جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

پستوهای فکری دشمن

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

وبلاگ صهبای حق در یادداشتی بیان داشت:


بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم والعن اعداءهم

 

ای کسانی که ایمان آورده اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند ، پیکار کنید! ( و دشمن دورتر ، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند! ) آنها باید در شما شدّت و خشونت ( و قدرت ) احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزگاران است!

امروزه روند تحول در دنیای مجازی به شکل چند بعدی دچار تحول های بنیادی شده است به طوری که به جرءت می توان گفت صبغه امنیتی ان به فرهنگی غلبه پیدا کرده است ودر واقع مرز بین فضای سایبر ومحیط واقعی(حوزه سیاست.امنیت.جنگ)شکسته شده وشاید به همین دلیل باشد که در اخرین نسخه استراتژی وامنیت سایبر امریکا که اواسط ژوئن ۲۰۱۱توسط پنگتاگون منتشر شد ایالات متحده به صراحت اعلام کرده که به خود حق می دهد حملات در فضای سایبر را به صورت نظامی در فضای واقعی پاسخ دهد.

دشمن در واقع با تغییر تاکتیک نظامی و روی اوردن به جنگ نرم باتمام قوا به میدان امده تا با اراده ها .بینش های ملت ما را تحت تاثیر فعالیت های ماهواره ای رسانه ای وفضای مجازی که بخشی از سلاح پیچیده دشمن علیه نظام است تغییر دهد.

اما انچه بیش از همه مردم ما را دچار سراب کرده وجود شبکه های ضد اجتماعی بستر وب و تلفن همراه ایجاد، کنترل و مدیریت شده توسط سرویس های جاسوسی – تروریستی دولت های صهیونیستی بوده که هر قشری را با شیوه های خاص آن قشر به خود مشغول ساخته است

ولی دشمن با اصول خاص خود دراین نبرد با کاربران خود برخورد می کند برای او فرقی ندارد تو با چه هدفی وارد سرزمین ان ها شده ای...سرزمین جنگ نرمی که بهتر است از ان به عنوان جاسوس کده های صهیونیستی یاد کرد

برای همه کاربران در مرحله اول شیوه تطمیع را پیاده می کند 

که می توان در این مرحله به فیلترینگ حبابی اشاره داشت مرحله ای که بسیار روانشناسانه فرد را در این توهم که دارد در عرصه جنگ نرم فعالیت می کند و موثر نیز می باشد به خود مشغول می سازد.

و عوامل غیر مستقیم دیگری مثل تبلیغات وفضای خود این نرم افزارها خود عاملی دیگر برای به طمع انداختن کاربر برای ماندن وادامه فعالیت می باشد.

ناگفته نماند که دشمنان اسلام و مسلمین در این فضاها دست به هر شیوه ای برای تحقیر کاربر ایرانی .شیعی خود می زند و اگر کوچکترین احساس را داشته باشد که ممکن است این کاربر اثری مثبت و موثر در این میدان از خود به جای بگذارد مطمینا بااسبابی چون اجازه ندادن برای وارد شدن به صفحه شخصی یا اخطار و...کاربر خود را ازار می دهند ونهایتا وقتی احساس کنند که تهدید کارساز نبوده یوزر کاربر را حذف خواهند کرد... 

البته در بسیاری موارد مرحله حذف بدون تهدید مستقیم اعمال می شود.مانند صفحه جوانان حامی مقاومت فلسطین و صفحات موثر دیگر...

جالب انجاست که بدانیم چه شده است که این همه مخاطب ایرانی در این سرزمین های فحشا وجاسوسی متعلق به شبکه نجس صهیونیسم جهانی خاضعانه در حال فعالیت می باشند ووقتی با آن ها صحبت می شود مدعی جنگ نرم هستند به راستی اگر حضور میلیونی این کاربران اثری در جنگ نرم داشت و برای دشمن ضرری ..ایا دشمن ما انقدر احمق ونادان است که اجازه فعالیت به آن ها بدهد؟! و میلیاردها دلار هزینه می کرد تا جوان ما با طیب خاطر در زمین آنان، به خود منحوسشان ضربه وارد کند؟درد اورتر این است که مسیولین تراز اول دولتی باخودشان این معادله دشمنان اسلام ومسلمین راچگونه حل کرده اند که باافتخار از صفحه شخصی خود در فیس بوک و تویترصحبت می کنند؟

اگر زمانی دشمن نمی توانست حتی خواب جنگ نظامی راببیند اما هم اکنون با وجود این نرم افزارهایی که زاییده فکر پلید دولت های صهیونیستی است دیگر مرزی برای فتح کردن نگذاشته اند و  دشمن حتی اتاق خواب ما را در خاک خودمان به سرعت برق وباد تصرف کرده است. 

گویا امام خامنه ای درسال ۷۸این روزهای امروز ما را می دیدند و در ان روزها هشدار برای بیداری امروز ما دادند:«در میدان تنظیم شده ی دشمن بازی نکنید ٬این را مراقب باشید٬همه مراقب باشند٬مطبوعاتی هاهم مراقب باشند دشمن طراحی می کند در میدانی که اودرست کرده بازی نکنیدچون چه ببرید وچه ببازید به نفع اوست.

                                                                                             

                                                                                     وسلام علی عبادالله الصالحین

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۹
  • ۶۹۷ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی