جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

کاسبی با امنیت و فرهنگ مردم...

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

وبلاگ مطالبه در یادداشتی بیان داشت:

 

"اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است." معنای مهم و راهبردی این جمله را شاید فقط گوینده آن بداند، کسی که می‌گوید: "اگر رهبر انقلاب نبودم، حتما رئیس فضای مجازی کشور می شدم..."

 

 

از سال ها پیش، رهبر معظم انقلاب با بینش عمیق و دور اندیشی، سعی داشتند مردم و مسئولان را نسبت به اهمیت فضای مجازی، آگاه کنند. این چنین اهمیتی، مسئولان سه قوه را ملزم میکند با همتی بلند، فرمایشات رهبر گرانقدرمان در باب فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی را، پیگیری و اجرا نمایند.

 

 

ولی متاسفانه، چیزی که شاهد آن هستیم، بی توجهی مسئولان و سوءاستفاده ی دشمنان داخلی و خارجی از این فضاست؛ به طوری که در حال حاضر، ده ها شبکه ی ضد اجتماعی صهیونیستی_تروریستی در کشور ما فعال است. و علیرقم دستور قوه ی قضاییه مبنی بر فیلترینگ این شبکه های ضد اجتماعی، این جاسوس خانه های همیشه همراه، در سایه ی بی توجهی مسئولان، کماکان در حال زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و جاسوسی از کاربران ایرانی هستند.

 

 

واقعا جای سوال است که چطور قوه ی محترم قضائیه، تنها به دادن حکمی _که گویا ضمانت اجرایی هم نداشته_ بسنده کرده و پیگیر اجرای این حکم نشده است. با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی، چرا قوه قضاییه بدون مماشات نسبت به عدم اجرای این احکام مهم، برخورد لازم را انجام نداده است؟ انتظار می رود که قوه محترم قضائیه با استفاده از اختیارات قانونی خود، برخورد محکم و مقتضی را علیه این جاسوس خانه های همیشه همراه نشان داده و مانع از ادامه ی خیانت عناصر خود فروخته ی داخلی گردد. قوه ی قضائیه می بایست با جدیت، با کسانی که مقابل اجرای این حکم ایستادند و همچنین کسانی که راه را برای جاسوسی سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی باز گذاشته اند، مقابله کند و این خیانتکاران را به اشد مجازات برساند و دست دشمنان اسلام و مسلمین و همچنین دشمن صهیونیستی_تروریستی را از سوءاستفاده در این فضای بسیار مهم، کوتاه کند.

 

 

البته قوه مقننه نیز قوانین سخت گیرانه ای در این زمینه ندارد؛ گویی هنوز اهمیت این فضا برای نمایندگان مردم روشن نشده است! مگر این نیست که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حافظ قانون و حقوق شهروندی ملت هستند؟ پس چطور در مقابل این بی قانونی ها و ضرباتی که بر پیکره ی کشور اسلامی مان وارد میشود، سکوت کرده اند؟ مردم از نمایندگانشان انتظار دارند که قوانین سخت گیرانه تری بر ضد سوءاستفاده کنندگان فضای مجازی وضع کنند و مانع از پایمال شدن حقوق شهروندیشان بشوند. عجیب است که کمیسیون امنیت ملی نسبت به جاسوسی سرویس های صهیونیستی_تروریستی تا این اندازه مسامحه به خرج داده است! یا دیگر کمیسیون ها مثل کمیسیون های فرهنگی و اقتصادی، چرا مانع این همه سود رسانی اطلاعاتی و فرهنگی و مالی به شرکت های صهیونیستی_تروریستی نمی شوند؟ چرا مجلس محترم به وظایف ذاتی خود در بحث مطالبه گری از مسئولان در باب فضای مجازی عمل نمیکند؟ آیا وقت آن نرسیده که با طرح سوال و یا حتی فشار، مسئولانی که به مردم، نظام مقدس اسلامی و قانون اساسی خیانت میکنند را برکنار و دست دشمن صهیونیست را از منابع مادی و معنوی کشور کوتاه نمود؟

 

 

یکی از اصلی ترین راهکارهای کوتاه کردن دست جاسوسان صهیونیستی_تروریستی، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است. با اینکه طرح توسعه ی "شبکه ملی اطلاعات" در مرداد ماه سال جاری، تصویب و برای اجرا به وزرات ارتباطات ابلاغ شده است، ولی متاسفانه وزرات ارتباطات که از دلالی پهنای باند، سود خوبی کسب میکند، اجرای این دستور شورای عالی فضای مجازی را به تعویق می اندازد. دولت پهنای باند را به اپراتورهای مختلف فروخته و آنها نیز آن را به چند برابر قیمتی که از دولت خریده اند مجددا به مردم می فروشند. بنابراین دولت سود کلانی از این راه بدست می آورد. یعنی به همین سادگی، برای دلالی پهنای باند اینترنت آمریکایی، امنیت ملی، فرهنگ و اقتصاد داخلی را به فنا می دهد و اجازه می دهند این جاسوسخانه های همیشه همراه، به فعالیت خود ادامه دهند.

 

 

اما قوه ی محترم مجریه باید برای اجرایی کردن شبکه ملی اطلاعات، مصمم و ثابت قدم باشد. دولت محترم میبایست نسبت به مسئله ی امنیت ملی و همچنین حقوق شهروندی، بیشترین حساسیت را داشته باشد و دست سرویس های جاسوسی_تروریستی را به طور عملی کوتاه کند. وزرات های ارتباطات، فرهنگ، اطلاعات، ... باید به وظایف ذاتی خود عمل کرده و راه سوءاستفاده های دشمن بدخواه و حیله گر از اطلاعات مردم و مسئولان را مسدود کنند.

 

 

انتظار میرود وزارت محترم اطلاعات، به عنوان نهادی فراجناحی و حافظ امنیت ملی، همانگونه که تا کنون به نظام مقدس اسلامی و ملت شریف و مسلمان ایران خدمت کرده است، با عوامل دشمن در وزارت خانه های ارتباطات، ارشاد و دیگر نهاد های دولتی که به حقوق شهروندی و امنیت ملی خیانت میکنند، برخوردی بدون مماشات داشته باشد. مردم ما همواره قدردان زحمات و جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) بوده و هستند، لیکن انتظار دارند این نهاد مقدس، با جدیت و بدون مسامحه دست خائنین داخلی و دشمنان خارجی را از منابع مادی و معنوی کشور و نظام جمهوری اسلامی کوتاه کند.

 

 

البته نهاد های دیگری نیز هستند که می توانند با عملکرد به موقع و موثر، قدمی _نه چندان کوچک(!)_ در راستای آگاه سازی عمومی انجام دهند. به عنوان مثال صدا و سیما یکی از نهاد هایی ست که با برنامه های مستقیم و غیر مستقیم، در تفکر و آگاهی مردم نقش بسزایی دارد؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند صدا و سیما دانشگاه عمومی است. اهمیت این نهاد در بحث فضای مجازی هم از آنجا نمایان می شود که شاهد حضور صدا و سیما در شورای عالی فضای مجازی به عنوان عضوی حقوقی هستیم.

 

 

متاسفانه چیزی که در حال حاضر شاهد آنیم، تبلیغ شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در برنامه های مختلف سیماست؛ در اخبار، در گزارشات، در سریال ها و... . البته مدتی ست برنامه هایی با مضمون هایی مفید در حال پخش از بعضی شبکه ها هستند؛ منتها در سوخته ترین زمان ها! یعنی در ساعات ابتدایی بامداد یا زمانی که تکرار سریالی پربیننده در شبکه ای دیگر در حال پخش است. ضمن اینکه این برنامه ها که در جهت روشنگری مردم بر ضد جاسوس خانه های همیشه همراه صهیونیستی است، تکرار هم ندارد. البته همین برنامه ها هم به اصطلاح، یکی به میخ میزند یکی به نعل! یعنی گاهی از جاسوسی سرویس های تروریستی_صهیونیستی صحبت می کند و گاهی میگوید میشود در این جاسوس خانه های همیشه همراه، فعالیت مفید هم داشت! گاهی از نابودی حقوق شهروندی توسط فحشاخانه های همیشه همراه میگوید، گاهی از توانایی این شبکه های ضد اجتماعی در گمراه کردن مردم دفاع می کند!... خلاصه آنکه جای خالی برنامه هایی مفید در راستای روشنگری مردم نسبت به حقوق شهروندی شان و شناخت دشمن مجازی تروریست، بسیار احساس می شود.

 

 

امیدواریم که قوای سه گانه و دیگر نهاد های مسئول در جمهوری اسلامی، با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری، نسبت به فضای مجازی، احساس مسئولیت بیشتری کرده و اقدامات عملی موثرتری را در جهت قطع کردن دستان دشمنان صهیونیست شاهد باشیم.

 

 

والسلام...

 

 

 

 

 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۲۱
  • ۵۰۴ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی