جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

هوای مسموم کشور، زیر چتر فضای مجازی!

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

وبلاگ مطالبه گر در یادداشتی بیان داشت:


"فرهنگ به معنای هوایی است که تنفس می کنیم. فرهنگ روح و هویت یک ملت است .فرهنگ حاشیه و ذیلِ اقتصاد نیست، حاشیه و ذیلِ سیاست نیست، اقتصاد و سیاست حاشیه و ذیل بر فرهنگ است". امام خامنه ای

ایران به دلیل موقعیت خاص منطقه ای در طول تاریخ، همواره مورد هدف و هجوم فرهنگ بیگانه قرار گرفته است. این حملات سال های بسیار دور، همچون هجوم فرهنگ های مغول و یونان در تاریخ به ثبت رسیده و از آن زمان تا دوره رضاخان که سرفصل جدید و جدی حملات استعمارگران به فرهنگ و اعتقادات این مرز و بوم آغاز شد، تا کنون ادامه داشته است. در همه ادوار از میان نخبگان و بزرگان کسانی یافت می شوند که متعصبانه فرهنگ آریایی را  ستایش کرده و به تقابل با هر نوع فرهنگ وارداتی می پردازند. حتی برخی افراطیون، ورود دین مبین اسلام به ایران را نوعی تهاجم فرهنگی اعراب می دانند.

واکنش برخی دیگر دقیقا مقابل این گروه بوده و با آغوشی باز، شتابان به استقبال فرهنگ وارداتی رفته و در آن ذوب شده اند. این عده، فرهنگ ایرانی-اسلامی را الگویی ضعیف و نا کارآمد دانسته و رشد و تعالی را در فرهنگ غربی جستجو می کنند. آنها در خوشبینانه ترین حالت، فرهنگ خودی را قابل احترام می دانند؛ ولی برای آن تاریخ مصرف قرار داده و معتقدند فرهنگ بومی و ملی بیشتر برازنده موزه هاست. در این میان بزرگانی یافت می شوند که درنگ و تأمل کرده و با انتقاد منصفانه از فرهنگ وارداتی و بهره گیری صحیح از آن، دلسوزانه حفظ و حراست از فرهنگ خودی را یاد آور شده اند.

 یکی از بزرگترین مدافعان فرهنگ ایرانی-اسلامی که تا به امروز، ایران به خود دیده است، رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه ای هستند. ایشان معتقدند: "ارزش های فرهنگی، روح و معنای حقیقی یک ملت است".

ایشان همواره ضمن هشدار به تهاجم فرهنگی غرب، تاکید می کنند: “این نیست که فرهنگ غرب از بای بسم الله تا تای تمت همه اش خرابی و بدى باشد. اگر این گونه بود، شهروندان ممالک غربى، از اول آن را نمى‌پذیرفتند و اصلاً تحمل نمى‌کردند. بنابراین، فرهنگ مذکور، نقاط مثبتى دارد.‌ آن نقاط مثبت، چشم مردم را گرفت و جوامع را به خود جذب کرد”. ایشان با تاکید به حفظ و حراست از هویت ملی، در مورد خودباختگان فرهنگی می فرمایند:

“کسانى که دلشان آن طرف است، الان هم هستند. این ها چیزی به نام استقلال ملى، هویت ملى، شخصیت و عزت ملى باور ندارند. دستورات اسلام هم براى بعضى از آنها چندان اهمیت و ارزشى ندارد. البته فعالیت مى‌کنند، تبلیغات دشمنان اسلام را ادامه مى‌دهند. هرکس که اهل تحلیل باشد، این معنا برایش روشن است که امروز آمریکا براى ایران هیچ نقشه‌اى جز نقشه‌ى استکبارى ندارد؛ یعنى بازگشت به وضعیت قبل از انقلاب”.

انفعال در قرارگاه فرهنگی !!!

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر استکبار جهانی، امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب، به دلیل اهمیت امور فرهنگی، در سال ۱۳۵۹ فرمانی مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی صادر نمودند. ایشان پس از گذشت چهار سال، در آذر 1363 برای دومین بار ستاد انقلاب فرهنگی را ترمیم کردند و به این ترتیب شورای عالی انقلاب فرهنگی با ترکیبی جدید تشکیل شد. در بخشی از فرمان حضرت امام (ره) که به همین منظور صادر شد، آمده است:”خروج از فرهنگ بدآموز غربی و نفوذ و جایگزین شدن فرهنگ آموزنده اسلامی، ملی و انقلاب فرهنگی در تمام زمینه‌ها در سطح کشور، آن چنان محتاج تلاش و کوشش است که برای تحقق آن سالیان دراز باید زحمت کشید و با نفوذ عمیق ریشه‌دار غرب مبارزه کرد”

بدین ترتیب شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد و اعضای آن طبق تاکید و سفارش حضرت امام (ره) از بین نخبگان و اساتید حوزه، دانشگاه، مسئولین و دولتمردان فرهنگی در دو بخش حقوقی و حقیقی انتخاب شدند.

اعضای حقوقی این شورا، از رئیس جمهور یعنی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گرفته تا رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضاییه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان صدا و سیما و...۱۷ عضو دیگر، همگی از مقامات عالی رتبه کشوری محسوب می شوند. همچنین اعضای حقیقی شامل ۲۰ نفر از مسئولین و برگزیدگان در امور فرهنگی می باشند و قطعاً همگی این اعضا می بایست توانمندی لازم در جهت تصویب و اجرای قوانینی که برای سلامت فرهنگی کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی لازم است، دارا باشند.

رهبر بصیر و فرزانه انقلاب، در یکی از مهم ترین بیانات خود، در جمع اعضای حقیقی و حقوقی شورای انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۲ به نقش و وظیفه مهم این نهاد در سیاست گذاری راهبردی و هدایت دستگاه ها و مراکز تاثیر گذار فرهنگی و بخش های اجرایی اشاره کرده و فرمودند:

یکی از مهم ترین وظایف شورا این است که مسئله فرهنگ کشور تابع جریانات سیاسی و جناح های سیاسی نباشد. اعضای شورا بایستی این شورا را باور کنند؛ که اینجا قرارگاه مرکزی فرهنگی کشور است، باور کنید که اینجا فرماندهی مسائل عمده‌ی فرهنگی کشور و سیاست‌گذاری کشور را بر عهده دارد، تعبیر"قرارگاه" ممکن است به بعضی گوش ها سنگین بیاید، قرارگاه یک اصطلاح جنگی است، اصطلاح نظامی است و بگویند آقا، قرارگاه مال مسائل نظامی است، شما در مسائل فرهنگی هم فکر نظامی را رها نمی کنید! واقع قضیه این است که کارزار فرهنگی از کارزار نظامی اگر مهم‌تر نباشد و اگر خطرناک تر نباشد، کمتر نیست؛ این را بدانید، اینجا واقعا یک میدان کارزار است”. ایشان همچنین در خصوص وظایف این سرداران در قرارگاه فرهنگی کشور فرمودند: “دولت و مسئولان موظفند که به جریان عمومی فرهنگ جامعه توجه کنند؛ ببینند کجا داریم می رویم، چه چیزی در انتظار ماست، جلوی عناصر مخرب و فاسد را بگیرند. ما اگر به یک باغبان ماهر و زبده می گوییم که علف‌هرزه‌های این باغ را جمع کن، معنایش این نیست که از رشد گلهای این باغ می خواهیم جلوگیری کنیم، نه، شما اجازه بدهید گلهای معطر و خوشبو طبق طبیعت خودشان، از آب و از هوا استفاده کنند، از نور خورشید استفاده کنند. اما در کنار آنها علف‌هرزه‌ها را هم اجازه ندهید که رشد کنند، اگر این بود، مانع رشد آنها می شود”. همانگونه که رهبر معظم انقلاب، به اهمیت وظایف این شورا تاکید داشته اند، قانون نیز وظایف مهمی بر عهده یکایک این اعضا نهاده است که این وظایف در ۲۳ بند مشخص شده و در بند پنجم به موضوع تهاجم فرهنگی اشاره شده است: “برنامه ریزی برای مواجهه فعال و مبتکرانه با تهاجم فرهنگی دشمنان و استفاده ی هدفمند از روش های کارآمد”.

 عبارت تهاجم فرهنگی که برای اولین بار در ادبیات فرهنگی کشور از سوی رهبر معظم انقلاب وارد شد، نشان از هجمه بی سر و صدای دشمن در این عرصه دارد. ایشان پس از اعلام آماده باش در خصوص هجوم دشمن به منظور انصراف جوانان مؤمن به پایبندی های متعصبانه به ایمان که همان عامل نگه داشتن یک تمدن است، هشدار داده و متذکر شدند اغواگران، جوانان را در عالم به فساد و شهوترانی و میگساری مشغول کرده اند و این کاری بود که قرن های گذشته در اندلس اجرا شد. یکی از اصلی ترین نقاط نفوذ دشمن به منظور اندلسی کردن جامعه، فضای مجازی است. فضایی که این روزها دشمن قسم خورده انقلاب با ابزار اغواگرانه اش در آن تاخت و تاز می کند. فضایی که فرمانده بصیر انقلاب به اهمیت حفظ و حراست از آن بیش از همه پی بردند و سالهاست یکی از مهم ترین سفارشات و هشدارهای ایشان در خصوص تهاجم فرهنگی، توجه ویژه به فضای مجازی است. جملات معروف ایشان که فرمودند: “فضای مجازی به اندازه همه انقلاب اسلامی اهمیت دارد” و یا “اگر رهبر نبودم حتما رئیس فضای مجازی می شدم”  نشان از این توجه ویژه دارد .

حال سوال اینجاست که اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی (قرارگاه فرهنگی)، با توجه به دغدغه و نگرانی فرمانده فرهنگی کشور، تا چه اندازه به خطر شبیخون دشمن و جولان نجس ترین و پلیدترین موجودات عالم یعنی صهیونیسم غاصب در عرصه فضای مجازی توجه نموده اند؟

 آیا تاکنون به جنگ افزارها و جاسوسکده های صهیونیستی همچون وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و... که هر روز مشغول کسب درآمد از سرمایه های این مرز و بوم و تلاش برای جاسوسی هستند توجه داشته اند !؟

پاسداران فرهنگ باید بدانند که دشمن صهیونیستی به لطف دستگاههای امنیتی و فرهنگی کشورمان و به منظور طراحی نقشه برای حملات فرهنگی به این سرزمین، از طریق دیتاماینینگ و فروش اطلاعات به سرویس های جاسوسی و سپس مهندسی اجتماعی، در فضای مجازی کشور، آزادانه فعال و به راحتی مشغول جاسوسی است!

کدامیک از اعضای شورا پس از فاش شدن اسناد اسنودن و مشابه آن که نشان دهنده جاسوسی از مردم و مسئولین این مرز و بوم در سطح وسیع است، دغدغه فیلتر این نرم افزارهای صهیونیستی را داشته اند؟ 

چرا اعضای محترم شورا پس از اعلام فیلتر شدن برخی از این جاسوسکده های همیشه همراه توسط قوه قضائیه، از این ارگان حمایت نکردند و در برابر موضع عجیب دولت در این خصوص منفعلانه از ماجرا گذشتند؟

آیا جناب رئیس جمهور یا به عبارتی رئیس قرارگاه فرهنگی، توجه داشته اند که وزیران دولتشان با وجود فیلتر شدن فیس بوک، با افتخار در این نرم افزارهای جنگ افزار، فعالانه جولان می دهند؟

 آیا تا کنون به تخریب افکار و اذهان فرزندان و مردان و زنان این مرز و بوم در میان انبوه سایت ها و برنامه های مخرب در فضای مجازی  دقت کرده اند؟ 

آیا توجه داشته اند که به لطف وزارت ارتباطات هر روز بر تعداد کاربران ایرانی در این برنامه های صهیونیستی افزوده می شود، به شکلی که بعضا مدال افتخار ( !!! )رتبه اول کاربران، نصیب ایرانیان می شود؟ 

آیا اعضای شورا به این موضوع واقفند که جنگ افزار جدید و پر طرفدار تلگرام که تا کنون بیش از ۱۲ میلیون ایرانی را مجذوب خود کرده، علاوه بر جاسوسی، بخاطر وجود ربات ها و استیکرهای خلاف شئونات اسلامی به یک فحشا خانه سیار مبدل شده است و در نهایت تاسف و تعجب بسیاری از مراکز و ادارات از جمله صدا و سیما  نصب این نرم افزار را به پرسنل خود توصیه و بخشنامه کرده اند؟

آیا مطلعند که گروههای فراوانی در این نرم افزارها مشغول فعالیت هستند که بدترین تصاویر و برنامه های فاسد در آنها منتشر و اجرا می شود و به دلیل اینکه نرم افزار، ایرانی نبوده و از سوی دستگاههای امنیتی و پلیس سایبری به طور کامل قابل دسترسی و کنترل نیست، هر روز بی سر و صدا از بین نسل جوان قربانی تازه می گیرند؟

 آیا تاکنون اعضای شورای انقلاب فرهنگی از وزیر ارتباطات نپرسیده اند که چرا پروژه شبکه ملی اطلاعات که جزو دستورات مؤکد و فوری رهبر معظم انقلاب بوده و برای حفظ و حراست از فرهنگ ایرانی _اسلامی جزو اولویت های اصلی کشور است، پس از گذشت چهار سال همچنان راه اندازی نشده، ولی دستورات اوباما مبنی بر افزایش پهنای باند فوراً اجرا شده است و چرا جناب وزیر در برابر نقایص نرم افزارهای داخلی حساسیتی از خود نشان نداده ولی در برابر کند شدن سرعت نرم افزار تلگرام، خود را به زحمت انداخته و با مدیران صهیونیستی آن مکاتبه و نامه نگاری می کند و برای رفع این نقیصه از دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین استمداد می طلبد؟ 

بزرگواران و نخبگان شورای عالی فرهنگی !

شما که سرداران این قرارگاه فرهنگی هستید، کجایید که دشمن قسم خورده انقلاب، شبیخون زده است!!!

مدت هاست که این دشمن از معبر فضای مجازی وارد شده و ناجوانمردانه به قتل عام فرهنگی مشغول است

آیا تا کنون در برابر این حملات تدبیری اندیشیده اید ؟

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۱۴
  • ۴۱۲ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی