جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

فن آوری و سلطه اطلاعاتی که در فضای سایبری برای آمریکای جنایتکار به وجود آمده، با حضور شبکه های به اصطلاح اجتماعی قدرت بیشتری به خود گرفته است. این شبکه های اجتماعی از آن گروه ابزارهای متعدد فضای سایبری هستند، که در خدمت استراتژی های مقابله جویانه ایالات متحده برضد جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند و به دلیل ویژگی های خاص، کارکردهای امنیتی پیدا کنند. حجم و گستردگی اطلاعات رد و بدل شده در این شبکه های ضد اجتماعی، باعث ایجاد نوعی قدرت برای این دولت ها گردد. (برگرفته از مقالات جوزف اس. نای) صاحبان این فضا از طریق شبکه های ضد اجتماعی راه نفوذ و تسلط بر مستضعفین کشورهای مختلف را در امور سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی تسهیل نموده و این چنین به تاثیرگذاری در فضای سیاسی حاکم بر کشورهای جهان سوم مشغولند. دولت های صهیونیستی تمام عزم خود را با ایجاد، کنترل و مدیریت اینگونه شبکه های ضد اجتماعی در بستر وب و تلفن همراه جزم کرده اند تا بتواند علاوه بر سودهای اقتصادی کلان، منافع سیاسی خو را نیز تامین کنند. اثر این قدرت را می توان در کشورهای اسلامی مثل مصر و بحرین مشاهده نمود، که تا براندازی حکومت این کشورها نیز پیش روی کرده اند.

این شبکه ها اساسا در جهت ایجاد شکاف اعتقادی برمبنای مسائل سیاسی روز، ایجاد شبهات و شایعات، برنامه ریزی برای فشار سیاسی با بهانه های واهی، ایجاد حس ناامیدی سیاسی و تردید نسبت به مسئولین حکومت توسط عناصر داخلی، ایجاد نشاط کاذب سیاسی، اتلاف موقعیت ها با ایجاد بگومگوهای سیاسی، شکستن قبح اهانت به ایدئولوژی سیاسی مکتبی نظام مقدس اسلامی به روش های مختلف، ترویج جدایی دین از سیاست (سکولاریسم) و در نهایت منفعل کردن جبهه حق، به اهداف استعماری و استثماری صاحبان صهیونیستی خود جامه ی عمل می پوشانند. جمهوری اسلامی نیز از آماج تیرهای سمی و مهلک این   شبکه ها در امان نبوده و تاریخ انقلاب اسلامی شاهد پروژه های زیادی از جمله فتنه 88 بود که در آن دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها به قدرت حضور شبکه های اجتماعی در ایران پی برده و نهایت سوءاستفاده را از آن کردند؛ به گونه ای که وزیر امور خارجه آمریکا خانم هیلاری کلینتون با اهدای کمک مالی به فیس بوک، از مدیران آن می‌خواهد تا تعمیرات سایت خود را متوقف کند. کنگره آمریکا یک سال بعد یعنی در سال 1389 تصمیم به قطع اینترنت ایران می گیرد، اما اوباما مانع می شود؛ به گزارش خبرنگار "نیویورک تایمز" اوباما 15 دقیقه در مخالفت با قطع اینترنت ایران و لزوم تقویت اینترنت کشور ما صحبت کرد؛ اوباما در بند اول گزارش خود به کنگره می‌گوید با بودجه جنگ نرم علیه مردم ایران، اندروید را وارد ایران کرده ‌است. بعد از صحبت‌های اوباما نمایندگان کنگره آمریکا، یک دقیقه برایش کف زدند و مسئله قطع اینترنت ایران به طور کامل از دستور کار کنگره آمریکا خارج می گردد. دشمن هر چند از پی تدبیر و حکمت ولایت فقیه در فتنه 88 با شکست مفتضحانه روبه رو شد، لیکن راه های نفوذ را پیدا کرده و با کمک عوامل داخلی و خارجی توانست آنها را تقویت کند. دشمن با حفظ راه های نفوذ، فقط دست به تغییر مصادیق زد و این بار با گسترش دامنه نفوذ و ایجاد تنوع متناسب با سلایق مختلف وارد عرصه مبارزه شد؛ نفوذ در تمام لایه های اجتماع، بالاخص قشر مذهبی از طریق شبکه های به اصطلاح اجتماعی در بستر تلفن همراه...

به طوری که این بار با تراژدی غم انگیز تر و تلخ تر از پرسه زدن در این شبکه های به اصطلاح اجتماعی رو به رو می شویم؛ اعضای دولت منتخب مردم که با شعار قانون روی کار آمد، در اولین روزهای حضورشان از صفحات خود در فیسبوک صهیونیستی سخن به میان آوردند. این طور قبح شکنی در استفاده از فیلتر شکن که طبق فتاوای مراجع، فعلی حرام است، نشان دهنده قانون گریزی مسئولین در عرصه فضای مجازی بود. بدین ترتیب حضور در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی برای مردم وجه ناخوشایند خود را از دست داد و مسئولین جامعه _خواسته یا ناخواسته_ مردم را به سمت نقشه های دشمن سوق دادند.

فیسبوک از جمله این شبکه ها بود که توانست رسالت یک جاسوس اطلاعاتی را به خوبی ایفا کند.. این شبکه ضد اجتماعی تا پیش از فتنه 88 از طریق شبکه اینترنت در ایران قابل دسترسی بود، ولی پس از آن فیلتر شد و مدتی بعد آزاد گردید؛ اما در حال حاضر دسترسی به این شبکه ضد اجتماعی صهیونیستی در کشورمان غیر قانونی است.

اینستاگرام به عنوان سرویس عکس فیسبوک و واتس اپ به عنوان نرم افزار تلفن همراه کمپانی صهیونیستی فیسبوک هم اکنون در سطح وسیع تری در ایران مشغول خدمت رسانی به صاحبان خود می باشند. ضعف های امنیتی و جاسوسی ها در واتس اپ به جایی رسیده بود که حتی برخی کشورهای بزرگ در اروپا نیز دسترسی به این نرم افزار را محدود کرده و استفاده از آن را جرم و خلاف قوانین اعلام کردند. دایره امنیت اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز سربازان خود را از استفاده برنامه واتس‌ اپ منع کرد.

مدتی بعد تنوع نرم افزاری بیشتر شده و نرم افزاری به نام تلگرام گوی سبقت را از مابقی ربود. نجس افزاری صهیونیستی که متعلق به یک میلیاردر یهودی – صهیونیست به نام مایکل میری لاشویلی است. وی از حامیان تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی به آخرین سلاح های روز دنیا و افزایش بودجه نظامی این رژیم می باشد. سرگذشت تلگرام صهیونیستی در کشور کمونیستی چون چین با فیلتر همراه می شود، اما در ایران چندین بار جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو می گردد!!! گویا قصه فیلتر تلگرام در ایران مانند پایان قصه های مادر بزرگان این سرزمین که در آن کلاغِ قصه هیچ گاه به منزلش نمی رسد، قرار است با تسویف مسئولین ذی ربط در ایران اسلامی نیز هیچ گاه به مرحله ی فیلتر نرسد.

بعد از قبح شکنی مسئولان و تبلیغات مکرر رسانه ها از حضور خواص جامعه از سویی و ضعف ها و نواقص شبکه های داخلی از سوی دیگر باعث اقبال عمومی مردم و امت حزب الله از نرم افزارهای صهیونیستی گردید. در صورتی که دولت می بایست با حمایت از متخصصین متعهد داخلی، کیفیت و کمیت نرم افزارهای داخلی را تامین نموده، و با اعطای تسهیلات برای متخصصین داخلی، و ساماندهی بخش خصوصی در زمینه نرم افزاری و گسترش شبکه ای باعث شود دست جاسوسان تشنه به خون این نظام مقدس، کوتاه گردد. ولی مع الاسف می بینیم که مسئولان دولتی به شبکه های خارجی صهیونیستی بدون پیوست های فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی در کشور امان نامه داده اند تا بدون هیچ ضابطه و نظارتی به درو کردن فرصت های شغلی، فرهنگ و اطلاعات کاربران ایرانی این شبکه ها پرداخته شود.

و این در حالی است که هم نیروهای انسانی متخصص و متعهد در کشور آماده به خدمت در راستای تولیدات ملی بوده و هم زیرساخت ها و فناوری لازم برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و خود کفایی در فضای مجازی وجود دارد. به گفته کارشناسان، وزارت ارتباطات می تواند در کمتر از سه ماه شبکه ملی اطلاعات را به مرحله اجرا در آورد. جای بسی تعجب است که رئیس جمهور کشورمان با افتخار خود را عامل عدم فیلترینگ این شبکه های جاسوسی در ایران می داند در حالی که پنج بار حکم فیلترینگ این شبکه های ضد اجتماعی از سوی قوه ی قضائیه صادر شده است.

... و این روزها در پی سوالات بی جواب خود از دولت هستیم... ابهامات فراوانی که ما را به پروژه نفوذ رهنمون می سازد. همان پروژه ای که در کلام امام خامنه ای، دشمن برای رسیدن به آن از قطعات جداگانه ای استفاده می نماید؛ " دشمن درصدد آن است که افکار عمومی ما را از اهداف خود و نیّات پلید خود غافل نگه دارد؛ برنامه‌هایی را میچینند، قطعات جداگانه‌ای را در جاهای مختلف تدارک می‌بینند تا این قطعات را به هم وصل کنند، آن‌وقت آن نقشه و توطئه‌ی اصلی آنها تحقّق پیدا کند؛ ما باید نگذاریم. چه کسی باید نگذارد؟ ملّت."[1] باید به هوش باشیم که این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی یکی از قطعات پازل دشمن است که در وقت مشخص، موجب تکمیل پازل دشمن در راه فتنه نفوذ می شود. آیا همان سناریوی فیسبوک و توئیتر در تلگرام و واتس اپ و با بازیگران جدید در حال شکل گیری است؟ یعنی کاربران با فرو رفتن در باتلاق خیانت عده ای داخلی که به حمایت دشمنان خارجی دلگرم هستند، در توهم مقابله با جنگ نرم در زمین دشمن به سر می برند. این مسئولان هستند که با عدم فیلترینگ این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، جوانان را مشغول بازی خوردن در زمین طراحی شده از سوی دشمن کرده اند و باعث شده اند دشمنان این جوانان را برای رسیدن به اهداف شوم خود تغذیه فکری کنند. شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی موجب تکمیل پازل نفوذ دشمن خواهند بود. آیا وقت آن نرسیده که مردم و مسئولان به هوش آیند؟؟؟ آیا انتخابات و تغییر جو به نفع اهداف مورد نظر می تواند علت آزادی فعالیت این نجس افزارها بدون پیوست فرهنگی در کشور باشد؟ آیا مانند سال 88 عده ای در خارج می خواهند با کمک مخالفان نظام سکان انتخابات را برای براندازی نظام در دست بگیرند؟ و اگر به اهداف خود نرسند آیا در پی ایجاد فتنه ی دیگری هستند؟؟؟

والسلام علی عبادالله الصالحین

 



[1] بیانات در دیدار مردم آذربایجان شرقی 28 بهمن 94

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۹
  • ۶۰۱ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی