جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

جبهه اقـــدام
پیوندهای روزانه

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی)، به منظور مطالبه ی فرامین مقام معظم رهبری در باب فضای مجازی تشکیل شده است. این جبهه با تکیه بر فرمایشات امام خمینی (رحمه الله) و امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد لزوم مطالبه از مسئولان و با توجه به مسائل روز در حوزه فضای مجازی و نفوذ گسترده عوامل و جنگ افزارهای صهیونیستی در این فضا، از حدود یک سالو نیم قبل، اقدام به نوشتن مقالات و مطالبی در زمینه آگاه سازی و روشنگری مردم و مطالبه از مسئولان نموده است.

شایان ذکر است جبهه اقدام، با رسانه هایی مختلفی مثل خبرگزاری دانا، خبرگزاری دانشجو، سایت خبری رجانیوز، بی باک نیوز و خیبر آنلاین در ارتباط می باشد و مطالب جبهه از طریق این رسانه ها منتشر می گردد.

یادمان باشد به فرموده مقام عظمای ولایت، مطالبه گری تنها راه نجات کشور است.

چنانچه مایلید سهمی در افسری جنگ نرم و مبارزه علیه جبهه باطل و صهیونیسم جهانی داشته باشید، در جبهه اقدام (جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی) عضو شوید و یا نام، نام خانوادگی، تحصیلات، سن، ایمیل، (در صورت تمایل شماره تلفن همراه خود) و توانمندی های خود جهت یاری جبهه وبلاگ نویسان را مرقوم کرده برای این پست به صورت خصوصی ارسال نمایند.

به علاوه می توانید به #نهضت_تحریم_جنگ_افزارهای_جاسوسی_صهیونیستی بپیوندید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت جبهه اقدام و همچنین زمینه های همکاری کلیک کنید.

  • سرباز گمنام

نظرات (۸)

  • علیرضا ******
  • عالی بود لینک کردم
  • شاگرد کریمه اهل بیت
  • سلام. خدا قوت جناب!
    ما هم در کمپین با استاد مومن نسب همکاری می کنیم.. هرچند اندک و کوچک...
    یادداشت شکرانه مهر را هم مطالعه بفرمایید.
    منتظر دیدگاهتان هستیم
    تشکر
    یاعلی
  • علیرضا ******
  • * بررسی بومی بودن نرم‌افزار بیسفون

    سایت رسمی اعلام شده برای بیسفون، www.bisphone.ir می‌باشد. این سایت یک درگاه ورودی دیگر با پسوند [۷].com نیز دارد که البته با توجه به تجاری بودن آن، عجیب نیست. اما نکته مهم اینست که با ورود به این سایت حتی یک کلمه به زبان فارسی در محتوای آن به چشم نمی خورد! از سوی دیگر کاربر حتی در هیچ یک از مراحل نصب و استفاده از این نرم‌افزار، پیامی به زبان فارسی دریافت نمی‌کند و تنها جایی که بویی از فرهنگ بومی دارد، استیکرهای منطبق با فرهنگ ایرانی است که البته این موضوع در نرم‌افزار وایبر هم قابل مشاهده است.

    با دریافت پینگ[۸] از هاست سایت، آی‌پی ۲۱۲.۶.۶۰.۸۸ نمایش داده می‌شود که محل آن، در کشور ایتالیا است. چرا سایت رسمی یک نرم‌افزار ایرانی که توسط متخصصان داخلی طراحی شده، در کشور ایتالیا قرار دارد؟!

    محل استقرار سرور سایت رسمی بیسفون بر اساس اطلاعات وب‌سایت IP Location

    همچنین سرورهای نرم‌افزار که برای برقراری ارتباط، ارسال وذخیره پیام‌های بین کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز در ایران قرار ندارند بلکه در آمستردام هلند و لیدز انگلستان می‌باشند[۹] که به معنی سپردن اطلاعات خصوصی کاربران ایرانی به این دو کشور است.

    یادآوری این نکته بسیار حائز اهمیت است که بزرگ‌ترین سازمان امنیتی – نظامی سایبرنتیک جهان متعلق به کشور انگلیس است و «سرفرماندهی ارتباطات دولتی»[۱۰] نام دارد که هدایت و کنترل مجموعه «پنج چشم»[۱۱] نیز بر عهده آن است و تمامی اطلاعات کاربران سایبری جهان اعم از مکالمات تلفنی، متن پیام‌ها، ایمیل‌ها، محتوای شبکه‌های اجتماعی و … را کنترل، طبقه‌بندی و ذخیره می‌کند.

    بر اساس سند منشتر شده مورخ ۲۱/فروردین/۱۳۹۳ در همین پایگاه[۱۲]، کشور انگلیس با همکاری سایر کشورهای پنج‌چشم خصوصاً آمریکا در حال جاسوسی از تمامی ملت‌های جهان بویژه جوانان ایرانی بصورت ۲۴ ساعت در هفت روز هفته است و سوال مهم اینجاست که قرار گرفتن سرورهای بیسفون در خاک این کشور چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟! قطعاً این یک نقطه ضعف بزرگ و غیر قابل اغماض امنیتی در این نرم‌افزار است که موجب خدشه‌دار شدن اعتماد ملی نسبت به آن می‌گردد.

    ضمناً شرکت بیستاک[۱۳] به عنوان پشتیبان نرم‌افزار بیسفون اعلام شده است که با مراجعه به سایت رسمی آن، شرکتی آلمانی معرفی شده است.

    تمامی این موضوعات و سوالات بی پاسخ، ادعای بومی بودن نرم‌افزار بیسفون را به طور جدی زیر سوال می‌برد.

    به امید روزی که با تلاش و پشتکار کارشناسان، بستر بومی فضای سایبر در کشور ایجاد گردد تا امنیت فردی و ملی ملت عزیزمان در این حوزه نیز آنطور که شایسته است، تحقق یابد.



    منتظر جواب هستم

    پاسخ:
    سلام علیکم. از همان ابتدا ما گفتیم که بیسفون "خریداری شده" و بعد بومی سازی شده. ایران یک نسخه را خریداری کرده اما توسعه دهنده آن طبق همین سند کماکان شرکت Bistalk Telecom AG است که دفتر مرکزی آن در سوئیس است...بیسفون سه سرور دارد دو سرور در هلند و انگلیس و یک سرور در ایران...

    هرکسی میتونه با ورود به سایت Bistalk Telecom AG به این آدرس: www.bistalk.com و ورود به بخش about us خیلی راحت بفهمد که بعضی افراد دارند دروغ میگن که بیسفون و توسعه دهنده اش ایرانی هست...!!! در این بخش شما با این توضیحات رو به رو میشوید :We carry our own sources of retail traffic as well as trade in wholesale international hubbing. In addition to our focussed routes in the region, we also offer a full A-Z to worldwide locations. In addition to Bistalk’s headquarters in Switzerland, we have offices in Italy, the United Kingdom, and Germany. To ensure the highest quality of service, we operate carrier grade white routes over a private dedicated fibre infrastructure to major Tier 1 and Tier 2 telecommunications carriers and operators worldwide. Our infrastructure directly links our connection points in Europe and the US to our switches throughout the MIddle East. With 24/7 support from technical teams in multiple time zones, Bistalk can offer premium levels of quality and support. Through Bistalk’s network of partners, we can offer direct routes to a number of locations in the Middle East and Africa.
    به وضوح میبینید که این شرکت که در اپ استور و گوگل پلی و... توسعه دهنده بیسفون معرفی شده است( کافیست فقط جستجو کنید) نوشته که دفتر مرکزی شرکت در سوئیس است( یعنی برخی دروغ نگویند در ایران است) و بعد در ادامه میگوید سه دفتر در ایتالیا و انگلستان و آلمان دارند...حالا مشخص میشود که چرا سرور سایت رسمی بیسفون www.bisphone.com در ایتالیا است... و به خوبی فهمیده میشود چرا یکی از سرورهای اروپایی اینها در انگلیس خبیث وجود دارد...
    شما برای اطمینان میتوانید به سایت هایی که اصطلاحا وبسایت لوکیشین محسوب میشوند مراجعه کنید و بعد آدرس سایت را بدهید و صحت گفته های مارا به عینه ببینید...
    در مورد سرور در دو کشور ضدانقلاب اسلامی و صهیونیستی و خبیث مثل انگلیس و هلند هم باید جواب بدهند که اولاً چطور میشود( طبق گفته خودشان) زمانی که 100 درصد یوزرهای آنها در منطقه غرب آسیا حضور دارند یک سرور داشته باشند اما هیچ یوزری در اروپا و آمریکا ندارند دو سرور!!! آنهم در دو کشور مسئله دار و اساساً چطورانگلیس خبیث که بوجود آورنده اسرائیل نجس و حرام زاده است به یک شرکت به قول دروغ برخی ها ایرانی آنهم در بستر ارتباطی چنین اجازه ای را داده است...

    انسان حق مدار حرف این و آن را همینطور قبول نمیکند میرود تحقیق میکند...به هرصورت ما عرض کرده ایم در اپ استور گوگل پلی بصورت واضح شرکت Bistalk Telecom AG به عنوان مالک و توسعه دهنده مشخص شده...

    حالا بر فرض محال که بگیریم ایرانی است؛ با توجه به اینکه به تازگی بیسفون امکان ارتباط تصویری رایگان با برخی کشورهای اروپایی و خصوصا آمریکا را ایجاد کرده است! چطور می شود آمریکای خبیث، چنین بستری را برای یک نرم افزار ایرانی ایجاد کند؟؟؟ آیا ارتباط ویژه ای با هم دارند؟ چگونه است که آمریکای صهیونیست، یک شرکتی که بر فرض محال ایرانی است را آنقدر دوست خود دیده که به آن اجازه و امکان چنین ارتباطی را بدهد؟؟؟

    ما نرم افزار بیسفون را ایرانی نمی دانیم. نرم افزارهای ایرانی که ما خودمان هم از آنها استفاده می کنیم، یکی نرم افزار "سلام" است که هم شبکه پیام رسان است و قابلیت چت کردن دارد و هم قابلیت اشتراک گذاری تصاویر دارد. و دیگری هم "لنزور" است. البته نرم افزارهای دیگر نظیر افسران، ویسگون، ابرک، انار و... هم وجود دارند. ولی نرم افزار "سلام" واقعا بومی و ساخته ی دستان توانمند جوانان ایرانی است. این نرم افزار را از اینجا می توانید دانلود کنید:
    www.salamup.com/download

    مطالب این صفحه را هم بخوانید، جالب است:
    http://www.lenzor.com/p/k2CxN

    البته تاکید می کنیم که نظر ما این نیست که چون بیسفون ایرانی نیست و خریداری شده، تلگرام صهیونیستی بهتر از آن است...
    دقت بفرمایید که هدف ما روشنگری نسبت به نرم افزارهای صهیونیستی نظیر تلگرام، وایبر، اینستاگرام و واتس اپ است. همه باید از این نرم افزارهای صهیونیستی خارج شوند چون هر طور هم که از این برنامه ها استفاده کنند، به صاحبان صهیونیست آن سود می رسانند و طبق فتوای همه مراجع، سود رسانی به دشمنان اسلام و مسلمین ولو از طریق این نرم افزارها، جایز نیست.
  • علیرضا ******
  • asad94.blog.ir
  • سرباز گمنام
  • سلام علیکم
    ما را هم در پشت سنگر های این جبهه بپذیرید
    سلام لطفا پیام رسان سروش رو تبلیغ کنید
    ما هم انشاله در این جبهه کمک خواهیم کرد و انشاله بتوانیم افسران جنگ نرم در فضای مجازی پیرو خط رهبری باشیl.

  • مهدی ایرانپور
  • مطالب شما عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی