاب فیسبوکی مشهور بود، حذف نشد! نتیجه هم آن شد که جاسوسان صهیونیستی به راحتی در افکار و ایدئولوژی های انقلابیون مصر نفوذ کردند و با مدیریت پنهان، این انقلاب را به بیراهه بردند. اکنون این سوال در ذهن ها پر رنگ تر می شود که واقعا چرا صفحات مربوط به مسئولان دولتی و غیر دولتی ما در فیسبوک، حذف نشده است؟!

اگر می بینیم بسیاری از نیروهای ارزشی، در این جاسوسخانه های همیشه همراه صهیونیستی حضور دارند، و دشمن خدا و رسول خدا (صلی الله علیه و آله) آنها را حذف نمی کند، باید به فکر فرو رویم که چرا دشمن این نیروها را تحمل کرده است؟ مگر نه آنکه به فرموده ی امام راحل(ره) "هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف کرد بدانید که راه را اشتباه رفته اید"؟ اینکه دشمن در مقابل متن های ضد صهیونیستی و بیانیه ها و سخن های روشنگرانه ی مجازی ما در این فحشاخانه های همیشه همراه، سکوت کرده است، "باید" ما را بیدار کند! دشمنی کردن در فضای مجازی آن نیست که ما در زمین نجس دشمن صهیونیستی بازی کنیم (بهتر بگویم بازی بخوریم)، بلکه باید زمین بازی را مطهر کنیم، باید زمینی از خود داشته باشیم.

رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته)، بارها در مورد اهمیت فضای مجازی صحبت و شورای عالی فضای مجازی را موظف به مدیریت این فضا کرده اند. لیکن ما هنوز شاهد اقدامی عملی و سریع از این شورا و از دیگر مسئولان کشور نبوده ایم. دشمن در زمینه ی فضای مجازی بسیار جدی ست؛ آمریکا، حمله ی سایبری را حمله نظامی تلقی می کند و طبق سندی که در سنای آمریکا به تصویب رسیده است، با حمله نظامی پاسخ آن را خواهد داد! در انگلستان نیز، برای جاسوسی، بدترین مجازات یعنی اعدام در نظر گرفته میشود، حال آنکه برای بقیه ی جرائم از قبیل قتل، کشتار، سرقت مسلحانه و... چنین مجازاتی اصلا وجود ندارد.

ما نمی گوییم دشمنی را از دشمن بیاموزید! ولی لااقل در آیات قرآن و سیره ی اهل بیت (علیهم السلام) در دشمنی کردن با دشمن کمی تامل کنید...

·    لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ....(آیه 82 سوره مائده). مسلّما سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند، یهود و مشرکان خواهی یافت...

·      یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ... (آیه 1 سوره ممتحنه). ای کسانیکه ایمان آورده اید، دشمن من و دشمن خودتان را به دوستی نگیرید، آیا مراتب دوستی خود را به ایشان تقدیم می کنید با اینکه به شریعتی که برای شما آمده و حق است کفر می ورزند...

·    یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ. (آیه 123 سوره توبه) ای کسانی که ایمان آورده اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند ، پیکار کنید! (و دشمن دورتر ، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!) آنها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزگاران است!

امیدست که سران سه قوه و دیگر نهاد های مسئول، با عزمی جدی، راه را بر جاسوسی دشمن خونخوار صهیونیستی ببندند و ضمن آگاه کردن مردم از خطرات این شبکه های ضد اجتماعی و جاسوسی دشمنان اسلام و مسلیمن، در صدد راه اندازی اینترنت امن و ارزان و سریع و قابل دسترسِ ملی برآیند.

والسلام...

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۹
  • ۶۳۵ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی