جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

سکوتی از جنس کوفیان یا مرگ خاموش

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ب.ظ

وبلاگ صلابت در یادداشتی بیان داشت:


وَ قَدْ مَکَرُواْ مَکْرَهُمْ وَ عِندَ اللّهِ مَکْرُهُمْ و َإِن کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ

"و به راستى که نیرنگشان را ورزیدند و [کیفر] نیرنگشان با خداست، و گرچه کوهها در اثر نیرنگشان از جاى بروند." (ابراهیم/46)                                                        

امیرالمومنین علی (ع) فرمودند: إصبرْ على مَرارةِ الحقِّ، و إیّاکَ أنْ تَنْخَدِعَ لحَلاوَةِ الباطِلِ. تلخى حقّ را تحمّل کن، و مبادا که فریب شیرین بودن باطل را بخورى. (غرر الحکم : ٢٤٧٢)

فرهنگ، مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و نقطه ای است که مورد هدف و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته است. رهبر معظم انقلاب نیز به همین علت در بیش از یک دهه ی گذشته بحث تهاجم فرهنگی، سپس ناتوی فرهنگی و سرانجام شبیخون فرهنگی را مطرح کرده اند؛ به این معنا  که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهی جز تهاجم در عرصه فرهنگ ندارد. به همین علت معظم له آثار چشمگیر شبکه جهانی اینترنت بر ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، لزوم برنامه ریزی و هماهنگی به منظور صیانت از آسیب های ناشی از آن و بهره گیری حداکثری از فرصت ها در جهت ارائه خدمات گسترده و مفید به مردم را از دلایل اصلی ضرورت تشکیل شورای عالی فضای مجازی بر شمردند. و به همین دلیل انتظار می رفت جلسات آن توسط رئیس جمهور محترم به طور منظم برگزار شود و به کلّیه ی مصوبات قانونی آن ترتیب اثر داده شود. امّا متأسفانه با اینکه شورای عالی فضای مجازی، سیاست گذار اصلی و محوری فضای مجازی کشور است و یکی از مسئولیت های اصلی آن ایجاد بستر های مناسب برای تولید محتوای بومی متناسب با هویت ایرانی-اسلامی است وعلیر غم گذشت حدود 4 سال از تشکیل آن، یک کارنامه ی مبهم به همراه بی تفاوتی و سکوت اعضای حقیقی و حقوقی، دولتی و غیر دولتی را به دوش می کشد و البته سوالات بی پاسخی را به ذهن هر ایرانی متبادر می سازد که به راستی اعضای محترم، از اهمیت و ضرورت تشکیل این شورا مطلعند یا خیر؟! آیا وظیفه ی اعضای غیر دولتی این شورا نیست که دستورات و اسناد بالادستی را به صورت جدی پیگیری نمایند؟! آیا مطالبه شبکه ملی اطلاعات با چهار ویژگی امن، سریع، ارزان و همیشه در دسترس از وظایف ایشان نیست؟! اگر مسئولین محترم دولت با سهل انگاری و گاهی به طور مشکوک، خلاف اوامر رهبر معظم انقلاب عمل می کنند، آیا وظیفه ی اعضای غیر دولتی این شورا نیست که سکوت را بشکنند و در جهت اجرای اوامر معظم له تلاش کنند؟! همان گونه که پروردگار متعال در سوره ی بقره آیه 42 می فرماید: وَ لَ تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَ تَکْتُمُواْ الْحَقَّ وَ اَنتُمْ تَعْلَمُونَ؛ و حق را به باطل نیامیزید و دیده و دانسته حق را پنهان نکنید! آیا اعضای محترم، حقیقت را نمی دانند؟!

جناب حجت الاسلام حمید شهریاری! حتما شنیده اید، آقای رئیس جمهور همه را به رعایت کامل رهنمود های رهبری سفارش می کنند، اما حدود 4 سال است که 40 دستور معظم له در باب فعالیت شورای عالی فضای مجازی بر زمین مانده و توسط ایشان با جدیت پیگیری نمی شود لذا به منصه ظهور نرسیده است. اکنون جای سوال است، شما، شناخته شده ترین چهره حقیقی این شورا در قبال بی توجهی رئیس محترم دولت به فرامین مقام معظم رهبری، چه کرده اید؟!

جناب آقای رسول جلیلی! شما که برای امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات اهمیت زیادی قائلید، در قبال توسعه ی پهنای باند اینترنت نجس و ناکارآمد دولت های صهیونیستی، که طبق تکالیف بالا دستی بدون راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ممنوع است و در برابر بی توجهی مسئولین محترم وزارت ارتباطات به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، چه کرده اید؟! 

جناب آقای محمد سر افراز! شما که تجربه 15 سال مدیریت در رسانه ملی را دارید، چگونه در برابر مبلغین بد افزارهای ضد اجتماعی و ضد تعاملی صهیونیستی، آن هم در رسانه ملی، سکوت کرده اید؟!

جناب آقای مسعود ابوطالبی! آیا به نظر شما زمان آن نرسیده که به مسئولین محترم دستگاه های امنیتی یادآور شوید که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اهمیت فضای مجازی به اندازه ی اهمیت انقلاب اسلامی است؟ چگونه در برابر خائنین به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در قالب شبکه های ضد اجتماعی جاسوسی صهیونیستیِ وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، توئیتر و... فعالیت می کنند، سکوت کرده اید؟!

جناب آقای علیرضا شاه میرزایی! شما که از جوان ترین اعضای شورای عالی فضای مجازی هستید، چگونه در برابر هجمه ی محتوای ضد اسلامی و مستهجن شبکه های ضد اجتماعی دولت های صهیونیستی بی تفاوت بوده اید؟! حتماً فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیده اید که فرمودند: این فضا (مجازی) مانند یک رودخانه پر از آب و خروشان است که می آید و دائماً بر آب آن افزوده و خروشان تر می شود، اگر ما برای این رودخانه تدبیر کنیم و برنامه داشته باشیم و زه کشی و هدایت کنیم، در صورتی که سر ریز کند، می شود فرصت و اگر رهایش کنیم و برای آن برنامه ای نداشته باشیم می شود تهدید (19/7/91). شما در مقابل تهدید جاسوس کده های دولت های تروریستی-صهیونیستی چه تدبیری اندیشیده اید؟!

جناب آقای کامیار ثقفی! رئیس محترم دانشگاه شاهد! آیا عملکرد فعلی شما، حافظ و پاسدار خون شهیدان است؟! آن فرصتی که معتقدید در جهت پیشرفت کشور باید فراهم شود، با سکوتتان مهیا خواهد شد؟!         

اعضای محترم حقیقی و غیر دولتی شورای عالی فضای مجازی! آیا برای سکوتتان در برابر تعرض به حریم عقیدتی-سیاسی و بی توجهی به فرامین مقام معظم رهبری و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، در فضای مجازی، رواست حق جلسه دریافت کنید؟!

چه دلنشین است سخن امام کاظم (ع) که فرمودند: حق را بگو اگر چه نابودی تو در آن باشد، زیرا که نجات تو در آن است. (تحف العقول ص 408) آیا آگاهید که امروز امید دشمن در فضای مجازی جدید، ایجاد یک فتنه ی جدید است؟! پس با غیرت و قدرت، اجرای آن 40 دستور بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب در باب فضای مجازی را که به اعضای شورای عالی فضای مجازی ابلاغ شده است، به مسئولین متذکر شوید؛ چرا که در روایت آمده است: اذا لم یغر الرجل فهو منکوس القلب؛ اگر انسانی غیرت نداشته باشد، قلب وارونه است! (فروع کافی، جلد5، ص635، باب الغیره، حدیث2)

اعضای محترم حقیقی غیر دولتی شورای عالی فضای مجازی! نباید با اعتماد به دشمنان سرنوشت خود را به دست آنان بدهیم؛ چرا که ملت ایران از نهضت عاشورا و سید الشهداء علیه السلام روح مقاومت سازنده را دریافت کرده و آمادگی پرداخت هزینه برای اعتلا و سربلندی انقلاب اسلامی را دارند. پس از شما انتظار داریم قاطعانه در انجام رسالت و تکلیف خود، شجاع و دور اندیش باشید. چه زیبا می فرماید خداوند بلند مرتبه: أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ  آیا مؤمنان را هنگام آن نرسیده است که دلهایشان به یاد خداوند، و آنچه از حق که نازل شده است، خشوع یابد؟! (حدید/16)

والسلام

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • ۴۶۵ نمایش
  • سرباز گمنام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی